Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Alle reacties Link kopieren
Nah, twee kinderen verder en gescheiden.
Alle reacties Link kopieren
Toch lief dat jullie af en toe komen kijken hoe het met me gaat!



Ik ben nog steeds rustig aan aan het opbouwen. Er zijn uiteindelijk meerdere belangrijke peilers binnen 1 jaar onder me weg gevallen: ik ben gescheiden, mijn baan kwijt geraakt in een reorganisatie en heb mijn huis met een flinke restschuld verkocht.



Ondertussen heb ik een heerlijk eigen huis die ik stukje voor stukje helemaal eigen maak, ik heb een baan met een jaarcontract, dus voorlopig zeker inkomen en we hebben een goede financiele oplossing gevonden voor de restschuld.



Ik ben zelf weer aan het daten! Voor het merendeel kom ik nog geen leuke mannen tegen, maar vorige week voor het eerst een echt leuke date gehad, wie weet...



Ik worstel nog steeds erg met het missen van mijn kinderen in het co-ouderschap. Ik voel me de helft van de tijd geen moeder en mis ze verschrikkelijk als ze er niet zijn, met name in de weekenden. Ik kan nog niet genieten van de vrije tijd die ik voor mezelf heb.



Mijn ex-man is overigens zwaar losgeslagen en heeft het ene vriendinnetje na het andere. Sinds een maand heeft hij ook nog een serieuze relatie er bij, maar zij weet niet dat hij ondertussen gewoon verder rommelt met anderen. Kortom, voor mij alleen maar bewijs dat hij echt niet gaat veranderen en ik de juiste keus heb gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
@olivia:

Een vriendin van mij heeft 3 jonge lieve knappe meisjes en is na de geboorte van haar jongste (nu 2) gescheiden.

Zij hebben ook co-ouderschap. Zij is ervan overtuigd dat hij een hele goede papa is en hun kinderen hem ook nodig hebben. Zelf heeft ze alleen via telefoon (tekst, dus sms of app) of schriftelijk contact met hem.

Ze heeft in de 3e week na de scheiding met een moeder gesproken die zei.. ' ik heb 8 jaar van mijn leven mijn kinderen gemist als ze er niet waren. Toen besloot ik dat niemand daar iets aan had'.

Zij geniet, sport, date, gaat uit enz de dagen of vooral weekenden als ze 'geen moeder' is. Want zo zegt ze dat. Ik ben moeder en ik blijf moeder maar als de kindjes bij hem zijn kies ik ervoor om ook ik te zijn en niet een moeder zonder kinderen verdrietig op de bank.

Ik vind dat een inspirerende insteek en wil hem daarom met je delen. ( heb zelf geen kinderen en wil je zeker niet de les lezen)

Groetjes en succes!!
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
En hoe is het dan nu met je? red je zelf een beetje ..

gr @tje
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat verschrikkelijk. Fijn te horen dat jij het wel allemaal een beetje op de rit hebt. Wat een zware tijd heb je moeten doormaken.



Ik ben letterlijk met stomheid geslagen als ik zie hoeveel mensen er in het viva seks gedeelte een minnaar verheerlijken. Als je dat allemaal leest, denk je bijna dat het goed en normaal moet zijn



Heel veel sterkte nog de komende tijd. Goed te horen dat je voor jezelf hebt gekozen
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een soap en dat het topic nog steeds zo populair blijft dat het na bijna 5 jaar nog steeds bovenaan blijft staan en er nog steeds mensen die reageren



Mensen, waaronder nu ik, nog steeds iets van hebben hoe zou het nu gaan met Olivia (TO)



Sinds april is er volgens mij geen update meer geweest.



Ik als man kan zeggen dat wij moeilijk te veranderen zijn. Ik weet zelf heel goed waarom ik vreemd zou kunnen gaan, maar ik doe het niet omdat ik ontzettend veel van mijn vrouw houdt. Ik ben een flirter, en zal dat ook zeker doen. Ik ben in deze relatie nog geen een keer vreemd geweest. Daarvoor wel in de andere relaties. Ben ik veranderd, nee, want ben nog steeds een flirter. Maar mijn vrouw weet dat. Ik weet ook dat als ik vreemd ga, zie bij mij weg is en ik niet meer mijn gelukkig levendje kan blijven behouden. Ik ben zeer gelukkig en dat weer houdt mijn het meest van vreemd gaan.



Olivia, ik hoop dat je met een volgende man meer geluk hebt. Je hebt de juiste beslissing genomen.
nobody said it was easy
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal!
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot pagina 20 gelezen maar kan er iemand een korte samenvatting geven? Waar komt kind nr twee vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Van dezelfde man. Na ontdekking vreemdgaan heeft ze haar 1e zwangerschap uitgezeten en is ze bij hem gebleven omdat ze dat wel praktisch vond. Hij is nog een aantal malen vreemd gegaan en daarom zijn ze in relatietherapie gegaan. Dat voelde zo goed dat zij een tweede kind wilde, dat wilde ze al in de zwangerschap van nr1. dus dat moest gebeuren. Tijdens zwangerschap nr. 2 ging hij weer vreemd en is ze eerst weer gebleven omdat dat praktisch was en toen weggegaan. Daarna baan verloren, huis verkocht met verlies en co-ouderschap met hem. Nieuwe baan gevonden en alles gaat fantastisch met haar en ze vindt hem nog steeds een ontzettend leuke vent. Ze heeft in april 2014 een date gehad maar dat is niks geworden? Nog geen update daarvan.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Lijkt wel een film. .Wie koopt de rechten?
Alle reacties Link kopieren
Lekker slim om nog een kind te willen van zo'n lapzwans. Sommige vrouwen kan ik echt niet volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 23 juli 2014 @ 16:16:

Van dezelfde man. Na ontdekking vreemdgaan heeft ze haar 1e zwangerschap uitgezeten en is ze bij hem gebleven omdat ze dat wel praktisch vond. Hij is nog een aantal malen vreemd gegaan en daarom zijn ze in relatietherapie gegaan. Dat voelde zo goed dat zij een tweede kind wilde, dat wilde ze al in de zwangerschap van nr1. dus dat moest gebeuren. Tijdens zwangerschap nr. 2 ging hij weer vreemd en is ze eerst weer gebleven omdat dat praktisch was en toen weggegaan. Dat tweede kind is er waarschijnlijk gewoon gekomen omdat TO al behoorlijk op leeftijd was. Gemakkelijker om twee kinderen van dezelfde vader te hebben. Volgens mij had het alles te maken met voortplantingsdrift ( en het risico lopen dat het bij 1 kind zou blijven) en weinig met liefde voor elkaar en gezond verstand. Want als ze haar hersens gebruikt had, was die tweede niet geboren.
Alle reacties Link kopieren
Super heftig en mooi om te lezen. Heel veel bewondering voor je Olivia



Heel veel geluk voor jou en je kindjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 24 juli 2014 @ 01:46:

[...]





Dat tweede kind is er waarschijnlijk gewoon gekomen omdat TO al behoorlijk op leeftijd was. Gemakkelijker om twee kinderen van dezelfde vader te hebben. Volgens mij had het alles te maken met voortplantingsdrift ( en het risico lopen dat het bij 1 kind zou blijven) en weinig met liefde voor elkaar en gezond verstand. Want als ze haar hersens gebruikt had, was die tweede niet geboren.Die indruk had ik ook, veel getoeter over een bruiloft en diamanten ring en dat vrienden de indruk hadden dat ze zooooo verliefd waren. En ondertussen was die kerel gewoon een zaaddonor die zijn werk goed gedaan heeft, daarom vind ze hem nog steeds zo geweldig. Anders blijf je niet vrijwel emotieloos jarenlang bij zo'n droeftoeter die aan de lopende band andere vrouwen neukt.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Net hele topic gelezen. Vind het triest om te zien hoe TO is veranderd van een zeer sterke vrouw naar een gebroken vrouw - door de keuzes die ze heeft gemaakt, en niet eens kan genieten van haar vrijheid op haar kindloze dagen. Ik neem aan dat TO achteraf ziet dat ze naar haar allereerste gevoel had moeten handelen: 'een sterke vrouw zet haar man de deur uit als hij vreemdgaat".
Sorry, maar ik haakte na pagina 1 al af.. Ze weet het net een paar uur en zet het dan op Internet nog voor ze haar man confronteert? Alsof je daar dan aan denkt op zo'n moment.. ik denk dat to gewoon een briljant verhaal heeft geschreven en nog schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Yep en dan volgt er straks een boek van ofzo.
quote:Sjoukje23 schreef op 02 augustus 2014 @ 17:06:

Yep en dan volgt er straks een boek van ofzo.En daarna een film! 3 delig natuurlijk...wel ff uitmelken 😏
Alle reacties Link kopieren
En 5 jaar nadat het topic gestart is gaan er mensen het topic lezen die na pagina 2 al afhaken :S Vast mensen die niets hebben met oud nieuws.



Over uitmelken gesproken, volgens mij wordt hier een topic uitgemolken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wát een verhaal. Het eten staat nu later bij mij op tafel!

En ik maar verder lezen...

Want wilde natuurlijk wel de afloop weten...

Tot ik zag dat het een topic uit 2009 was!

Dat kindje is allang geboren...



Je zal het maar meemaken, zeg.



En dit topic is geen fake!
Want?... dat gebeurt hier nooit???
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 augustus 2014 @ 19:10:

Want?... dat gebeurt hier nooit???



Jawel. Maar de manier waarop ze schrijft, haar gevoelens beschrijft.. Ik geloof niet dat dit fake is.

En als het fake is dan gooien ze er een raar topic tegenaan en zijn ze vervolgens nergens meer te bekennen.

Dat je soms een aantal details verandert vind ik niet raar.

Je probeert zo anoniem mogelijk te blijven, denk ik.
Vergis je niet hoor..er zijn mensen die dat heel goed kunnen. Die kunnen zich heel goed in een situatie inleven en spelen gewoon in op wat anderen aandragen. Zeg nou zelf...Welke vrouw gaat als eerste een viva topic openen hierover ipv eerst haar man te confronteren?

En ik denk dat to op den duur haar eigen echte leven verweven heeft in dit verhaal. Ze heeft wel meerdere topic geopend. Die zijn waarschijnlijk echt. Als jij erin geloofd is het jouw goed recht. Ik geloof het niet 😊
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 augustus 2014 @ 19:45:

Vergis je niet hoor..er zijn mensen die dat heel goed kunnen. Die kunnen zich heel goed in een situatie inleven en spelen gewoon in op wat anderen aandragen. Zeg nou zelf...Welke vrouw gaat als eerste een viva topic openen hierover ipv eerst haar man te confronteren?

En ik denk dat to op den duur haar eigen echte leven verweven heeft in dit verhaal. Ze heeft wel meerdere topic geopend. Die zijn waarschijnlijk echt. Als jij erin geloofd is het jouw goed recht. Ik geloof het niet 😊



Ik vind het feit dat zij ervoor kiest om te wachten tot een ander tijdstip geen reden om aan te nemen dat dit topic fake is.

Zij heeft hiervoor een goede reden gegeven, nl: Zij wilde hem in zijn ogen kijken en zíen hoe hij reageert, zonder dat dat anderen bij zijn. Daarnaast heeft ze, denk ik, willen bijkomen, het even willen laten bezinken (ze was ook zwanger).



Ik heb ook ooit, toen ik ergens achter kwam, gewacht totdat ik diegene kon aankijken en alleen met hem was.

Als je hem belt of naar hem toe snelt, met anderen erbij is een mens toch anders.

Daarbij geef ik geen oordeel over diegene die het wel zouden doen, overigens.
Het wachten is het punt niet. Het is het feit dat ze , als eerste " spontane" reactie , het op Internet gooit. Ongeloofwaardig vindt ik dat. Nogmaals;;jij geloofd er in zoals velen op dit forum. Prima toch? Anders werd het behoorlijk stil hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven