Mode & Beauty alle pijlers

Slecht geklede Nederlandse vrouwen, wat jij?

24-07-2014 18:42 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het net in een ander topic weer voorbij komen.

En aangezien het vakantie is en ik me een beetje appelig voel...een melig topic.



Wij zijn dus slecht gekleed.

Schijnbaar.



Wat is jullie slechtste outfit die je in je kast hebt hangen?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:Jetty1969 schreef op 02 augustus 2014 @ 22:58:

Ik moet echt zoeken in mijn kast als ik bijvoorbeeld ga klussen, ik heb geen oude zooi ofzo. Mijn slechtste outfit zal een spijkerbroek met shirt zijn denk ik, als ik in de tuin bezig ben ofzoiets. Ik kan echt niet verzinnen wanneer ik er slecht gekleed uitzie. Dan moet ik echt ziek zijn denk ik. Loop thuis nu wel op slippers, die iets minder flatteus staan onder een jurkje of op blote voeten ;)Ik heb altijd een setje kluskleren klaarliggen waar ik jaren mee doen. Speciaal bewaard om verf aan af te vegen enzo. Toen ik een tuin had, had ik daar ook een setje voor. Een speciaal tuinspitsetje.
Ik hou van jurkjes, pumps en glitter. Als we dan een keer uit eten gaan, zie ik er volgens de andere gasten vast erg overdreven uit. Maar ik voel me er zo mooi in dus boeien als het overdone is.



Mijn vader is een Spanjaard, dus zal wel zijn invloed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een trui waarin ik vind dat ik op mijn schoonmoeder lijk.

Het is een verschrikkelijk lelijk ding, met kleuren die me niet flatteren.



Ook heb ik Birkenstocks, wel de wat hippere versie, maar stiekem vind ik dat het echt niet meer kan. Ik loop er alweer heel de week op.

Ze zitten zo lekker. Ik vind het heel erg dat ik dit zeg. Ik wilde nooit praktisch worden.



Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 03 augustus 2014 @ 08:24:

Ik hou van jurkjes, pumps en glitter. Als we dan een keer uit eten gaan, zie ik er volgens de andere gasten vast erg overdreven uit. Maar ik voel me er zo mooi in dus boeien als het overdone is.



Mijn vader is een Spanjaard, dus zal wel zijn invloed zijn.
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
quote:scarlett_ schreef op 03 augustus 2014 @ 08:38:

Ik heb een trui waarin ik vind dat ik op mijn schoonmoeder lijk.

Het is een verschrikkelijk lelijk ding, met kleuren die me niet flatteren.



Ook heb ik Birkenstocks, wel de wat hippere versie, maar stiekem vind ik dat het echt niet meer kan. Ik loop er alweer heel de week op.

Ze zitten zo lekker. Ik vind het heel erg dat ik dit zeg. Ik wilde nooit praktisch worden.



Birckenstocks heb ik ook, hartstikke afgetrapt, en het is momenteel het enige schoeisel dat ik aankan, is dat om te mode-huilen of niet;)
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 03 augustus 2014 @ 08:24:

Ik hou van jurkjes, pumps en glitter. Als we dan een keer uit eten gaan, zie ik er volgens de andere gasten vast erg overdreven uit. Maar ik voel me er zo mooi in dus boeien als het overdone is.



Mijn vader is een Spanjaard, dus zal wel zijn invloed zijn.Draagt je vader ook glitterjurkjes en pumps dan?
quote:nessemeisje schreef op zondag 03 augustus 2014 09:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="momodoe in "Slecht geklede Nederlandse vrouwen, wat ..."" class="messagelink">momodoe schreef op 03 augustus 2014 @ 08:24</a>:</b>

Ik hou van jurkjes, pumps en glitter. Als we dan een keer uit eten gaan, zie ik er volgens de andere gasten vast erg overdreven uit. Maar ik voel me er zo mooi in dus boeien als het overdone is.



Mijn vader is een Spanjaard, dus zal wel zijn invloed zijn.</div></blockquote>Draagt je vader ook glitterjurkjes en pumps dan?





:D



Nee nog net geen jurkjes met glitters, maar altijd een overhemd, pantalon en zeker geen sandalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 juli 2014 @ 18:45:

TO trapt af.



Met dit weer in de keet:



Skinny jeans.

Gaastra polo. (Liefst zo schreeuwerig mogelijk)

Air Maxjes.



Oja.

En dit is echt.

Dat draag ik dus echt.







Is dit slecht gekleed dan?

Voor een casual dagje winkelen of zo is er toch niets mis mee? Mits je geen dikke kont hebt en brede heupen in die skinny jeans. Als IK ze draag is het namelijk wel degelijk slecht gekleed met mijn figuur, begrijp je?



Het is overigens óók slecht gekleed als je daarin naar een bruiloft of begrafenis gaat. Ik weet dat veel andere mensen er anders over denken. Maar kleding is óók een manier van uiten. En je uit je dus middels je kleding over een situatie, zoals een trouwerij of zo. En dan casual gekleed gaan.... alsof het niets voorstelt. Zo denk ik er over tenminste.



quote:verhuisd schreef op 24 juli 2014 @ 18:47:

T-shirt met Mickey mouse - jaja heb het gedragen onder een colbertje naar werk...en ik kreeg complimenten?!

Vind je het gek? Micky Mouse is cultuur!

Ik heb ook zo´n shirt. Is hartstikke mooi hoor!



Gewoon de ouderwetse Mickey met roodbroekje met geel riempje erop. Hij hangt ook in het hout uitgesneden op mijn slaapkamer.... en ik draag een kleine hanger ervan om mijn nek........
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 03 augustus 2014 @ 08:24:

Ik hou van jurkjes, pumps en glitter. Als we dan een keer uit eten gaan, zie ik er volgens de andere gasten vast erg overdreven uit. Maar ik voel me er zo mooi in dus boeien als het overdone is.



Mijn vader is een Spanjaard, dus zal wel zijn invloed zijn.

Hoe zuidelijker, hoe beter mensen gekleed gaan, en ook hoe kleuriger vaak! Die mensen zijn toch expressiever, ook in hun kleding



Ik vind ons Nederlanders daarbij vergeleken echt grijze muizen!



Ik was in Oostenrijk, Kitsbull op een jaarmarkt. Die avond kwamen vrouwen uitgedost in dirndls, in de mooist stoffen en kleuren! Echt prachtig, zo kleurrijk en zo mooi en elegant! De mannen in kleurige blouzen met lederhozen. En dan spijt het me wederom dat ik nederlands ben. Wij hebben niets wat daar op lijkt. Onze klederdrachten zijn calvinistisch, kleurloos en oudbollig. Mag niets uitstralen want je moet er net zo uit zien als de rest, niet met je kop boven het koren uitsteken...
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic ga ik vandaag sinds een werk mijn haar weer eens borstelen en niet totaal verknoopt in een knot op mijn hoofd prutsen. En een jurkje aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven