Alles rood onderstreept?

04-08-2014 13:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



als ik in mijn mail (Hotmail) een bericht schrijf zijn heel veel woorden rood onderstreept, net als bij spellingsfouten. Wie weet hoe ik dit weg kan krijgen? Zelgs dit bericht wat ik nu schrijf is grotendeels onderstreept. Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat de taal van je browser op niet-nederlands staat met de spellingscontrole aan.





Bij Chrome kan je het instellen bij de Instellingen -> Geavanceerd -> Talen.



Bij andere browsers zal het ook wel op een soortgelijke manier kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je de spellingscontrole per ongeluk op een andere taal gezet? Je kunt hem ook uitzetten, ik weet alleen niet meer hoe dat moet, heb ik destijds bij het installeren gedaan.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ja of je hebt zo'n zoekmachine of reclame (spyware) op je pc. Je kan proberen er ad-aware of iets dergelijks over heen te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ben bezig geweest maar het is nog niet opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Welke browser heb je?
Alle reacties Link kopieren
Internet Explorer.
Alle reacties Link kopieren
Heb je via Tools (of dat Radaricoontje rechtsbovenin) al bij "Manage Add-ons" (of "Invoegtoepassingen beheren" in het Nederlands) gekeken?



Daar staat waarschijnlijk een add-on voor spellingscontrole die je daar dan uit kan zetten. Als die add-on er niet is, dan weet ik het ook niet.
Of je download een andere browser, bijvoorbeeld Firefox of Chrome... Volgens mijn digi-neef zijn dat ook veiliger browsers dan IE...
Alle reacties Link kopieren
AnapleADay er staat geen Add-on bij.
Alle reacties Link kopieren
Ja Internet Explorer is sowieso poep, dan kan ik je ook niet verder helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven