leuk vakantiepark nederland met kinderen

21-02-2014 09:13 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou de titel zegt genoeg denk ik.ik heb al gezocht op internet en kom er niet uit.hebben ullie nog tips voor een leuk vakantie park in Nederland? Liefst kindvriendelijk omdat wij 2 jonge kinderen hebben in de leeftijd van 6 en 9 jaar.heb zoover ook al geraadpleegd maar kom ik ook niet uit.de ebe recensie is dan dat het een geweldig park is, en de volgende dat ze er nooit meer heen gaan. Is natuurlijk ook heel persoonlijl.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kwam op dit forum terecht omdat ik ook zoekende maar naar een leuke locatie. Zal eens wat van jullie tips napluizen.



Ik wilde zelf ook een aanbeveling doen: Hommelheide bij Susteren. Wij zijn er vorig weekend geweest met 5 kinderen in de leeftijd van 1 -6 en het was echt heel erg leuk. Groot pierebad buiten en een wat kleiner binnen zwembad, en een grote natuur zwemvijver met leuke glijbaan. Verder heel fanatiek animatie team, kinderboerderij. Geen binnenspeeltuin.

Ik moet er wel bij zeggen dat wij in een groepshuis zaten, ik weet niet hoe de 4 persoons chalets er van binnen uit zien.
Ik kwam uit op http://www.luttenberg.nl/
Ons is het land van Bartje heel goed bevallen toen! Hele mooie woonboerderij, alles voor de kleine was er (babybed, traphekjes, kinderstoel, speelgoed, plastic borden en bekers, babybadje enz) en het zag er prima uit allemaal. Sauna en zonnebank erin, 4 slaapkamers, speeltuintje aan het terras. Het zwembad is echt heel leuk voor kleintjes, zowel voor hele kleintjes als voor iets grotere. Ook de speeltuin buiten, ponyranch, binnenspeeltuin en bartjes boerderij zijn erg leuk. Zeker die laatste, grote zandbak binnen en je kan er lekker naast zitten met een kop koffie oid. Wij hebben een heerlijke week gehad daar en de omgeving was ook nog eens erg leuk! We hebben nu al besloten dat we nog eens terug gaan met vrienden als hun kleine er is
Alle reacties Link kopieren
Marveld recreatie in groenlo!

Heel.mooi park.met vanalles te doen voor kinderen ook leuke omgeving!!
Life is like an hourglass glued to the table.
quote:peach1990 schreef op 05 augustus 2014 @ 18:13:

Marveld recreatie in groenlo!

Heel.mooi park.met vanalles te doen voor kinderen ook leuke omgeving!!Die staat ook nog op ons lijstje! Dat zwembad ziet er echt super uit ook en hoor erg goede verhalen erover. We hebben nu met mijn ouders en broer + schoonzus afgesproken dat we over 2 jaar weer een weekje weg gaan met z'n allen. Denk dat het dan Marveld word
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-04-2015 17:38
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
spammerd, ik heb je gestafft
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn Landal-fan en dan bij voorkeur de nieuwere parken met een beoordeling op Zoover van een 8,5 of meer.



Ook hoog vaals is bezocht en dat park is wel OK. Ons huisje was niet geweldig, maar dat is ook al weer een groot aantal jaren geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven