Nederlandse mannen...

24-07-2014 19:04 135 berichten
Plemp hier je mening/vooroordeel over nl mannen wat het aangaan van relaties betreft.



Ik begin niet, want man
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel internationaal geweest qua vriendjes:



Zweden - Afghanistan - Italie - Ierland - VS

en best wel wat vakantieliefdes hier en daar Spanje, Duitsland, Frankrijk



Mijn eerste liefde was een Nederlandse jongen en uiteindelijk ben ik ook getrouwd met een Nederlander. Dit waren (is) ook de leukste relaties:

Ik vind Nederlandse mannen over het algemeen het meest vrouwvriendelijk en geemancipeerd. En ook best aantrekkelijk

Zuidelijke mannen vind ik gauw te macho en te gladjes. Arabische en Perzische mannen, vind ik erg mooi maar vertrouw ik niet.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
quote:feministe1995 schreef op 28 juli 2014 @ 09:52:

Seksistisch.



Lui.



Egoistisch in bed.



Bang om hun eigen dominante posities op te geven of zelfs maar te delen.Egoistisch in bed??? Hoe weet jij dat?????????????????????
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Nederlandse mannen over het algemeen leuk.



Ik ken namelijk best veel Nederlandse mannen.

Er zitten hele leuke mannen tussen, goed gekleed, lekkere kerels, goede gesprekken mee te voeren, etc etc.

Er zitten ook minder leuke mannen tussen. Van die "Boeren" inderdaad. Lomperikken eerste klas, geen moeite willen doen.

En er zitten verschrikkelijke mannen tussen. Van die mannen waar je een blokje om voor gaat lopen puur omdat je weet dat je anders niet van ze af komt.

Zo'n collega had ik. Had geen kwaad in de zin op zich, was heel onschuldig, maar gaf met name vrouwen toch een ongemakkelijk gevoel.



Verder val ik echt op blanke types en daarbij ben ik niet kieskeurig. Het maakt me niet uit uit welk land ze komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ShamRock schreef op 07 augustus 2014 @ 15:21:

Ik ben heel internationaal geweest qua vriendjes:



Zweden - Afghanistan - Italie- Syrie - Ierland - VS

en best wel wat vakantieliefdes hier en daar Spanje, Duitsland, Frankrijk



Mijn eerste liefde was een Nederlandse jongen en uiteindelijk ben ik ook getrouwd met een Nederlander. Dit waren (is) ook de leukste relaties:

Ik vind Nederlandse mannen over het algemeen het meest vrouwvriendelijk en geemancipeerd. En ook best aantrekkelijk

Zuidelijke mannen vind ik gauw te macho en te gladjes. Arabische en Perzische mannen, vind ik erg mooi maar vertrouw ik niet.Mijn Arabische ( ok, half) man is juist de meest trouwe van al mijn vriendjes die ik heb gehad! Ze kunnen het wel
Alle reacties Link kopieren
Mijn Nederlandse man is natuurlijk de leukste
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Het grappige is inderdaad dat de nederlandse man heel goed staat aangeschreven in zuid-amerika en oost-europa. Betrouwbaar en lief. Tja, is ook maar wat je gewend bent natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee.

Nog nooit een Hollander aan de haak geslagen.



Vind ze nogal lomp, boers, oppervlakkig en saai overkomen.



Doe mij maar een latino of een man uit het middenlands zeegebied- zowel kwa uiterlijk als manier van leven.
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchess1978 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:53:

Geen idee.

Nog nooit een Hollander aan de haak geslagen.



Vind ze nogal lomp, boers, oppervlakkig en saai overkomen.



Doe mij maar een latino of een man uit het middenlands zeegebied- zowel kwa uiterlijk als manier van leven.



+1



Ik heb gister een date gehad met een man uit zuidelijk Europa (half) en wat is hij leuk en knap Ben benieuwd wat daar uit voort vloeit. Wat betreft manier van leven en instelling ben ik hetzelfde aangelegd (ben zelf een kwart van dezelfde afkomst) dus die overeenkomst hebben we al
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat Nederlandse mannen verschillend zijn.

Het zijn eigenlijk net mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:marrie3 schreef op 07 augustus 2014 @ 16:17:

Mijn ervaring is dat Nederlandse mannen verschillend zijn.

Het zijn eigenlijk net mensen.





Hahaha mee eens, maar aangezien het een klaagtopic is geworden doe ik toch even mee



De NL man komt bij mij wel over als te afwachtend. Ze draaien er maar omheen en op een gegeven moment ben ik er klaar mee. Het trucje bestaat er voornamelijk uit om vrouwen zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en er seks uit te krijgen. Bindingsangst wordt als logische reden hiervoor gebruikt. Ik doe er zelf niet aan mee.

Geen relatie = geen seks.

Dat andere vrouwen hier wel voor kiezen is natuurlijk hun eigen keuze. Zoveel mensen zoveel wensen denk ik dan maar he



Mag wel gezegd worden dat ik de leuke die ik ontmoet heb over het algemeen wel lief vind. Ik vind NL mannen wel te soft. Ik wil mij wel enigszins veilig kunnen voelen als ik met hem in bed lig en niet een lulletje rozenwater dat gelijk wegrent en mij achter laat als er een keer wat gebeurt.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven