Krijg niet meer alle mails op hotmail

04-08-2014 17:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zins een paar weken krijgen ik niet meer alle mails bij hotmail binnen. Het gaat dan om mails met bijlagen. Soms kwamen ze nog wel aan, dan moest die gene die het verstuurde het nog 2 of 3 keer verzenden. Maar zins afgelopen week krijgen ik de mails met bijlage helemaal niet meer binnen. Ook de mails zonder bijlagen komen niet meer allemaal aan. Dat is behoorlijk irritant...

De mensen die mij de mails sturen krijgen trouwens de mails niet terug en of een melding. Ze sturen het wel naar het goede mailadres, ging jaren goed.

De mails staan ook niet in de map ongewenst, daar kijk ik ook elke dag in. Plus de afzenders staan in de veilige lijst.

Mailbox kan niet vol, lijkt mij. Ik wis elke week alle mails.

Wat kan ik hier aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik laat (mede) om die reden mijn hotmail automatisch doorsturen naar mijn gmail. Kan ik er ook makkelijker bij op mijn smartphone.



Ga naar hotmail:



Postvak IN>Opties (radartje rechts boven in beeld)>E-mail doorsturen
Alle reacties Link kopieren
quote:rower schreef op 04 augustus 2014 @ 18:43:

Ik laat (mede) om die reden mijn hotmail automatisch doorsturen naar mijn gmail. Kan ik er ook makkelijker bij op mijn smartphone.



Ga naar hotmail:



Postvak IN>Opties (radartje rechts boven in beeld)>E-mail doorsturenMaar als de mails al niet bij Hotmail binnenkomen weet ik niet of ze wel bij Gmail terechtkomen...
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 04 augustus 2014 @ 19:30:

[...]





Maar als de mails al niet bij Hotmail binnenkomen weet ik niet of ze wel bij Gmail terechtkomen...



Lijkt mij ook dat het dan niet word door gestuurd.

Trouwens ik heb ook geen ander mailadres
Alle reacties Link kopieren
Dat email soms not aankomen op je hotmail adres, is al jaren een bekend fenomeen. Dit is ook bekend bij Microsolt, maar dat zullen zo nooit toegeven. Verder kunnen of willen ze er niets aan doen.



Wat jij nog zou kunnen doen is, een email naar de helpdesk sturen, met verzoek om jouw hotmail account te resetten. Dan heb je kans dat vermiste email zichtbaar worden en er in de toekomst geen email verdwijnen.



Dit was een oplossing in de tijd dat ik nog voor Microsoft werkte.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wordt wel altijd alles doorgestuurd naar gmails. Helaas ook de spam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven