Erotische verhalen?!

07-08-2014 15:15 46 berichten
Misschien een beetje vreemd maar het kan mijn bijzonder erg opwinden, het lezen van erotische verhalen van anderen.. Is daar al een topic voor waarin mensen naar hartenlust verhalen schrijven, dan sluit ik me graag aan!



Bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 07 augustus 2014 @ 16:03:

[...]

Ja dat zijn allemaal van die opdroogwoorden Vergeet ongi niet
Shespot.nl !
Hubby en andere opdroogwoorden



Shespot idd, en anders een googlen op de door jou gewenste 'setting' + story. Is Engels lezen een probleem? Dat vergroot je aanbod namelijk nogal
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 07 augustus 2014 @ 16:04:

[...]



Vergeet ongi nietOh god ja, klussen met je hubby voor een beeb en dan maar hopen dat je niet ongi wordt en dat het een plakbeeb wordt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:meldepel schreef op 07 augustus 2014 @ 16:11:

Shespot.nl !Die site wordt toch al jaren niet up geüpdatet?
Alle reacties Link kopieren
Nee shespot update niet idd. En lange verhalen ook niet. Ooit geprobeerd daar wat neer te zetten voor proeflezen, maar helaas
Volgens mij is eropodium.nl wel actief.
Op het forum van shespot is een hoekje/pijler/rubriek waar forumleden zelfgeschreven verhalen plaatsen, daar komt wel af en toe wat nieuws voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Goeie link!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 07 augustus 2014 @ 20:34:

Goeie link!
Alle reacties Link kopieren
Op Shespot lezen komen er elke week nieuwe verhalen bij. Maar ze zijn wel streng bij de selectie. Mijn verhaal kwam er ook niet door ;-((
Alle reacties Link kopieren
wat een zielige reacties hier, kan dan niemand eens een keer normaal antwoord geven op een gewone vraag......?



Op aanraden van de bekkenbodemfysiotherapeut:



www.shespot.nl



opwindende erotische vrouwvriendelijke verhalen
quote:zwollywood148 schreef op 08 augustus 2014 @ 11:33:

wat een zielige reacties hier, kan dan niemand eens een keer normaal antwoord geven op een gewone vraag......?



Op aanraden van de bekkenbodemfysiotherapeut:



www.shespot.nl



opwindende erotische vrouwvriendelijke verhalen Die was hélemaal nog niet genoemd hier zeg!
Alle reacties Link kopieren
www.opwindend.net
Alle reacties Link kopieren
In een ver verleden was er een reeks erotische (aanvul-)verhalen. De vivarecherche heeft zich daarbij echter zo opgewonden dat het vervolgens verboden is. Er lezen ook kinderen mee en het is geen 18+ site.

Jammer, want er waren leuke dingen uit voorgekomen.

Het leuke was dat de fabtasie van de een aangevuld werd met de fabtasie van een ander. (nee, geen spelfout). Natuurlijk zaten er ook wel eens zure geiten tussen met hun reacties, maar die werden sowieso wel genegeerd.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin van mij is net begonnen met een pagina begonnen (niets commercieels).. Je kunt daar eventueel ook je eigen verhalen posten. http://www.shensual.nl
Alle reacties Link kopieren
www.shespot.nl
Alle reacties Link kopieren
Jôh, Zwolly, wat een gewéldige tip!

Sterker nog, die gaf je een jaar geleden ook al!
...
Soweesow heel origineel ook 😁
Met de app Wattpad kun je gratis boeken lezen maar daar zit inmiddels ook een heel aardige collectie erotische verhalen tussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk weleens op www.hoemannendenken.nl/erotiek

Daar staan en paar hele spannende verhalen op.

En verder? Google is your best friend!
niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven