Bed verschonen na One Night Stand

08-08-2014 19:20 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verschonen jullie je bed na een one night stand?
Ik verkoop mijn bed dan als kunstwerk:

Alle reacties Link kopieren
LOL
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
abcdefg
Alle reacties Link kopieren
Ik verschoon mijn bed JUIST alleen maar na een one night stand, daarom heb ik die 1x per jaar. Omstreeks de voorjaarsschoonmaak.
Leg een handdoek midden op het matras, dat scheelt ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:clementien schreef op 08 augustus 2014 @ 20:31:

[...]





Gelukkig hebben wij dan volop serieuze nicks onder de veteranen op Viva die wel gewone reacties krijgen. Dat mag toch echt geen criterium zijn hoop ik.Nee hoor, geen criterium wat mij betreft......knipogende smiley achter mijn post gemist? Ik vind het gewoon een bijzondere vraag om te stellen. Als ik een ONS gehad zou hebben, zijn het niet de lakens waarover ik mij druk zou maken. Eerder of we het veilig gedaan hebben en of er misschien een second night in zou zitten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 08 augustus 2014 @ 19:34:

Tjah, ooit heeft hier een vrij bekende forumster een topic geopend dat haar one night stand een schaamhaar in haar bed had achtergelaten! En dat was zoooo vies! En wat moest ze nu dan?



Ik moest er weer even aan denken toen ik je topic titel las Bij mij lag er een op de rand van het toilet...
Hee, hier nog een stukje popcorn.... of zou dit... YUGH!~!! NEE~!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven