Mousse party / foam party Cap d' Agde.

26-07-2014 11:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand van wat voor materiaal dit soort schuim wordt gemaakt ?

Het voelt heerlijk zacht en glad, maar droogt je huid toch enorm uit.





http://www.capdagdeguide.com/bubbles-parties/
Huh? Al een aantal schuimparty's daar meegemaakt, maar mijn huid werd er niet uitgedroogd van....



Heb je een gevoelige huid?

Zou van te voren insmeren met bodylotion helpen?

Ik noem maar wat hoor...
Ik heb even gegoogled en er zit in elk geval alcohol in het schuim (waarschijnlijk om de bacteriën te doden). Alcohol droogt de huid uit, een lekker vet bodylotionnetje zou daar idd tegen kunnen helpen en na de party zo snel mogelijk douchen, ook voor het behoud van je kleding.
Wat ik me bedenk...ga jij daarna het bubbelbad in?

Daar zit ook enorm veel chloor in, kan het ook nog zijn.



er ligt iets voor op mijn tong, maar ik ben stilllll
Goed douchen na zo'n feestje. Die schuim droogt je huid uit als je het niet goed afspoelt. Je krijgt er trouwens ook rare vlekken van in je kleding.
Wat ik me afvraag n.a.v. Bovenstaande reacties... Heb je wel kleding aan dan? (Dit zijn toch sexparties of heb ik nu evht een dirty mind?)
Dat kan. Je hebt ze zowel met als zonder kleding. Ik heb eens een t-shirt aangetrokken na zo'n feestje. Ik had niet goed afgedoucht, waardoor er nare vlekken in mijn t-shirt kwamen van mijn bikini.
Alle reacties Link kopieren
quote:charriejj schreef op 26 juli 2014 @ 12:21:

Wat ik me afvraag n.a.v. Bovenstaande reacties... Heb je wel kleding aan dan? (Dit zijn toch sexparties of heb ik nu evht een dirty mind?)Ja, dit is een sexparty en kleding is NIET toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
Het is in de naturistenwijk van Cap d'Agde en kleding is inderdaad niet toegestaan.



We waren nog niet eerder hier geweest, en regenden helaas weg. De handdoeken waren kletsnat (stortbui, ineens) en dus liepen we na het afdouchen nat terug. Allerlei mensen keken naar ons, en ineens begreep mijn man waarom. Het schuim liep ons letterlijk nog tussen de benen.



Van schrik de eerste douches ingedoken, maar dat hielp dus mooi niet, zodra we verder liepen begon het weer te schuimen (wrijving ?). Afdrogen was de enige remedie.



Inmiddels heb ik een vette crème gekocht, bij het googelen bleek het een soort uierzalf te zijn. Mij best, als mijn velletje maar weer zacht wordt.



[img]http://beauty-discount.fr/3018-thickbox ... -spf-0.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
Weer terug van vakantie.

De laatste twee weken hebben we doorgebracht in de Pyreneeën. Maar goed ook.



Het leek wel of ons huidvet (helaas niet mijn onderhuidse spek) volledig weggeëtst was. Beiden hadden we eczeem, dat heb ik wel vaker, maar mijn man echt nog nooit. We zijn met corticosteroïde-crème gaan smeren, dat hielp gelukkig.



Vooralsnog geven we het pislauwe, vieze bubbelbad de schuld. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dan alleen het schuim in, en hopen dat we niet weer last hebben.



Zijn er clubs in Nederland waar ook schuim wordt gebruikt ?

We vinden het namelijk wel heel erg lekker voelen.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van Agde. Ook Mousse party meegemaakt. Wel heel lekker en spannend, als je er van houdt. Zo lekker ongedwongen met (heel veel) gelijkgestemden in de mousse, en daarna lekker lui en loom aan de kant op banken en sofa's chillen en (als je dat wilt) lekker seksen, met elkaar en eventueel met andere stellen die je aantrekkelijk vindt. (Bij de Mousse party worden alleen stellen toegelaten).



Wij vonden het schuim een beetje naar afwasmiddel ruiken. Niet onfris hoor. Het maakte alles glad glibberig. En wel goed afspoelen, anders blijft het aan je zitten.
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
Alle reacties Link kopieren
@Masetto, misschien hebben we elkaar dan onlangs wel getroffen in het schuim.





Dit jaar pertinent niet in het bubbelbad gegaan. Toch nog een kurkdroge huid en op de "schurende delen" van de huid bijna brandplekken. Ook bijvoorbeeld aan de binnenkant van de armen. Nu erg ruw, het is maar goed dat we er niet meer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar het was supergezellig !!!
Herkenbaar!

Maar het gaat om de gezelligheid toch?



Ik vond het dit jaar niets...te druk, erg veel ongewenste graaiers maakten het voor mij nu een stuk minder leuk.

Snel ons hotel weer ingedoken 😉
Alle reacties Link kopieren
Tsja...

Als er niemand naar je wil graaien is het waarschijnlijk ook niet leuk. Probeer het maar als een compliment te zien.

Meestal volstaat negeren, ik heb maar één iemand echt weggeduwd. Ik ben geen gerontofiel en die man was duidelijk binnengekomen met een meid die een uurtarief vraagt.



Wij strelen eerst een arm en wagen het daarna om met een toef schuim aan te komen.
Alle reacties Link kopieren
Op de dagen dat er een poolparty is bij "Le Jardin de Huppelepup" is het veel rustiger bij de mousse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven