37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
quote:zanevi schreef op 07 augustus 2014 @ 08:15:

[...]

Ik snap je ergens wel hoor, Justme.



Ikzelf (M, midden 30) zie het ontbreken van seks niet als issue. Ik mis het ook niet echt, al zou ik het niet afslaan mocht ik het wel kunnen krijgen.

Ikzelf ervaar veel meer een gemis op het vlak van intimiteit, gewoon gezellig samenzijn, op de bank filmpje kijken, knuffelen, zoenen...daar denk ik véél meer aan dan aan een gebrek aan seks (ik ben misschien een atypische man, ofzo).



Over het tweede deel van je post verschillen we van mening; ik denk dat je er wel degelijk nog mee zit. Ik bedoel: ongeschikt, natuurlijke selectie?

Kom op zeg, dat heeft puur met je denkgedrag te maken. Therapie en/of een andere denkwijze kan je veel helpen (te accepteren). Je houdt jezelf groot maar de frustratie druipt er nog steeds van af. Doe er toch eens wat aan, joh. Fix it.

Zonde als je er niets mee doet. Je leeft maar een keer (ga ik van uit voor het gemak).



Veel succes en sterkte nogmaals!



Precies zoals jij het typt inderdaad.

Maar omdat ik al zo ontzettend vaak ben afgewezen ben ik mij echt inferieur gaan voelen.
quote:zanevi schreef op 07 augustus 2014 @ 08:15:

[...]

Ik snap je ergens wel hoor, Justme.



Ikzelf (M, midden 30) zie het ontbreken van seks niet als issue. Ik mis het ook niet echt, al zou ik het niet afslaan mocht ik het wel kunnen krijgen.

Ikzelf ervaar veel meer een gemis op het vlak van intimiteit, gewoon gezellig samenzijn, op de bank filmpje kijken, knuffelen, zoenen...daar denk ik véél meer aan dan aan een gebrek aan seks (ik ben misschien een atypische man, ofzo).



Over het tweede deel van je post verschillen we van mening; ik denk dat je er wel degelijk nog mee zit. Ik bedoel: ongeschikt, natuurlijke selectie?

Kom op zeg, dat heeft puur met je denkgedrag te maken. Therapie en/of een andere denkwijze kan je veel helpen (te accepteren). Je houdt jezelf groot maar de frustratie druipt er nog steeds van af. Doe er toch eens wat aan, joh. Fix it.

Zonde als je er niets mee doet. Je leeft maar een keer (ga ik van uit voor het gemak).



Veel succes en sterkte nogmaals!



Precies zoals jij het typt inderdaad.

Maar omdat ik al zo ontzettend vaak ben afgewezen ben ik mij echt inferieur gaan voelen.
Alle reacties Link kopieren
je zegt dat je updates komt posten, maar nie-mand is geïnteresseerd in je geklaag. en je bent niet eerlijk en draait om de hete brij heen. seks geen issue, maar je opent je post er wel mee? je houdt jezelf voor de gek. doe nou eens wat er aan, en zoek hulp.
quote:Guinnevere schreef op 09 augustus 2014 @ 00:30:

je zegt dat je updates komt posten, maar nie-mand is geïnteresseerd in je geklaag. en je bent niet eerlijk en draait om de hete brij heen. seks geen issue, maar je opent je post er wel mee? je houdt jezelf voor de gek. doe nou eens wat er aan, en zoek hulp.



Daarom is dit ook niet het juiste forum voor mij. Want in mijn ogen is het geen geklaag .



Ik ben ontzettend blij dat ik nu deze site heb gevonden.

En blijkbaar zijn er dus heel veel mensen zoals ik:



http://ezinearticles.com/ ... -Had-a-Real-Date&id=76027



Ik voel mij sterker en ik voel mij meer begrepen. Zoveel dingen die ik daar lees zijn zo herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 09 augustus 2014 @ 00:51:

[...]





Daarom is dit ook niet het juiste forum voor mij. Want in mijn ogen is het geen geklaag .



Ik ben ontzettend blij dat ik nu deze site heb gevonden.

En blijkbaar zijn er dus heel veel mensen zoals ik:



http://ezinearticles.com/ ... -Had-a-Real-Date&id=76027



Ik voel mij sterker en ik voel mij meer begrepen. Zoveel dingen die ik daar lees zijn zo herkenbaar.

Ik zag net bij de pijler Psyche ook een forum over eeuwige vrijgezellen (topic stamt van 2012, loopt nu nog steeds blijkbaar).

Misschien kun je daar ook eens kijken.

Eeuwige vrijgezel



Verder herken ik wel wat dingen uit jouw verhaal hoor.

Eerste date was pas na mijn 25e denk ik, eerste keer seks op mijn 26e (ik vond dat al rijkelijk laat). Heb maar met twee vrouwen een bed gedeeld (3 eigenlijk, maar met een heb ik alleen in bed gelegen zonder intiem te worden) en amper gezoend in mijn leven (terwijl ik dat het lekkerste vind...zucht) .

Nooit een relatie gehad..of ja, voor een week misschien.



Vanaf pakweg mijn 26-28e wel regelmatig gedate, maar allemaal op niets uitgelopen na een of enkele dates.



Mijn eigen probleem is dat ik te onzeker ben, niet durf (vertellen iemand leuk te vinden bv, bang om afgewezen te worden) en daarom te lang wacht waardoor het op niets uitloopt, de vrouw of ik geen interesse meer heeft, etc.

Of ik ben te aardig, te lief, weet ik het. Ideale praatvriend voor vrouwen, maar dat wil ik helemaal niet.

Ik moet dan meer aantonen dat ik interesse heb in haar als meer dan vriend alleen, dus subtiele aanrakingen, opmerkingen e.d.



Maar aanraken doe ik echt bijna nooit. Ik vind het wel fijn om aangeraakt te worden, maar zelf iemand aanraken doe ik echt nooit...alleen als ik iemand goed ken of er een héél goed contact is.



Allemaal zaken die het niet makkelijker maken natuurlijk. Ik probeer er wel altijd rekening mee te houden, maar val toch steeds in dezelfde fouten.



Nouja, ik wou maar zeggen, je bent de enige niet (nooit een relatie gehad), er staan genoeg topics op sites als deze en andere sites...google maar.



Wat mij opvalt aan jouw verhaal is verder, dat je niet echt genegen lijkt iets aan je problemen te doen. Je hebt 1 keer een poging gedaan bij een datingsite? Waarom niet meerdere keren, meerdere sites?

Oefening baart kunst.



Verder zou ik je denkgedrag veranderen, d.m.v. een therapeut bijvoorbeeld. Je zegt dat je dingen hebt geaccepteerd maar niets in jouw posts lijkt dat aan te geven.



Anyway, nogmaals succes en sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge Justme, ik ben verbaasd weer dit topic bovenaan aan te treffen. Wat blijven mensen zich voor je inzetten, je krijgt goede adviezen, persoonlijke verhalen - en wat doe je ermee?

Over aandacht krijgen gesproken. Je hebt niet te klagen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 09 augustus 2014 @ 00:51:

[...]





Daarom is dit ook niet het juiste forum voor mij. Want in mijn ogen is het geen geklaag .



Ik ben ontzettend blij dat ik nu deze site heb gevonden.

En blijkbaar zijn er dus heel veel mensen zoals ik:



http://ezinearticles.com/ ... -Had-a-Real-Date&id=76027



Ik voel mij sterker en ik voel mij meer begrepen. Zoveel dingen die ik daar lees zijn zo herkenbaar.En wat zijn de vervolgstappen nu je daar het begrip hebt wat je zoekt om de situatie te veranderen? Een blik op die site toont mensen die extreem negatief zijn over hun situatie en niets noemen wat daar verandering in kan brengen. Als je alleen maar op dergelijke sites post en helemaal niets doet dan ben je zelf het probleem.
quote:smilie schreef op 09 augustus 2014 @ 11:04:

[...]





En wat zijn de vervolgstappen nu je daar het begrip hebt wat je zoekt om de situatie te veranderen? Een blik op die site toont mensen die extreem negatief zijn over hun situatie en niets noemen wat daar verandering in kan brengen. Als je alleen maar op dergelijke sites post en helemaal niets doet dan ben je zelf het probleem.



Niks actiefs. Ik ben honderden keren afgewezen in de zin van dat ik diegene type niet ben. Voor sommige mensen is het niet eens mogelijk om het innerlijk te tonen.



Er zijn dagen dat ik mij prima voel maar ook komen er periodes voorbij waarin ik mij eenzaam voel. Dan denk ik erover na om te gaan daten maar besef ik dat dit geen zin heeft omdat ik alleen maar wordt afgewezen. Er is dus helemaal niks aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Niks actiefs. Ik ben honderden keren afgewezen in de zin van dat ik diegene type niet ben. Voor sommige mensen is het niet eens mogelijk om het innerlijk te tonen.

Honderden keren.

Nounou.. Dat je nog tijd hebt om 60 uur te werken!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 09 augustus 2014 @ 11:28:

[...]





Niks actiefs. Ik ben honderden keren afgewezen in de zin van dat ik diegene type niet ben. Voor sommige mensen is het niet eens mogelijk om het innerlijk te tonen.

.



Ben je op honderden dates geweest of wezen vrijwel al die vrouwen je al af adh van je profielfoto? Dan moet je toch eens kijken of je een heel foute foto hebt geplaatst (en daar staan er nogal wat van op datingsites) of misschien dat je inderdaad niet aantrekkelijk bent.



Nogmaals: schakel 1 of meerdere vrouwelijke datingcoaches in. Ontmoet ze in het echt, niet via Skype oid. Zij zien je, praten met je, bekijken je profiel en je houding. Dat geeft een veel beter beeld van hoe jij bent en wat het probleem kan zijn. Even googlen en je vindt zo een aantal van die coaches.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ah neeeeeeee, een slotje aanvragen lukt ook al niet.....



Wat gaat er eigenlijk wel goed in je leven?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 09 augustus 2014 @ 13:40:quote:Niks actiefs. Ik ben honderden keren afgewezen in de zin van dat ik diegene type niet ben. Voor sommige mensen is het niet eens mogelijk om het innerlijk te tonen.

Honderden keren.

Nounou.. Dat je nog tijd hebt om 60 uur te werken!



En paar bladzijden geleden had ie het nog te druk met werken, reistijden en sport om op zoek te gaan naar een leuke vrouw.



Wel consequent blijven in je verhaal he, justme37!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:millennial schreef op 09 augustus 2014 @ 13:50:

[...]





Ben je op honderden dates geweest of wezen vrijwel al die vrouwen je al af adh van je profielfoto? Dan moet je toch eens kijken of je een heel foute foto hebt geplaatst (en daar staan er nogal wat van op datingsites) of misschien dat je inderdaad niet aantrekkelijk bent.



Nogmaals: schakel 1 of meerdere vrouwelijke datingcoaches in. Ontmoet ze in het echt, niet via Skype oid. Zij zien je, praten met je, bekijken je profiel en je houding. Dat geeft een veel beter beeld van hoe jij bent en wat het probleem kan zijn. Even googlen en je vindt zo een aantal van die coaches.



Succes!Dat laatst inderdaad, al meteen aan de hand van de profiel foto.
quote:tonkje schreef op 09 augustus 2014 @ 16:10:

[...]





En paar bladzijden geleden had ie het nog te druk met werken, reistijden en sport om op zoek te gaan naar een leuke vrouw.



Wel consequent blijven in je verhaal he, justme37!Ben ik ook maar jij interpreteert het verkeerd. Met afwijzingen bedoel meteen al aan de hand van profielfoto.
quote:maggie1978 schreef op 09 augustus 2014 @ 14:55:

Ah neeeeeeee, een slotje aanvragen lukt ook al niet.....



Wat gaat er eigenlijk wel goed in je leven?Genoeg
Alle reacties Link kopieren
En, al contact gezocht met die datingcoach die zich een paar blz geleden aanbood?



Laat me raden...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Beste man,



Ik hoop dat je dit nog leest. Mijn advies zou zijn om eerst na te gaan of er sprake is van misschien wel een autisme spectrum stoornis. Veel mensen weten niet dat ook zij goed kunnen functioneren op sociaal niveau, maar dat het vaker wrang loopt bij intiemere relaties. Vaak help een dergelijke diagnose mensen om hun levenswijze te accepteren en te begrijpen. Mocht er geen sprake zijn van een stoornis dan is een vrouw uit de Fillipijnen geen slecht idee. Het zou wel jammer zijn als je achteraf toch erachter komt dat het niet iets voor jou is. Succes ermee.



Groetjes
quote:himalaya schreef op 09 augustus 2014 @ 17:56:

En, al contact gezocht met die datingcoach die zich een paar blz geleden aanbood?



Laat me raden...



Dat overweeg ik nog.

Vooralsnog voel ik mij als een soort pinokkio. Ik voel mij niet genoeg goed voor welke vrouw dan ook. Dit komt door al die afwijzingen.

Eerst ga ik eerlijke meningen van mensen vragen over of ik niet te onaantrekkelijk ben in het echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 09 augustus 2014 @ 21:06:

[...]





Dat overweeg ik nog.

Vooralsnog voel ik mij als een soort pinokkio. Ik voel mij niet genoeg goed voor welke vrouw dan ook. Dit komt door al die afwijzingen.

Eerst ga ik eerlijke meningen van mensen vragen over of ik niet te onaantrekkelijk ben in het echt.



Ik hoop dat je zelf inziet hoe nutteloos dat plan is. Zelfs als je het lichaam van een Brad Pitt hebt zullen de meeste mensen je niet aantrekkelijk noemen als je extreem veel negativiteit uitstraalt. Daar komt nog het feit bij dat uiterlijk zeer subjectief is en iedereen wel een andere mening/voorkeur heeft.



Overigens is niemand te 'lelijk' voor een relatie naar mijn mening. Ook al heb je een bochel en scheve tanden, er is veel mogelijk mits je de kin omhoog houdt en positief in het leven staat. Maja je kunt ook negatief blijven doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:smilie schreef op 09 augustus 2014 @ 22:20:

[...]





Ik hoop dat je zelf inziet hoe nutteloos dat plan is. Zelfs als je het lichaam van een Brad Pitt hebt zullen de meeste mensen je niet aantrekkelijk noemen als je extreem veel negativiteit uitstraalt. Daar komt nog het feit bij dat uiterlijk zeer subjectief is en iedereen wel een andere mening/voorkeur heeft.



Overigens is niemand te 'lelijk' voor een relatie naar mijn mening. Ook al heb je een bochel en scheve tanden, er is veel mogelijk mits je de kin omhoog houdt en positief in het leven staat. Maja je kunt ook negatief blijven doen.Dit dus. Lees het goed, Justme.



Werk aan je innerlijk, houding, zelfbeeld en zelfvertrouwen en niet aan je uiterlijk.



Onaantrekkelijkheid heeft trouwens ook deels te maken met je houding en gebrek aan zelfvertrouwen, maar dat terzijde.



Sta positief in het leven, probeer te lachen, of werk aan je zelfbeeld d.m.v. therapie. Dat al veel meer vruchten afwerpen dan een bezoekje aan de tandarts of een huidtransplantatie (geen idee wat jij nodig denkt te hebben, ik noem maar wat voorbeelden).
Alle reacties Link kopieren
En ik wou eigenlijk nog vragen:



Jij bent toch leidinggevende? Hoe gaat dat dan, als je zo'n laag zelfbeeld hebt?



Hoe zien jouw ondergeschikten/jouw teamleden jou, hoe is het contact tussen jullie?



En hoe ziet jouw familie (ouders, broers/zussen?) jou eigenlijk?



Misschien heb je het ooit eens vermeld hoor, maar ik heb niet alle 109 pagina;s gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat niet vreemd: goed zijn in je werk en geliefd zijn bij je verwanten, maar tegenover vrouwen verlegen zijn.



Op sommige terreinen ben ik ook een durfal maar met vreemde vrouwen ben ik ook verlegen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 10 augustus 2014 @ 17:49:

Ik vind dat niet vreemd: goed zijn in je werk en geliefd zijn bij je verwanten, maar tegenover vrouwen verlegen zijn.



Op sommige terreinen ben ik ook een durfal maar met vreemde vrouwen ben ik ook verlegen.

Oh, dat kan best.



Maar er is een verschil tussen "verlegen zijn" en datgene wat uit Justme zijn posts steeds maar weer naar voren komt, namelijk een ontzettend gebrek aan zelfwaardering, zelfliefde en zelfvertrouwen.



Vandaar toch mijn vraag hoe hij omgaat met collega's, familie en vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 09 augustus 2014 @ 21:06:

[...]





Dat overweeg ik nog.

Vooralsnog voel ik mij als een soort pinokkio. Ik voel mij niet genoeg goed voor welke vrouw dan ook. Dit komt door al die afwijzingen.

Eerst ga ik eerlijke meningen van mensen vragen over of ik niet te onaantrekkelijk ben in het echt.Vind het eerlijk gezegd nogal onbeschoft dat je er helemaal niet op gereageerd hebt. Maar ondertussen wel blijven jammeren. Pfff
Het werk is weer begonnen. Dus ik heb weer voldoende afleiding. Ik voel mij nog wel rot als ik koppels zie maar ik verwacht dat dit ook wel verdwijnt binnen een paar weekjes.



Ik had teveel tijd om na te denken tijdens mijn vakantie.

Nu ben ik na het werk weer lekker moe en hang ik wat voor de televisie en ga ik daarna naar bed.



Het is bij tijd en wijlen een hopeloos gevoel om alleen te zijn. Natuurlijk ga ik heel graag een romantische tijd tegemoet maar op mijn leeftijd kan ik mij dat zonder ervaring niet meer voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven