Mode & Beauty alle pijlers

Welke jurk voor bruiloft?

09-08-2014 10:08 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik kan niet kiezen! Ik heb nog even hoor (understatement). Het is een bruiloft in de lente (mei) en het kan dus alle kanten op met het weer.

Ik sta het best in felle en donkere kleuren en dan het mooist in rood (variërend van wijnrood tot felrood) en blauw (variërend van donkerblauw tot diepblauw, absoluut geen lichtblauw).

Ik ben slank, maat 36, maar heb wel een beetje een buikje (erfenis van 4 zwangerschappen). Dat mee genomen hebbende, welke jurk is volgens jullie de beste optie voor mij? Of welke is gewoon het mooiste

Ik twijfel tussen deze drie jurken.











De laatste kan ik geen plaatje van plakken, even op de link klikken (als je wilt ): http://topvintage.nl/nl/v ... classy-rouge-pencil-dress
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook voor de eerste!
Qua model vind ik de blauwe het mooist. Qua kleur zou zeggen due eerste rode. De derde vind ik niets.
Alle reacties Link kopieren
De eerste. Rood ook mooier in de lente en feestelijker vind ik persoonlijk. Maar hoe lang ben je, want als je klein bent maakt over de knie vaak wat tuttiger c.q. kleiner vind ik.
Alle reacties Link kopieren
De eerste! Prachtige jurk.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.71. Buikje is niet behoorlijk, maar echt een buikJE. Is vooral overtollig vel en gescheurde buikspieren (een diastase) omdat ik met mijn tengere lijf 10-ponders baarde en dat paste niet

De eerste zal dat wel mooi camoufleren denk ik.

Ik ben blond, maar met donkerbruine ogen (voor wie dat vroeg).



O en het is inderdaad geen goedkope jurk, maar het is voor de bruiloft van een broer, dat vind ik het wel waard.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
een goede correctieslip verhelpt alles
Alle reacties Link kopieren
De eerste!



En inderdaad een corrigerend broekje indien nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 09 augustus 2014 @ 10:15:

De laatste.ik vind dit ook
Eerste! Rood is zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
When in doubt... Wear red!



De eerste trouwens, prachtige jurk. Zou voor veel bruiloften zelfs over dressed zijn.
De eerste! Met een corrigerende slip zal het net wat beter staan. En beter overdressed dan underdressed!
Alle reacties Link kopieren
De eerste vind ik het mooiste.



De tweede (blauwe) vind ik persoonlijk te somber + het ceintuurtje accentueert je buik (wat jijzelf als minder positief benoemt). De derde jurk vind ik qua model een beetje tuttig.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
De eerste! Ik denk dat hij je prachtig zal staan!
Alle reacties Link kopieren
De eerste jurk. De rode jurk is prachtig
Alle reacties Link kopieren
De eerste is het leukst, qua kleur en model! De tweede en derde zien er niet zo feestelijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Ook de eerste
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
In het groot wat beter te zien



"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
De eerste!
Alle reacties Link kopieren
De eerste. Schitterende jurk. Wil je er nog accessoires bij dragen. En heb je al een idee welke schoenen je gaat dragen.
Fortis et liber
Alle reacties Link kopieren
De eerste dus. Hoewel ik de laatste ook prachtig vind, is de eerste qua pasvorm het meest geschikt voor mij. Plus als ik de overige foto's op de site bekijk, is deze jurk van achteren en algehele pasvorm echt prachtig. Hij is mijn maat helaas tijdelijk uitverkocht, dus nog even afwachten.

Overigens als de blauwe er in het rood was, vond ik die ook prachtig!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
En wat een prachtige jurken hebben ze daar toch. Deze vind ik bijvoorbeeld ook geweldig:



Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Iets te laat maar toch.



De eerste! Hele mooie jurk is dat. De blauwe kan ermee door, maar de derde vind ik echt veel te simpel voor een bruiloft.



Ik vind de eerste zeker niet overdressed. Als ik (persoonlijk) ergens een hekel aan heb dan zijn het mensen die underdressed naar een bruiloft gaan. Dat maakt het geheel een tikkeltje ordinair. En het is de bruiloft van jouw broer dus ik zou zeker de eerste dragen. Zolang je niet in een witte jurk of jurk met sleep naar de bruiloft gaat lijkt het mij prima!
No love without lost
quote:a_nick_is_crini schreef op 10 augustus 2014 @ 11:06:

En wat een prachtige jurken hebben ze daar toch. Deze vind ik bijvoorbeeld ook geweldig:



[afbeelding]Deze heb ik, draag hem vaak . Ik heb dezelfde ook in het zwart met die felgekleurde bloemen. Heerlijke jurken vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 10 augustus 2014 @ 12:20:

[...]





Deze heb ik, draag hem vaak . Ik heb dezelfde ook in het zwart met die felgekleurde bloemen. Heerlijke jurken vind ik het.Leuk! Ze zijn er ook in t roze en blauw met bloemen. Erg mooi! Ik vind deze jurk (de polkadot hierbocen) trouwens ook prachtig voor een bruiloft. Rode hakken en tas of i.d. er bij. Misschien ga ik hier wel voor Beter voor mijn portemonnee (hoewel ik het er wel voor heb, dus dat is dan alleen maar mooi mee genomen) en daarna ook nog vaker naar een feestje aan te doen. Die rode is prachtig en vind ik zeker niet overdressed voor een bruiloft, maar al wel gauw voor een feestje.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven