S.M. Vrouw drijft dominantrol laatste tijd iets te ver door.

15-07-2014 00:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben al enige jaren een goed seksleven.

Nu is het zo dat we alles behalve bekrompen zijn en ook vaak aan S.m. doen.

Hierbij moet m,en dan denken aan de welbekende verkleedpartijen en rolverdelingen met bijbehorende ''martelingen''

Hierbij te denken aan de eveneens bekende attributen:

Boeien, zwepen tepelklemmen en beugels.



Tot nu toe is mij dat goed bevallen.

Nu valt het mij echter op dat mijn vrouw de laatste tijd een beetje doordrijft, ze zoekt steeds sneller mijn pijngrens op en gaat hier ook wel eens bewust over heen. ik krijg dan ook wel eens de indruk dat ze dit expres doet.

Nu is een beetje ''sadisme'' natuurlijk inherent aan deze seksuele categorie maar het blijft natuurlijk een spel, de laatste tijd begint het van haar kant toch vaak te veel op echt te lijken, alsof ze ook daadwerkelijk haar gram wenst te halen.

Als ik er over begin zegt ze ''ben je gek , joh..etc, etc..''

Maar toch ga ik hier de laatste tijd steeds meer aan twijfelen..



Heb ik reden om mij zorgen te maken of maak ik mijzelf maar wat wijs?

En hoe kan ik haar tot bedaren manen?
quote:missbianca schreef op 17 juli 2014 @ 03:40:

ik heb echt hard gezocht naar het topic waarin dewijze zijn vrouw dik noemt maar kon het niet vinden :P

[...]

Ken je de loepfunctie niet?
Alle reacties Link kopieren
nee :P
Alle reacties Link kopieren
Als je meent dat ze te ver gaat dan moet je dat aangeven. Doe dat, als het bij herhaling is gebeurd, vooraf en speel anders even niet.



Een stukje pijn en ongemak hoor nou eenmaal bij SM en dat is ook prettig. Wie weet moet je een keer switchen en bij haar aangeven wat nog wel goed is en wat te ver gaat.



In de SM moet je van elkaar op aan kunnen, niemand mag tegen je wil te ver gaan. Spreek anders eens een STOP-woordje af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven