Dogging (Sex)

21-01-2011 09:28 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakte me eerder deze week (ik heb grote problemen met inloggen ) attent op het fenomeen dogging.



Hier uitleg in het Engels.

Hier een artikel in het Nederlands waar dit een stukje uit is:



Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.





We hebben ook wat filmpjes bekeken over dit fenomeen en ik ben wel nieuwsgierig geworden.



Ik vraag me nu wel een paar dingen af, misschien dat er hier mensen zijn die me wat wijzer kunnen maken:



-ik lees dat het voornamelijk een tijdverdrijf is wat in de UK wordt gebezigd. Kent NL een "dogging" cultuur? Volgens het artikel wel maar ik had er nog nooit van gehoord.

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:jacques schreef op 23 januari 2011 @ 18:50:





En aan Elejonara; succes met je ontwikkeling. Ieder die je eerste posting leest heeft door wat je werkelijke persoonlijke uitdaging is.



Groet,

Ohw wat skattug! Je bent in die korte tijd echt van haar gaan houden he? Ik snap dat hoor, wie houdt er nu niet van onze Leo, tis de grootste skat die er is!
Sjakques meid, dit is ook net een treetje te hoog voor je hier. Begrijpt iedereen, no worries. Succes weer achter de speelkast in de kroeg! En niet je hele uitkering er in gooien he?



Doewie!









PS je onderschriften staan steeds bol van zelfkennis, jij komt er wel schat!
quote:thedutchwiseguy schreef op 23 januari 2011 @ 13:07:



Vannacht speelde er vlakbij Almere een Doggingscene, zag geen camera wel kijkers, doeners en vluchters!



Ah, het is dus nog steeds een plaats waar dat gebeurt. Is dat in de buurt voor jou LAM?



Heb je gekeken Wiseguy?

Dat heeft me nou nooit 'getrokken' (woordspeling), kijken, live, naar seksende mensen. Doe je dan ook samen jezelf feliciteren zeg maar?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 23 januari 2011 @ 20:11:

[...]





Ah, het is dus nog steeds een plaats waar dat gebeurt. Is dat in de buurt voor jou LAM?



Heb je gekeken Wiseguy?

Dat heeft me nou nooit 'getrokken' (woordspeling), kijken, live, naar seksende mensen. Doe je dan ook samen jezelf feliciteren zeg maar?Je bedoelt zoiets als een "presentator" die dan heel hard roept "we have a winner!!"?
Alle reacties Link kopieren
Met verschillende prijzen... de mooiste, de snelste, het meeste, het vaakst....
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2011 13:42
Reden: provoceren
% gewijzigd
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
ik zou het nou ondertussen wel op prijs stellen dat de vetes en ruzies nu stoppen. In ieder geval hiero.

Ik zou het fijn vinden dat de ruzies ergens anders worden uitgevochten en dat we vanaf nu weer on topic blijven.



alvast bedankt.
Donderstraal, mijn vraag aan the wiseguy was serieus. Ik heb geen idee van een ruzie, ik ken hem niet eens. Ik heb alleen gespard met jaques.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 24 januari 2011 @ 00:37:

Donderstraal, mijn vraag aan the wiseguy was serieus. Ik heb geen idee van een ruzie, ik ken hem niet eens. Ik heb alleen gespard met jaques.Fluitend, met één hand op de rug....
Alle reacties Link kopieren
quote:Mayaelf schreef op 21 januari 2011 @ 11:26:

@LAM: ik heb er wel een boek over in de kast staan, van Catherine Millet, het sexuele leven van Catherine M.



Misschien leuk (geil) om eens te lezen?[afbeelding]Boek is besteld hoor. Nogmaals bedankt.
Alle reacties Link kopieren
ik moet ineens denken aan die aflevering van Alberto Stegeman, die ging langs die "ontmoetingsplekken" langs de snelweg.

Zit daar een man, achter het stuur van z'n auto met de deur open te rukken. En gaat gewoon door als hij Alberto ziet, zegt Alberto: Hey man, je lichten branden nog!!!!!!

Weet je , je moet doen wat jij leuk vindt, ik kan me er niet in vinden, ik zit er niet op te wachten om het te zien.
Alle reacties Link kopieren
@LAM: Graag gedaan!

Laat je me hier even weten of je het boek wat vond?



Liefs,

Maya



ps, misschien ook wel leuk om je verhaal van laatst in het betreffende topic te zetten? Hoort er wel bij, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mayaelf schreef op 03 februari 2011 @ 00:02:

@LAM: Graag gedaan!

Laat je me hier even weten of je het boek wat vond?



Liefs,

Maya



ps, misschien ook wel leuk om je verhaal van laatst in het betreffende topic te zetten? Hoort er wel bij, toch?



Zal ik zeker doen hoor. Ik heb het boek nog niet trouwens.



Welk "verhaal van laatst" bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Wat je in sekskletsen schreef over het net niet lukken van de partnerlink opdracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mayaelf schreef op 03 februari 2011 @ 19:49:

Wat je in sekskletsen schreef over het net niet lukken van de partnerlink opdracht.Ik heb het verslag in het topic van Partner Link gezet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gezien!



X

Maya
Alle reacties Link kopieren
lookatme, als je eenmaal weet waar het is in Nederland, laat mij het dan ook aub weten, kom ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:anton123 schreef op 24 februari 2012 @ 21:19:

lookatme, als je eenmaal weet waar het is in Nederland, laat mij het dan ook aub weten, kom ik ook Ik heb van alles geprobeerd maar niks naar mijn zin gevonden. Ik ga nu iedere oneven zaterdagmiddag naar de Koopgoot. Daar scoor ik minstens dertig man. De vrouwen gaan dan ondertussen lekker winkelen. Ideaal.
Beetje late reactie, maar kwam het nu pas tegen. 3 keer mee gemaakt. Onwijs spannend en geil.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stakkers heb je hier toch. Blijf toch lekker on-topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven