Hotmail account

12-08-2014 19:17 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb even afgewacht, maar hoop dat hier mensen zijn die de gouden tip hebben, want dat is soms wel eens het geval op Viva. Van outlook/hotmail krijg ik helaas (nog) geen reactie. Sinds gisteren kom ik mijn hotmail account niet meer in hoewel ik 100% zeker weet dat ik het goede wachtwoord intyp. Omdat ik er niet inkwam had ik drie opties om er weer in te komen: mijn beveiligingsvraag beantwoorden, via mijn telefoonnummer of via een vragenlijst.



En wat blijkt? Mijn beveiligingsvraag is veranderd en mijn telefoonnummer die was gekoppeld aan mijn hotmail account, is niet meer gekoppeld aan mijn account. Erg vreemd. De laatste optie: een vragenlijst invullen. Ik wist mijn laatst wachtwoord (uiteraard) nog, maar ik kon de vragen helemaal niet goed beantwoorden. Ik heb geen speciale mappen in mijn account, ik weet niet meer precies naar wie ik voor het laatst mailtjes heb gestuurd, enzovoort, want ik stuur de mailtjes vanuit een ander e-mailadres maar dat e-mailadres is weer gekoppeld aan dat e-mailadres.



Ik heb de lijst dus zo goed mogelijk proberen in te vullen, maar ik kreeg als reactie terug dat ik mijn wachtwoord niet mag veranderen omdat niet bewezen is dat ik de eigenaar ben van het account. Hoewel ik drie e-mailadressen heb, is het e-mailadres waar ik niet meer in kan, best een belangrijk account. Ik heb er veel privé dingen instaan; bankzaken, gesprekken, bijzondere mailtjes, privé foto's. Bijzonder vervelend dus.



Ik wil wel heel graag mijn e-mailadres terug, maar het lijkt erop dat ik de lul ben. Ik heb hotmail al een bericht gestuurd, maar ik heb de hele dag nog niks terug gekregen. En eigenlijk word ik er wel een beetje panisch van zo langzamerhand, want er staan behoorlijke privé gegevens in. En ook al tijdenlang, ik heb nooit iets verwijderd. Wat kan ik nu het beste doen? Kan er überhaupt nog iets aan gedaan worden? Ik zit zelfs te denken aan aangifte omdat het niet anders kan dan dat dit werk is van een persoon, maar daar kan de politie natuurlijk niets mee.
Dit is mij ook wel eens overkomen en wat ik toen heb gedaan is, de computer opnieuw ostarten en de Ccleaner erover laten gaan. Scan op virussen en al, verwijder je cache geheugen, cookies enz en hups ik zat er toen weer in. Was een foutje bij hotmail/outlook, althans dat denk ik. Misschien dat je dat eerst kunt proberen?
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Precies hetzelfde dat je er gewoon niet meer in kwam door een ander wachtwoord en alles eromheen?



Ik denk niet dat ik virussen heb, ik ben vrij 'netjes', maar ik ga nu even proberen wat je zegt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gehad, ik heb continu hetzelfde ingevult bij de vragenlijst. En toen opeeeeens kwam ik er weer in.

Dus blijf proberen..... Ik krijg het nu nog steeds eens in de 6maanden, maar heb de optie alternatief emailadress erbij gekregen en dan voer ik me andere in en daar wordt dan een code heen gestuurd.
Ja ander wachtwoord en al. Vragenlijst, telefoonnummer klopte toen ook niet en ik wist me geen raad. Mailen naar Hotmail maar ja dat duurde me te lang. Dus wie weet. Succes.
Alle reacties Link kopieren
ik heb dat ook een paar keer gehad, is erg irritant !

maar ik had de goede antwoorden ingevuld, maar de vragen die ze stellen zijn niet makkelijk
Wees jezelf....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven