Hotel of B&B aan de kust gezocht op 23 augustus.

12-08-2014 13:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!



24 augustus ben ik jarig, en ik wil dit heel graag vieren met mijn vriend aan de kust. Ik wil een hotelletje of een B&B boeken voor de nacht van 23 op 24 augustus. Mijn enige eisen zijn, dat het hotel of B&B aan de kust ligt (of in een stad daaromheen, m.u.v. Den Haag), dat er een ligbad op de kamer is (want die hebben wij thuis niet) en dat ik voor twee mensen maximaal 110 euro kwijt ben. Iemand suggesties en tips?



Ik houd heel erg van een beetje sfeer. Een NH heeft dus absoluut niet mijn voorkeur. Ik geniet meer van een klein boutique hotel.



Heel erg bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je zoeken op b&b Nederland,booking.com,trivago,hotelspecials en al dat soort andere sites.
Alle reacties Link kopieren
in Haarlem centrum
Alle reacties Link kopieren
Badhotel :-) fletcher Callantsoog, strand aan het eind van de straat, dorpje op loopafstand.

Weet alleen niet meer zeker of er een ligbad in de badkamer was, maar dan zou je ff moeten bellen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk of Hogerhuys in Noordwijk aan Zee binnen je budget valt. Even zelf uitzoeken of ze een bad hebben enzo. Wel met gratis sauna/wellness (bij buren).



Of Zonne. Idem: zelf uitzoeken.



En kijk eens naar Bommeljé in Domburg, en Blooming in Bergen (al ligt dat laatste wel op 6km van de zee, maar wel in de duinen).



Je bent wel laat met zoeken... hoe langer je wacht hoe meer van de betaalbare kamers al verhuurd zullen zijn.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Of zoek met geavanceerd zoeken... bijvoorbeeld in Booking.com en in hotelletje.nl en weekendjeweg.nl enzo kun je meestal dingen aanvinken zoals 'strand' en 'romantisch' of zelfs 'kasteel'. En vast ook wel 'bad'.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
B&B
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Geen ligbad, maar Chez Luti is een heel fijn B&B in Oostvoorne
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal, ik ga de suggesties even proberen!

Ja, helaas inderdaad wat laat met zoeken. Het was een impuls actie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven