Iemand al de Wingman geprobeerd?

23-04-2014 15:12 14 berichten
Ik hoor de hele tijd reclames van Wingman condooms. Heeft iemand die al eens geprobeerd?

Is eigenlijk meer een vraag uit nieuwsgierigheid want ik heb zelf een koperspiraal, maar ik heb slechte ervaringen met 'gewone' condooms. Het zou toch mooi zijn als er een alternatief is dat je makkelijker om krijgt en waar je ook geen last van hebt verder (qua gevoel / geur).
Alle reacties Link kopieren
[...]
Ik heb goeie ervaringen ermee. Ze zijn handig om te doen, ze stinken niet en ze klappen niet zo snel. Alleen ziet t er nogal raar uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ze niet bepaald handiger dan andere condooms. En omdat je die gewend bent heb je ze ook sneller om.
Ik vond ze wel makkelijker aanbrengen maar de geur stond me tegen. Veel sterkere latex/chemische geur dan andere condooms.
Ik heb ze via internet besteld.
Alle reacties Link kopieren
Na jaren gewoon Durex een paar weken terug een doosje wingmans besteld...



Ff wennen met omdoen, vind het nog steeds een irritante onderbreking van de bezigheden....



1e keer was prima, voelde geen noemenswaardig verschil...

2e keer ging lekker, tot we klaar waren en het condoom volledig naar de klote was. Die had ik dus net zo goed niet om kunnen doen...



Met Durex nooit maar dan ook nooit problemen gehad, met de Wingman al bij de 2e keer actie...



Ik ga weer voor Durex in het vervolg....
Omdat het kan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze een aantal weken besteld toen ze in de aanbieding waren bij [..]. Ik vind ze veel makkelijker dan de standaard Durex condooms. Je doet hem makkelijk om en bij mij zijn ze nog nooit gescheurd. Tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar deze condooms. Voor de mensen die ze ook eens willen proberen: [spam]
quote:maurice1984 schreef op 17 juni 2014 @ 11:27:

Ik heb ze een aantal weken besteld toen ze in de aanbieding waren bij [...]. Ik vind ze veel makkelijker dan de standaard Durex condooms. Je doet hem makkelijk om en bij mij zijn ze nog nooit gescheurd. Tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar deze condooms. Voor de mensen die ze ook eens willen proberen: [...]Domme spammer.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2014 15:21
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit was toch dat condoom dat bij DWDD gepresenteerd werd? Ik vond het wel een interessante vinding.



Maar als 't niet veilig is blijven wij lekker bij de Euroglider. Nooit problemen mee gehad. Hoor mn vent er ook niet over klagen.
Alle reacties Link kopieren
Bij Spuiten en Slikken hadden ze in 1 van de laatste twee afleveringen een item over aftrekken, daarbij werd in de opnames (ik was publiek) een Wingman gedemonstreerd op een dildo, maar in de eindmontage is dat blijkbaar gesneuveld.

Dat die gast een condoom over zijn hoofd trok zit er nog wel in :-)
Alle reacties Link kopieren
Vind dit wel een fijn product hoor. Leuke uitvinding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven