Welke tablet?

10-08-2014 14:47 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben me een beetje aan het oriënteren op een tablet. Wil er met name mee kunnen surfen, beetje spelletjes doen en digitale tijdschriften kunnen lezen (aangestoken door het tijdschriften topic hier ). Wie heeft er advies? Liefst niet al te duur natuurlijk.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 10 augustus 2014 @ 15:57:

[...]



Die Kobo kan je dus de deur uitdoen. Met een anti-glare screen op je tablet is dat toch ook een zeer goede ereader.Mijn Kobo doe ik niet weg hoor veel te blij mee
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Wil je er ook bijvoorbeeld een usb stick ofzo op kunnen aansluiten? Hoe groot moet het intern geheugen zijn? Zulk soort dingen heb ik op gelet toen ik voor een tablet ging.



Voor mijn werk heb ik een ipad, privé een asus. Ik heb 20 keer liever de asus dan de ipad, onder ander omdat er op de ipad geen usb poort is waardoor ik toch minder er mee kan als ik hem privé zou willen gebruiken. Tel daar de hoge prijs bij op en dat is het voor mij een echt no.
Alle reacties Link kopieren
USB erop is inderdaad wel handig, maar (voor zover ik nu kan inschatten) niet broodnodig.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ik zou je toch ook de iPad aanraden. Glazen scherm waardoor super beeld, lange batterijduur (na 4 jaar nog steeds!), nooit maar dan ook nooit vastlopers.

Mijn zusje, ouders en vriend hebben verschillende samsungs, ik vind ze verschrikkelijk! Traag, lelijk beeld en vastlopers zijn niet vreemd bij samsung.

Mijn iPad op mp gekocht van iemand die hem toch niet wilde voor 350 euro en nu al ruim 4 jaar kei veel plezier van!
Ik heb vorig jaar een samsung 7 tab2 (ofzoiets) gekocht, en eigenlijk heel erg spijt ervan. De kinderen hebben van school een Ipad mini gekregen. Het verschil in kwaliteit van het scherm, de reactie van het scherm op aanraking etc ligt zovele malen hoger. Ik raak vaak gefrustreerd omdat ik kan klikken wat ik wil, maar links zoals hier op het vivaforum van topics, dat kan ik vergeten op de tablet. Kreng reageert gewoon niet, en laad heel traag. Bij mijn ouders ook. (die hebben dezelfde)

Als ik toen had geweten wat ik nu weet, dan had ik liever nog een jaar doorgespaart voor een ipad mini.
Alle reacties Link kopieren
De Nexus! Daarmee doe je echt geen miskoop.
Alle reacties Link kopieren
Asus memopad
Alle reacties Link kopieren
Asus Nexus 7".



Wij hebben twee stuks, al meer dan een jaar in gebruik, en nooit problemen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven