Naam-badges maken

15-08-2014 11:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het gemakkelijkst naambadges kan maken. Ik ben in het bezit van een Excel-bestand met namen, funkties en land van herkomst. Deze moeten overgezet worden naar naambadges. Bestaat daar een programma voor? Zo niet, wat is een handige manier?
Je kunt etiketten maken met Word en dan kun je je gegevens uit het Excelbestand halen. Als je geen etiketten maar papiertjes met de gegevens wilt, dan print je op het gewenste papier ipv op stickerpapier.



Er zijn ook handige Youtube filmpjes die je kunnen helpen om de mail merge functionaliteit van Office te gebruiken.



http://support.microsoft.com/kb/318117/nl
Met ze Word kun je vanuit excel etiketten maken. Je moet ze dan alleen niet op een etiket afdrukken, maar op een A4-tje. Vervolgens knip/snij je ze op de juiste grootte en stop je ze in de badge.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die uitleg inderdaad al gelezen. Er wordt echter geschreven: "Kies in het menu Extra de optie Wizard Afdruk samenvoegen".



Ik heb echter geen menu "extra".
Alle reacties Link kopieren
Welke versie van Word gebruik je?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 15 augustus 2014 @ 12:25:

Welke versie van Word gebruik je?2010
Ik heb Office 2013 en bij mij moet je op tab Verzendlijsten zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 15 augustus 2014 @ 12:43:

Ik heb Office 2013 en bij mij moet je op tab Verzendlijsten zijn.Oke duidelijk, die heb ik gevonden. wat is dan de volgende stap?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven