Woonkamer voor en na

07-08-2014 21:54 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja waar zal ik beginnen?

We wonen nu zo'n 5 jaar in een nieuwbouwhuis en we waren wereens bij buren en daar krijg je echt het gevoel: 'wauw wat mooi!'

Maar waarom is dat ons (nog) niet gelukt?

Ligt het er aan dat de meubels in de woonkamer van 1 leenbakker serie zijn? Is het de kleurkeuze?

Al met al overheerst het 'net niet' gevoel nog steeds.

Het plan was ooit om met dit te beginnen en door te groeien in salaris enz. en dan wat mooiers te kopen. helaas loopt het allemaal even anders en is er geen gigantisch budget om opnieuw te gaan shoppen.



Hoe krijg ik toch dat 'wauw'gevoel in huis?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 07 augustus 2014 @ 22:40:

Ik heb de neiging om nu te gaan gillen! er zijn geen foto s !!! weggehaald.Neehoor!! Ik ben echt, echt fotoblind!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de fotos weg zijn Had eigenlijk ook gehoopt op een topic vol foto's op één of andere manier
Ik was ook bang om een dertien in dozijn interieur te krijgen. Mijn vriend houdt van makkelijk en praktisch en alles wat ik eruit vond knallen vond hij eigenlijk niets.



Uiteindelijk heb ik met kleur gewerkt, de keuken heeft een knalkleur ( blauw-groen) die goed matcht met de witte keukenkastjes met grijs blad.



In de woonkamer heb ik met paars gewerkt als hoofdkleur, 1 muur is paas en twee stoelen. De overige zitmeubelen hebben we grijs gehouden en de overige meubels zijn van teak, midden-bruine kleur.

Accessoires bestaan uit paars, zwart, zilver en oudroze. Ik vind het een super combinatie



Al met al is het geen showroom, hebben we onze eigen twist eraan gegeven en zijn mensen eigenlijk allemaal heel positief en verrast als ze binnenkomen. En ik heb het gevoel dat het thuis is
Alle reacties Link kopieren
De foto was niet van mijn huis en een slecht voorbeeld.



Dank je Ditjedatje. Daar heb ik.wat aan.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
wat hebben de buren dan wel wat jullie niet hebben?



ik zeg sowieso plantjes.... zonder plantjes geen knusse woonkamer
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie zou wauw bij die buren?

Wat missen jullie in jullie huis?

Probeer daar eerst eens achter te komen.

Misschien kun je ook je meubels verven?
Geen plantjes, gewoon 1 of 2 grote planten.
Alle reacties Link kopieren
Tip : fotolijstjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven