37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Het werk is weer begonnen. Dus ik heb weer voldoende afleiding. Ik voel mij nog wel rot als ik koppels zie maar ik verwacht dat dit ook wel verdwijnt binnen een paar weekjes.



Ik had teveel tijd om na te denken tijdens mijn vakantie.

Nu ben ik na het werk weer lekker moe en hang ik wat voor de televisie en ga ik daarna naar bed.



Het is bij tijd en wijlen een hopeloos gevoel om alleen te zijn. Natuurlijk ga ik heel graag een romantische tijd tegemoet maar op mijn leeftijd kan ik mij dat zonder ervaring niet meer voorstellen.
quote:zanevi schreef op 10 augustus 2014 @ 19:00:

[...]



Oh, dat kan best.



Maar er is een verschil tussen "verlegen zijn" en datgene wat uit Justme zijn posts steeds maar weer naar voren komt, namelijk een ontzettend gebrek aan zelfwaardering, zelfliefde en zelfvertrouwen.



Vandaar toch mijn vraag hoe hij omgaat met collega's, familie en vrienden.



Hmmm. Het is moeilijk om hier antwoord op te geven. Ik denk de mensen waar ik mee omga dit beter weten.

Ik probeer relaxt en positief over te komen.
1627 berichten.. Tijd voor Aktie? Ik heb niet alles gelezen. Wel iemand die gratis wil coachen. Vast ook wel iemand die professionele hulp adviseert. Wat ist plan.
Alle reacties Link kopieren
Lotgenoot hier..36 jaar en in hetzelfde schuitje

Heb geen tips, zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten (ik ook niet).
quote:voldemort schreef op 13 augustus 2014 @ 14:01:

Lotgenoot hier..36 jaar en in hetzelfde schuitje

Heb geen tips, zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten (ik ook niet).





Klopt.



Ik bedenk me de hele tijd dat als ik vroeger goed genoeg was ik nu een leven met iemand samen had kunnen opbouwen.

Wat lijkt het mij toch heerlijk als je goed genoeg bent. Dat je kansen en mogelijkheden hebt.

Dat je een leuke uitstraling hebt dat mensen aantrekt. Dat je een leuke vriendengroep hebt en af en toe kan daten.

Sommige mensen zijn minder waard en moeten zichzelf wegcijferen. Nooit krijgen wij positieve aandacht en hoe langer de liefde uitblijft hoe waardelozer je je gaat voelen. Je trekt jezelf terug in je eigen wereld want andere mensen zitten niet op je te wachten... en bedoel ik vooral de dames die je nooit op die manier zien die je graag zou willen. Hoe hard je ook je best doet. Hoe lief, leuk, grappig , relaxt, gedurft je ook probeert over te komen.

Nee bij ons soort mannen ontbreekt het aan aantrekkingskracht. Die heb je nou eenmaal wel of niet.

Dat je al die jonge stellen ziet en ze lijken zo gelukkig. De feiten worden dan nog maar eens op je neus gedrukt. Overal om je heen zie je leuke vrouwen en mannen met zelfvertrouwen die vriendschappen en relaties hebben, plezier maken en veel uit het leven halen. Wat lijkt mij zo'n leven toch fijn maar niet realistisch.

Helaas snappen andere mensen het niet.



Tips zullen nooit helpen. Ik weet diep van binnen wat nodig is.

Een facelift en haartransplantatie (kaal staat niet bij iedereen mooi). Eventueel nog wat andere dingen zodat ik een frisse uitstraling krijg. En dat mensen zich niet afvragen of ik mezelf wel goed verzorg terwijl ik gezonder leef dan de meeste van hen.



Dit is mijn plan! En afspraken staan gepland.
quote:jippie55 schreef op 10 augustus 2014 @ 19:23:

[...]



Vind het eerlijk gezegd nogal onbeschoft dat je er helemaal niet op gereageerd hebt. Maar ondertussen wel blijven jammeren. Pfff



Hoe weet je dat?



Nee het is geen jammeren. Ik ben geen persoon die weg kwijnt in zelfmedelijden. Ik wil er iets aan doen maar soms gaat het gewoon niet zoals je zou willen.
quote:bonuhbakkie schreef op 13 augustus 2014 @ 12:58:

1627 berichten.. Tijd voor Aktie? Ik heb niet alles gelezen. Wel iemand die gratis wil coachen. Vast ook wel iemand die professionele hulp adviseert. Wat ist plan.



Dat zou niet best zijn als je alles hebt gelezen



Het is tijd voor actie maar dan eerst op mijn manier. Eerst moet ik mezelf goed genoeg voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 15 augustus 2014 @ 22:07:

[...]





Klopt.



Ik bedenk me de hele tijd dat als ik vroeger goed genoeg was ik nu een leven met iemand samen had kunnen opbouwen.

Wat lijkt het mij toch heerlijk als je goed genoeg bent. Dat je kansen en mogelijkheden hebt.

Dat je een leuke uitstraling hebt dat mensen aantrekt. Dat je een leuke vriendengroep hebt en af en toe kan daten.

Sommige mensen zijn minder waard en moeten zichzelf wegcijferen. Nooit krijgen wij positieve aandacht en hoe langer de liefde uitblijft hoe waardelozer je je gaat voelen. Je trekt jezelf terug in je eigen wereld want andere mensen zitten niet op je te wachten... en bedoel ik vooral de dames die je nooit op die manier zien die je graag zou willen. Hoe hard je ook je best doet. Hoe lief, leuk, grappig , relaxt, gedurft je ook probeert over te komen.

Nee bij ons soort mannen ontbreekt het aan aantrekkingskracht. Die heb je nou eenmaal wel of niet.

Dat je al die jonge stellen ziet en ze lijken zo gelukkig. De feiten worden dan nog maar eens op je neus gedrukt. Overal om je heen zie je leuke vrouwen en mannen met zelfvertrouwen die vriendschappen en relaties hebben, plezier maken en veel uit het leven halen. Wat lijkt mij zo'n leven toch fijn maar niet realistisch.

Helaas snappen andere mensen het niet.



Tips zullen nooit helpen. Ik weet diep van binnen wat nodig is.

Een facelift en haartransplantatie (kaal staat niet bij iedereen mooi). Eventueel nog wat andere dingen zodat ik een frisse uitstraling krijg. En dat mensen zich niet afvragen of ik mezelf wel goed verzorg terwijl ik gezonder leef dan de meeste van hen.



Dit is mijn plan! En afspraken staan gepland.

Je snapt het echt niet, hè?

Je leert het gewoon nooit.



Blijf dan maar in je negatieve waan. Versterk je gebrek aan zelfwaardering en je zult altijd gelijk krijgen/houden.



Lang leve de self-fulfilling prophecy.
quote:zanevi schreef op 15 augustus 2014 @ 22:54:

[...]



Je snapt het echt niet, hè?

Je leert het gewoon nooit.



Blijf dan maar in je negatieve waan. Versterk je gebrek aan zelfwaardering en je zult altijd gelijk krijgen/houden.



Lang leve de self-fulfilling prophecy.



Die cirkel gaat doorbroken worden binnenkort.

De rest van mijn verhaal negeer je maar even voor het gemak. Ik typ dit gebaseerd op feiten en ervaringen.

Te simpel wat jij probeert aan te tonen.
Ik wens je succes met de afspraken. Verandering is goed bij jou. Misschien moet t beginnen aan de buitenkant. Het oog wil ook wat. Hou ons op de hoogte. Sterkte want t is best spannend en pijnlijk?
quote:bonuhbakkie schreef op 15 augustus 2014 @ 23:35:

Ik wens je succes met de afspraken. Verandering is goed bij jou. Misschien moet t beginnen aan de buitenkant. Het oog wil ook wat. Hou ons op de hoogte. Sterkte want t is best spannend en pijnlijk?



Dank je



Precies.

Het wordt spannend en pijnlijk maar ik hou het resultaat in mijn achterhoofd. Daar doe ik het voor. Het gaat erom dat ik mij goed genoeg voel en dan kan ik met andere dingen gaan beginnen.

Ik ga een tijdje niet meer posten totdat er dingen veranderd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook erg benieuwd, naar de veranderingen. Of deze op langere termijn ook zinvol zullen zijn/blijken!



Succes met alles! Het is ook jou gegund!
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 15 augustus 2014 @ 23:30:

[...]





Die cirkel gaat doorbroken worden binnenkort.

De rest van mijn verhaal negeer je maar even voor het gemak. Ik typ dit gebaseerd op feiten en ervaringen.

Te simpel wat jij probeert aan te tonen.

Ah, daar heb jij geen handje van, het negeren van bepaalde informatie (die anderen jou proberen mee te geven)?



En ik heb nog wat nieuws voor je:



Het ZIJN geen feiten (dat je lelijk bent, dat het je niet is gegund, dat je minder waard bent dan anderen).

Het zijn subjectieve waarheden, gedachten, die jin JOUW hoofd zitten en in die van niemand anders.



Zolang je dat niet snapt, zul je nooit ver komen met je afspraken en je verandering.



quote:justme_37 schreef op 15 augustus 2014 @ 22:52:

[...]Eerst moet ik mezelf goed genoeg voelen.

Je zegt het notabene zelf!



Voelen....dus niet: Eerst moet ik goed genoeg zijn.



Je zegt zelf al dat verandering vanuit jezelf moet komen, en niet vanuit iets externs. Laat die make-over, haartransplantatie of wat je misschien ook van plan bent nou maar en werk aan je zelfwaardering.



Maar: alsnog succes met je verandering. Het is jouw leven, ik hoop voor je dat het werkt.
Ben toch vooral benieuwd waarom mensen nog steeds reageren op dit topic.



En ook waarom dat slotje er nog niet op staat wat je zou aanvragen Justme. Of lukt dat ook al niet en is dat toch veeel ingewikkelder dan wij denken?
Alle reacties Link kopieren
quote:raoul_ schreef op 30 juli 2014 @ 21:34:

Een aantal vrienden van mij zijn coaches bij dat bedrijf geweest.

Vroeger zaten wij met hetzelfde probleem en hadden dezelfde frustraties met vrouwen. Het verschil is dat wij actie ondernamen.



Ik ga geen heel verhaal typen maar als je wilt coach ik je gratis in de style van die cursus. Ik zal je laten zien hoe je overal vrouwen kan ontmoeten en aanspreken. Samen gaan we de straat op om jou te leren hoe je vrouwen kunt aantrekken. Stuur een bericht en dan maken we een afspraak.

Now we're talking! TO ga je hier nou op in? Ik heb dit topic een paar keer met lede ogen aangekeken, en betreur het hoe je iedere poging tot hulp of advies in de wind slaat. Doe eens gek en probeer dit nou gewoon!



De negatieve conditionering die je helaas hebt opgebouwd zorgt er waarschijnlijk voor dat je nu alweer onzinnige redenen verzint waarom dit toch niet lukt, of waarom je dit niet zou moeten doen, of dat het vast niet gaat werken, of wat dan ook. Fuck that. Doe het gewoon, geef nou de mogelijkheid dat het je misschien tóch iets brengt, een kans. Op zijn minst word je een interessante ervaring rijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 16 augustus 2014 @ 14:24:

[...]

De negatieve conditionering die je helaas hebt opgebouwd zorgt er waarschijnlijk voor dat je nu alweer onzinnige redenen verzint waarom dit toch niet lukt, of waarom je dit niet zou moeten doen, of dat het vast niet gaat werken, of wat dan ook. Fuck that. Doe het gewoon, geef nou de mogelijkheid dat het je misschien tóch iets brengt, een kans. Op zijn minst word je een interessante ervaring rijker.

Negatieve conditionering? Hoe kom je dáár nou bij? ;)



Hij zegt het zelf: hij is gewoon lelijk, niets waard, mensen mogen hem niet en zien hem niet staan.



Dan zal het wel zo zijn, toch? Niets conditionering, maar rasechte realiteit!



quote:nadine_j schreef op 16 augustus 2014 @ 10:52:

Ben toch vooral benieuwd waarom mensen nog steeds reageren op dit topic.

Tja, ik ook eigenlijk. Ik trap er zelf ook steeds weer in (door steeds weer aandacht te geven aan die man).



Allemaal verloren moeite, in ieder geval totdat hij zijn oogkleppen afzet.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 15 augustus 2014 @ 22:07:

[...]





Sommige mensen zijn minder waard en moeten zichzelf wegcijferen. .



Wat is dat nou voor een rare gedachtekronkel.



Ga daar eens hulp bij zoeken.



Ik wil wedden dat wanneer jij straks je haartransplantatie hebt gehad en chirugie, dat je dan jezelf nog steeds niet 'goed genoeg' vind.



Voor wat eigenlijk? Voor de bevestiging van een ander? Maar lieve hemel, daar heb je niks aan aan je jezelf niet eend de moeite vind. Dan helpt het maar eventjes, maar jij hebt zo'n mythe gecreeerd van daten, zoenen, relaties en hoe het had kunnen zijn in jouw gedachtes, dat je nu niet eens leeft. Het is alleen maar zelfkastijding met sprookjes over hoe het verleden had moeten zijn, terwijl je gewoon vandaag leeft en er van kan genieten. Maar dat doe je niet.



Volgens mij heb je meer lol van je geld als je er lekker van op vakantie gaat, ipv operaties, maar goed, het staat een ieder vrij geld uit te geven aan onnodige zaken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 21 augustus 2014 @ 22:08:

[...]

Ik wil wedden dat wanneer jij straks je haartransplantatie hebt gehad en chirugie, dat je dan jezelf nog steeds niet 'goed genoeg' vind.

Dit dus!
quote:zanevi schreef op 22 augustus 2014 @ 21:10:

[...]



Dit dus!



Als je 100 vrouwen benaderd die jou allemaal direct afwijzen op eerste indruk dan is het niet slechts een kwestie van gevoel.



Ik voel me goed genoeg als ik niet altijd meteen wordt afgewezen. Als er 1 of 2 op de 100 vrouwen zijn die mij beter willen leren kennen dan vind ik dat al prima.
Alle reacties Link kopieren
Justme,



Ik heb het ooit eerder geschreven: ik heb een vergelijkbaar probleem (al vind ik dat het topic niet om mij moet draaien), tussen vrouwen en mij lukt het ook niet.



Om het probleem nu eens en voor altijd op te lossen (het vergroot waarschijnlijk onze kansen, maar garanties heb je echter niet), heb ik gedacht aan cognitieve gedrags- of psychotherapie.



Misschien zien vrouwen ons minder negatief dan wijzelf ons zien, maar dat moet de therapie uitwijzen.



Wie niet waagt, wie niet wint, toch? Wat vind jij van dat idee, Justme?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 12 september 2014 @ 21:56:

Justme,



Ik heb het ooit eerder geschreven: ik heb een vergelijkbaar probleem (al vind ik dat het topic niet om mij moet draaien), tussen vrouwen en mij lukt het ook niet.



Om het probleem nu eens en voor altijd op te lossen (het vergroot waarschijnlijk onze kansen, maar garanties heb je echter niet), heb ik gedacht aan cognitieve gedrags- of psychotherapie.



Misschien zien vrouwen ons minder negatief dan wijzelf ons zien, maar dat moet de therapie uitwijzen.



Wie niet waagt, wie niet wint, toch? Wat vind jij van dat idee, Justme?



Ik denk niet dat vrouwen mij perse negatief zien.

Echter zullen ze mij nooit als potentieel vriendje beschouwen want dan wordt er toch ook vooral op uiterlijk geoordeeld, zoiets gebeurd automatisch. Meer dan vriendschappelijk gevoelens heb ik (nog) nooit meegemaakt.

Ik weet dat ik kwa uiterlijk niet de hoofdprijs ben en zoiets valt niet altijd te compenseren met bijvoorbeeld humor. Het wordt er op latere leeftijd allemaal niet eenvoudiger op. Gebrek aan ervaring en volledige uitblijven van vrouwelijke interesse (ook tijdens het initiatief nemen) zie ik niet in of er echt iets kan veranderen.

Het is soms lastig om dit te accepteren en ontzettend moeilijk om iedere dag alleen te zijn.

Ik heb nog steeds goede hoop in mijn plannen dat er daadwerkelijk iets kan veranderen. Ik zie niet in hoe een therapie mij daarbij kan ondersteunen. Ik denk niet dat dat het resultaat gaat opleveren dat ik graag zou willen. Ik ben iedere dag al bezig om mezelf beter te presenteren en te verbeteren. Ik kijk altijd naar mezelf en nooit naar anderen.

De realiteit is dat ik 40 ben en groen als gras er moet dus wel iets mis zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Indonesie. Hier vinden ze alle blanken supermooi en interessant. Misschien moet je eens een paar weekjes vakantie opnemen
quote:salinarosseno schreef op 12 september 2014 @ 22:50:

Ik woon in Indonesie. Hier vinden ze alle blanken supermooi en interessant. Misschien moet je eens een paar weekjes vakantie opnemen



Ja afgelopen zomer ben ik op vakantie in de US geweest. Misschien dat ik volgende zomer een land als Indonesië eens moet gaan bezoeken. Het lijkt mij wel interessant en ik ben ook avontuurlijk ingesteld alleen altijd alles alleen ondernemen is ook geen pretje.

Vrienden zitten allemaal in een relatie en zijn eigenlijk altijd met hun gezin bezig.



Hoe is het om daar te wonen? Dat lijkt mij een grote stap.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 12 september 2014 @ 22:36:

Ik denk niet dat vrouwen mij perse negatief zien.Ik meen toch steeds te lezen dat vrouwen jou wel negatief zien. Maar misschien denken wij dat, en vergissen we ons mogelijk daarin, d.w.z. dat ze ons positiever zien dan wijzelf denken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Het is hier ontzettend anders maar wel lekker.

De stap was voor mij niet zo groot. Heb een Indonesische man leren kennen en wil eigenlijk niet meer terug naar Holland.



Ik zou je zeker aanraden om een keer deze kant op te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven