gezellige vriendinnen gezocht. omg nijmegen

03-08-2014 16:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek gezellige vriendinnen in de omgeving van nijmegen in de leeftijd van 25-35 jaar.

Hou jij van kletsen, koffie & thee leuten, etentjes, een goed glas wijn, winkelen? Leuk! Misschien kunnen we wat afspreken. Heb je kids? Geen bezwaar, mijn twee zoontjes van 5 en 3 jaar zijn altijd opzoek naar nieuwe vriendjes. Ik hoor heel graag van je!



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in malden, ben 30 en heb 2 zoontjes... Kan ik je ergens mailen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb een berichtje naar je profiel gestuurd. Wat leuk dat je zo snel reageerd!
Alle reacties Link kopieren
Oh dan zal ik strax even uitvogelen hoe dat werkt... Zit nu via mobiel ?
Alle reacties Link kopieren
Je mag ook mailen hoor: w.roest1985@hotmail.com dat gaat volgens mij gemakkelijker. :-D
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast wel meer gezellige dames in de omgeving van nijmegen! Hoe meer zielen..



Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Wat een leuke berichtjes. Ik ben 34 en kom uit Arnhem. Ik heb een dochter van 7.



Het is voor mij geen probleem om naar Nijmegen te komen, dus vind het leuk om met jullie in contact te komen. Mijn emailadres is: happyme79@outlook.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Ik heb je gemaild.



Nog meer gezellige dames uit de regio?!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Kan ik ook nog aansluiten?

Ik heb geen kinderen, ben 28 jaar en kom uit Beuningen, vind het geen probleem om naar Nijmegen te komen.



Gr Maaike

maaikebird@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo...



Ik zie nu pas het berichtje maar ik ben Michelle en woon in omgeving van Nijmegen. Ik heb een zoontje van bijna 3 jaar.. Het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten..

Je mag me mailen : michelle_tatjana@hotmail.com



grtjs



Michelle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven