gezellige moeders/vriendinnen 30+ in leeuwarden en omg

14-08-2014 22:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben 35, getrouwd, 3 jonge kindjes en werk 3 dagen in de week. Klinkt misschien behoorlijk druk maar valt erg mee. Hou genoeg tijd over voor leuke en gezellige dingen maar helaas weinig mensen om dit mee te doen. Kan me niet voorstellen dat er geen leuke gezellige mede moeders zijn die ook vriendinnen zoeken?! ? Het valt me op dat het met deze leeftijd best lastig is om leuke contacten op te doen. Ik hou van shoppen, sporten, bioscoop, terrasje pakken, uitjes met de kids, etc. Waar o waar zijn die gezellige 30+ meiden?
Alle reacties Link kopieren
Hier is er 1!

Ben 35 jaar, 3 kinderen (10-8-5) en werk 20 uren per week.

Hou ook van gezellige dingen doen, maar idd soms is het lastig om dat voor elkaar te krijgen omdat veel mensen druk zijn met hun eigen leven.

De weken vliegen natuurlijk ook voorbij.

Ik woon in omgeving Sneek, werk in Leewarden.
Alle reacties Link kopieren
Heej wat leuk! Heb je net geprobeerd prive bericht te sturen. Geen idee of het gelukt is. Mail anders even naar mijn mailadres stefannie1709@outlook.com Ik kijk hier niet zo heel vaak namelijk. Hoop snel wat van je te lezen. Gezellig :-)
Alle reacties Link kopieren
Heb je een mail gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hier is er nog 1! Ik ben 37 jaar , getrouwd en moeder van twee dochters. Ik woon (net als jij?) in Leeuwarden. Het lijkt mij ook erg leuk om andere moeders te leren kennen om zo nu en dan eens samen, met of zonder kinderen, iets leuks te gaan doen. Ik merk in mijn omgeving dat iedereen het vaak erg druk heeft met werk en gezin en dat het onderhouden van een vriendschap vaak van ondergeschikt belang wordt. Ik denk daar anders over maar het moet natuurlijk wel van twee kanten komen en hierdoor zijn een aantal vriendschappen helaas verwaterd de afgelopen jaren.

Heb dus veel zin om nieuwe mensen te ontmoeten en het lijkt me dan ook leuk om elkaar te leren kennen! Ik hoor graag iets van je.
Alle reacties Link kopieren
Heej Aliese wat leuk dat je hebt gereageerd! Zou je een mail willen sturen naar mijn mail adres? stefannie1709@outlook.com

Mail ik je dan uitgebreid terug! Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven