Flickr / fotografie

16-08-2014 10:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Viva's,



Fotografie is voor mij altijd een hobby geweest, waarbij ik nu het voornemen heb er echt iets meer mee te gaan doen

Helaas bevinden zich in mijn vriendenkring maar weinig mensjes die deze hobby delen.



Iemand van jullie die zich daarmee bezig houdt en het leuk vindt om tips & trucs uit te wisselen via bijvoorbeeld Flickr?



Let me know!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er sinds 2007 een account, maar ben benieuwd hoe populair Flickr nu nog is door de opkomst van tumblr, instagram etc....



Een paar jaar terug was het verreweg de beste foto site, maar nu is er veel meer concurrentie
Alle reacties Link kopieren
Er zijn idd volop mogelijkheden tegenwoordig!

Ik krijg wel de indruk dat Flickr een wat meer serieuze inslag heeft dan bijvoorbeeld Instagram, maar daar kan ik me in vergissen. Heb me daar (nog) niet zo in verdiept, omdat ik het in eerste instantie maar even bij één site wil houden ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:muppet3 schreef op 16 augustus 2014 @ 11:27:

Er zijn idd volop mogelijkheden tegenwoordig!

Ik krijg wel de indruk dat Flickr een wat meer serieuze inslag heeft dan bijvoorbeeld Instagram, maar daar kan ik me in vergissen. Heb me daar (nog) niet zo in verdiept, omdat ik het in eerste instantie maar even bij één site wil houden ;)



Ik word niet goed van die instagram filters, is ook meer voor luie mensen die snelsnelsnel snapshots nemen en ze zonder tags e.d. uploaden en zelf niks aan zo'n afbeelding willen verbeteren.



Kwaliteit is daarom vaak compleet yoni



Aan de andere kant: serieuze gebruikers kunnen er een soort eigen site of profiel van maken, binnen instagram's raamwerk, dat kan bij flickr weer niet dacht ik



Tumblr is ook van Yahoo, net als Flickr helaas....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik wilde het voorzichtig zeggen, maar bedoelde hetzelfde. Het point, shoot & filtergehalte op Instagram is ook veel te hoog naar mijn zin
Alle reacties Link kopieren
Hallo Muppet,



Ik heb een Flickr en ben nog op zoek naar een aantal Nederlandse vrienden/vriendinnen!



Als het je leuk lijkt mag je me wel toevoegen

www.flickr.com/photos/worldoftessa



Er zijn inderdaad allerlei mogelijkheden. Al vind ik instagram meer iets om zo een snapshot op te plaatsen. Op Flickr zitten alleen maar fotografie liefhebbers die hun foto's en tips graag willen delen. Op instagram heb je ook te maken met tieners die hun onesie moeten showen ;) (niet dat ik iets tegen onesies heb hoor :P)
Alle reacties Link kopieren
Dromenland, mooie foto's, maar jammer dat je hiermee wel je privacy te grabbel gooit. (mooie voornaam ook, zo zou ik een 2e dochter noemen )



Ik zat op flickr, maar sinds je een yahoo-account moest nemen, ben ik afgehaakt. Zet m'n meeste foto's op een blog en op facebook.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Leuk Dromenland! Heb je meteen even gevolgd
Alle reacties Link kopieren
Waarom word je niet lid van een fijn fotografie forum? Zoom.nl of als je met Canon schiet bv. Eosdigitaal.nl?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 16 augustus 2014 @ 19:19:

Dromenland, mooie foto's, maar jammer dat je hiermee wel je privacy te grabbel gooit. (mooie voornaam ook, zo zou ik een 2e dochter noemen )



Ik zat op flickr, maar sinds je een yahoo-account moest nemen, ben ik afgehaakt. Zet m'n meeste foto's op een blog en op facebook.



Dankjewel. En het is ook gewoon een mooie naam



Ik snap dat je over privacy begint, maar ik zou het jammer vinden als ik mijn Flickr niet kan delen met mensen omdat mijn naam er toevallig boven staat .
Alle reacties Link kopieren
Prachtige foto's Dromenland.
Prima site, Flickr, met veel actieve en serieuze fotografen. Daarnaast ook veel 'gewone' gebruikers die hun kiekjes via Flickr delen met vrienden en bekenden. Ik zie dat ik zelf tegenwoordig niet veel foto's op Flickr heb staan.
anoniem_61462 wijzigde dit bericht op 05-07-2015 12:02
Reden: typo
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven