Mode & Beauty alle pijlers

MAG is terug!

14-08-2014 22:53 87 berichten
Wie kent ze niet? Iedereen die in de jaren 90 op de middelbare school zat, kent ze, had ze, of had de knock off's! En nu zijn ze terug wat vinden jullie? Helemaal te gek? Of toch niet meer van deze tijd?







De hoge variant in het zwart ga ik me misschien nog wel aan wagen die wilde ik vroeger al, maar waren te duur. Ik had lage instappers, met zwarte zool en dan zo'n beige spekzooltje als onderste rand

Wat vinden jullie?

Totaal aantal stemmen: 47

Helemaal te gek!! (11%)
Niet meer van deze tijd! (89%)
Haha ik had nepperds, enkelhoge met veters, beige. Wat was ik er trots op. Na een week was er iets kapot aan en mocht ik ze ruilen en hadden ze in de winkel alleen nog knálblauwe in mijn maat... mijn ouders nog proberen of ik geen andere schoenen wilde maar nee hoor, jaar lang op die blauwe dingen gelopen
Alle reacties Link kopieren
Wat een lelijke schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had die uit de openingspost, trots dat ik er op was.

En hoe vaak ik die hoge laarzen met dikke zolen van m'n zus wel niet stiekem aantrok.

Nu zou ik ze echt never nooit meer kopen, ik hou het wel bij lekkere warme uggs.

Nog zo'n wanstaltige schoen volgens velen onder jullie
Alle reacties Link kopieren
Wie kent ze niet? Ik nu wel helaas.

Wie kent ze niet? Dat had ik graag zo gehouden.

Wat een afzichtelijke dingen zeg.
Vroegah had ik een vriendin die ze droeg. Ze ging ooit eens achter op bij iemand op de motor, een flink stuk touren. Toen ze afstapte en het lopen wel heel moeilijk ging bleek dat de zool gesmolten en vervormd was, had ze haar voet deels op de knalpijp gezet.



Op mijn werk is iemand die ze draagt, ze heeft meerdere paren. Ik was de enige die opmerkte dat ze twee verschillende droeg laatst.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelden zulke lelijke schoenen gezien.
Ik had de instappers maar weet nog dat ik vaak door m'n enkel ging. Niet echt voor herhaling vatbaar.
quote:laverne schreef op 16 augustus 2014 @ 23:58:

Vroegah had ik een vriendin die ze droeg. Ze ging ooit eens achter op bij iemand op de motor, een flink stuk touren. Toen ze afstapte en het lopen wel heel moeilijk ging bleek dat de zool gesmolten en vervormd was, had ze haar voet deels op de knalpijp gezet.



Op mijn werk is iemand die ze draagt, ze heeft meerdere paren. Ik was de enige die opmerkte dat ze twee verschillende droeg laatst.
ik vond ze echt niet mooi, maar ze liepen echt geweldig. Ik heb ze dan ook alleen gedragen terwijl ik de winkel stond de hele dag. Nu niet meer van toepassing, dus zou ze niet kopen. Nu vind ik die op de foto van enn wel mooi
Van mij mogen deze (Clarks) weer terug komen:



Palladiums zijn ook terug en ik heb ze zelfs nog van toen, zo'n 13 jaar geleden... Passen nog, en MAG had ik ook, donkerbruine zoals op jouw foto maar ga ze nu niet meer kopen... Hoewel ze super lekker lopen qua vering haha...
Alle reacties Link kopieren
Ik werkte toen ze de eerste keer verkocht werden in de Horeca. Ik was zo blij met schoenen die ook na 14 uur werken nog voelde als pantoffels aan mijn voeten. Ik heb ze tot op de draad versleten.



Ik zou er nu niet meer aan beginnen denk ik.



Idd iets te hoog crocs uggs niveau.



*bekend wel op crocs in huis rond te lopen)





Correctie





Deze zou ik voor de winter best willen hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven