Vriendinnen gezocht in Den Haag

24-04-2014 21:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben Nadine, 36 jaar, en woon sinds drie jaar met mijn vriend in Den Haag. Wij zijn hier vanwege werk naartoe verhuisd. Hiervoor heb ik altijd in de kop van Noord-Holland gewoond en ik merk dat ik het lastig vind om nieuwe vriendinnen te leren kennen naast mijn werk terwijl ik dat juist altijd zo gezellig vind.



Daarom zou ik graag wat nieuwe mensen leren kennen. Ik hou er bijvoorbeeld van om lekker op een terrasje te zitten, naar het strand te gaan, een filmpje te pakken, bordspellen te spelen, een theetje te doen, een heerlijke pedicure bij Soap te boeken en een baantje te trekken.



Mocht je in Den Haag wonen en ben je ca. tussen de 30 en de 40 jaar en wil je een keer gezellig iets willen doen, laat het me dan weten!



Groetjes,

Nadine
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen, ik ben 24 jaar en woon sinds 3 maanden in Den Haag, kom oorspronkelijk uit Groningen en het lijkt mij heel leuk om ook een keer af te spreken. Ik vind veel dingen leuk om te doen, zoals koken, uitgaan, winkelen terrasje pakken. Ik werk als leerkracht op een basisschool en zit op volleybal. Mijn mail is s.j.abate90@gmail.com



Lijkt me leuk om van jullie te horen.



Groetjes Shirley
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden bestaat dit forum nog ? Lijkt me erg gezellig om mee te doen ! Ik ben ook 40 plus en woon in Den Haag, en voor erg veel dingen te porren...als het maar gezellig is ! Mijn mailadres is lifeiswhatyoumakeofit@hotmail.nl



Groetjes !
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden, ik woon ook in Den Haag en het lijkt mij ook gezellig! Hebben jullie al een keer afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 38 en kom uit den haag. Sluit me graag bij jullie aan!

Anne-1976@live.nl



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Graag sluit ik me ook aan als het nog kan. Ik ben 39 jaar, en ik woon in Leiden. Voor mij is het geen probleem om naar Den Haag te reizen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zou mij graag willen aansluiten! Ik ben bijna 30 jaar en woon in Den Haag.



Groetjes,



Marian

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven