Amber Albarda / Superfoods / Eetclub

17-08-2014 20:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan alle Kookliefhebbers ,



Ik ben Anke (19) en gek op koken. De laatste tijd kook/bak ik veel op met inspiraratie Amber Albarda en Superfoods. Vind het erg leuk om gezond en verantwoord te eten , bovendien kan dit ook heel lekker zijn.



Jullie nog leuke inspiratie of ideeën over lekkere recepten ?



Het leek mij leuk om een soort kook/eet club te beginnen , zodat je leuke en gezonde recepten kan uitwisselen en proeven. Bovendien zal dat vast gezellig zijn ! Dus wie zich geroepen voelt , laat je horen !





Liefs,



Anke
.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 17 augustus 2014 @ 21:07:

Doe je ook iets met spelten?Ja StoraHuntur , ik gebruik vaak speltmeel , amandelmeel , boekweitmeel ed.
quote:anke* schreef op 17 augustus 2014 @ 21:09:

[...]





Ja StoraHuntur , ik gebruik vaak speltmeel , amandelmeel , boekweitmeel ed. Eigenlijk wilde ik vragen wat spelten überhaupt zijn?
Alle reacties Link kopieren
Beste Anke,



Het bovenste gedeelte van je OP waar je vraagt naar recepten hoort bij de Etenpijler, waar je dit topic ook geplaatst hebt.



Het onderste gedeelte waar je een oproepje doet om een kookclubje samen te stellen, dat hoort weer bij het Prikbord.



Als je het oproepje nu plaatst op het Prikbord en deze OP even aanpast (ik kan je titel wel aanpassen), dat lijkt mij de makkelijkste oplossing, goed?



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 17 augustus 2014 @ 21:10:

[...]



Eigenlijk wilde ik vragen wat spelten überhaupt zijn?



Ohh op die manier , nou ik hoop dat ik dit goed uitleg.

Tarwebloem/meel is eigenlijk niet zo goed voor je als speltmeel. Tarwe in zo verwerkt dat alle essentiële stoffen eruit gegaan zijn , in tegenstelling tot speltmeel , boekweitmeel , volkorenmeel ed.