Leuke gezellige meiden uit Deventer en omgeving

17-08-2014 08:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een single meid van 35 jaar en zou het fijn vinden om mijn vriendenkring uit te breiden en weer nieuwe mensen te ontmoeten.



Ik vind het leuk om te reizen, koken, film kijken in filmhuis of bios, uit eten, winkelen, lezen, kopjes thee drinken, terrasje pakken, borrelen in de kroeg, concert bezoeken, heel veel muziek luisteren.

Je hoeft zeker niet dezelfde interesses te hebben.

Misschien tot binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
Hi een tijdje geleden heb ik ook een oproepje geplaatst voor meiden uit Deventer. We spreken binnenkort af met een groepje. De leeftijd ligt wel iets lager dan 35, maar als je het leuk lijkt kan je mailen op meem1986@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik woon in Deventer, ben ook 35 jaar en net als jij op zoek naar uitbreiding van mijn vriendenkring omdat ik nog niet zo heel lang in Deventer woon.



Ik ben getrouwd en moeder van een zoontje van 3.



We hebben veel dezelfde interesses :-)



Wie weet kunnen we eens iets ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb je een privé bericht gestuurd.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik kom uit Zwolle en ben 33 jaar en woon samen met mijn vriend en wil ook mijn vriendenkring uitbreiden. Doordeweeks ben ik bijna dagelijks voor mijn werk in deventer. Ik hou van films en series kijken, meubeltjes opknappen of kopen, ben gek op lezen van horror en thrillers en probeer vaak naar de sportschool te gaan. En ik hou van bankhangen met lekkere hapjes en dan een mooie film kijken of een bordspel spelen. Als je zin hebt om eens te mailen.mijn adres is j.m.veldkamp1980@gmail.com



Groetjes Annamarie
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik woon niet in Deventer, maar in de directe omgeving van Zutphen. Ben bekend met de stad. Leuk te zien dat je al meer reacties hebt gehad! Ben 35 jaar, mama van een tweeling van 4 en veel gelijke interesses! Zou leuk zijn wat van je/ jullie te horen!

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven