Ipad en vastlopen?

04-08-2014 14:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een tablet die niet vastloopt, of althans: niet 1 keer per dag Ipads zijn volgens mij wel betrouwbaar.

Hoe vaak loopt een Ipad vast?
Alle reacties Link kopieren
Niet vaak en als het een keer gebeurt klik ik even op het knopje in het scherm, dus niet uitzetten maar gewoon wegklikken. Cookies wissen helpt ook.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
En verschillen de ipads daarin onderling nog? Ik heb nu een Ipad 4 op het oog.
Alle reacties Link kopieren
Voor een stuk minder geld heb je een tablet van Samsung, loopt ook niet vast hoor.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ja, een tablet van een ander merk kan ook, daar sta ik voor open. De Ipad 4 kost hier maar 333 en dat vind ik niet zo duur. het belangrijkste is dat hij niet vastloopt, want daar word ik bij mijn google nexus 10 echt helemaal gestoord van. Die ga ik dus ook zsm weer verkopen!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, ik heb een Apple, de grootste. Wat voor type het is weet ik niet, dan moet ik in de instellingen kijken en hij ligt in een andere kamer. Ik heb hem een jaar of twee en ben er nog steeds tevreden over.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Ipad 2 al jaren en die is nog nooit vastgelopen.
De iPad loopt niet vast, omdat het besturingssysteem werkt met "sandboxes". De nieuwste versie gaat daar verandering in brengen, met dus toenemend risico op vastlopers. Maar dan nog, het lijkt me redelijk onwaarschijnlijk dat dat een serieus risico wordt.



Tussen de modellen is er, wat dit betreft, geen enkel verschil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij ook de Ipad 2 en die loopt nooit vast.
Alle reacties Link kopieren
In het begin is mijn iPad 1 keer vastgelopen. Toen kwam ik erachter dat ik meer dan twintig programma's/apps open had staan . Nu sluit ik alles aan het einde van de dag en nooit meer vastgelopen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2 nexussen (7 en 10) zijn allebei in een paar jaar tijd misschien 1 keer vastgelopen? En ik gebruik ze toch echt dagelijks.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
dat is wel raar, want bij mij loopt hij echt dagelijks vast. Geen idee waar het aan ligt, maar ik baal er flink van.

Ik ga nu eens proberen of apple het beter doet.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt het ook vaak door meerdere vingers op het scherm te zetten en na elkaar toe te bewegen, alsof je wilt knijpen.



Voor de rest loopt mijn iPad zelden echt vast. Een app kan zich vreemd gedragen, maar die weet ik wel te sluiten, waarna de iPad gewoon functioneert.
World of Warcraft: Legion
quote:Belle73 schreef op maandag 04 augustus 2014 14:08 Voor een stuk minder geld heb je een tablet van Samsung, loopt ook niet vast hoor.

Moet je mijn man eens horen vloeken, iedere keer dat zijn Samsung vastloopt...

Ik heb een iPad, loopt nooit vast.
Alle reacties Link kopieren
Mn ipad2 van drie jaar oud loopt nooit vast. De ipad1 die nu gebruikt wordt als afstandsbediening sluit de remoteapp soms van zelf maar loopt ook niet vast.
Alle reacties Link kopieren
Sinds vanmorgen ben ik in het gelukkige bezit van een Ipad4! En tot nu toe vind ik hem erg fijn, zeker fijner dan mijn nexus 10.

ik vind het bijvoorbeeld echt heerlijk dat ik op facebook weer gewoon filmpjes kan afspelen! Dat ging met mijn nexus niet.

Maar natuurlijk kan ik pas na een paar maanden zeggen of deze echt bevalt, maar mijn eerste indruk is zeer positief.

nu die #$%$ Nexus op marktplaats en weg ermee
Alle reacties Link kopieren
Oja, hij kostte maar 340 euro, dat is niet eens zo heel veel duurder dan mijn nexus dus ik wissel hem graag in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven