Buren op vakantie, kat buitengesloten?!

17-08-2014 21:24 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, vrijdag kwam de buurvrouw vragen of we hun vuilnisbak buiten wouden zetten omdat ze op vakantie gingen, prima! Buren hadden het ook voor ons gedaan. Wat schetst onze verbazing.. ze zijn dus zaterdag ochtend op vakantie gegaan, en hebben de kat buiten gelaten zonder eten? En drinken? We kwamen er vandaag achter. Had de buurvrouw/man en kids niet gezien deze 2 weken. Alle lichten zijn uit en er hangt een gordijn voor het raam dicht.

Helaas is het echt bagger weer, en de kat zit voor de deur te miauwen.. Wat moeten we nu doen? Kat wou gisteren bij ons naar binnen maar toen wisten we niet dat hij buitengesloten was.. Nu wilt die helaas niet naar binnen.. En het is een huis/buiten katje. Het regent en onweer nu! Net hem geprobeerd te lokken met eten. Helaas, hij blijft voor de deur zitten van zijn 'huisje'



Moeten we de schuurdeur open laten? Voor vannacht? We weten het niet.. Had dit nooit van de buren verwacht.

Iemand tips? Hebben zelf nog nooit een kat gehad..
Iedereen is mooi
quote:mika65 schreef op 19 augustus 2014 @ 12:15:

[...]





Ik geef een zwerfkat al een maand eten, wat doet dat voor mijn karma?





Karma heeft het gezien, mooie gebeurtenissen staan je te wachten.



Zoals de geboorte van een stel prachtige kittens
quote:melbrw schreef op 19 augustus 2014 @ 12:28:

[...]





Karma heeft het gezien, mooie gebeurtenissen staan je te wachten.



Zoals de geboorte van een stel prachtige kittens grapjas, het is een kater en mijn 3 katers zijn gecastreerd. Geen kittens hier, er zijn al veels te veel kittens
Alle reacties Link kopieren
Als je in regio 020 woont kan je (of de andere buren) een zak Royal Canine kattenvoer bij me ophalen, nog dicht, van onze wijlen poes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven