hoe krijg ik die geur weg??

19-08-2014 13:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn kat heeft net voor ik op vakantie ging schijnbaar in een hoekje op het tapijt geplast normaal haal ik het meteen weg is misschien 3 keer eerder gebeurd dus is geen vaste gewoonte. maar nu heeft het dus een weekk ingetrokken. Ik ben er met vanalles aangegaan. Biotex speciaal spul uit de dierenwinkel hg geur ect. Maar met geen mogelijkheid gaat de geur weg Nadeel is dat als de geur niet weg is ze het daar blijft doen. Dus nu komt ze niet meer op die gang maar das ook eigenlijk geen optie. Iemand nog een idee hoe ik dit weg krijg?>
Alle reacties Link kopieren
Urine-Off



Urine katten middelen
Alle reacties Link kopieren
Urine off werkt erg goed. Misschien wel paar keer behandelen
Alle reacties Link kopieren
die heb ik inderdaad nu al 3 keer gebruikt maar ruik het nog steeds vorigge keren hielp het super goed maar nu is het echt ingetrokken
UF2000 van Ecodor! Briljant spul en het enige dat werkt tegen de ongelukjes van onze poes. Ik had ook al alle andere middeltjes geprobeerd, maar niets hielp op het tapijt.



Je moet er wel vrij veel van gebruiken elke keer, en een paar keer herhalen (helemaal bij oudere vlekken), maar dan is de geur ook echt uit het tapijt. Heel makkelijk online te bestellen via bol of via de site van Ecodor.
Baking soda (zuiveringszout) op het tapijt strooien (kun je nog combineren met een paar drupjes etherische olie) en dan een nacht laten inwerken. De volgende ochtend stofzuigen. Misschien daarna nog een paar keer herhalen? Heb er positieve verhalen over gehoord, maar zelf nog nooit gedaan.



Gewone soda en schoonmaakazijn zijn ook doeltreffend tegen geurtjes. Ik heb zelf ook wel eens een hoekje behandeld door het schoon te maken met een sopje met de soda en azijn en er daarna een vochtige doek (uit hetzelfde nog schone sopje) op te leggen. Volgens mij hielp dat toen wel. Maar dat was 15 jaar geleden of zo.

En gewone soda kun je er natuurlijk ook op strooien en laten intrekken. Maar baking soda schijnt beter te werken.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Urine- vreter van dierenspeciaalzaak. Is groene vloeistof in een spuitflesje. Dat was het enige wat bij mij uiteindelijk hielp na heel veel huis-tuin en keukenmiddeltjes uitgeprobeerd te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven