Words 2010 in een andere taal

17-08-2014 14:06 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al even zitten zoeken, maar ik kan het helaas niet vinden dus hopelijk weet iemand hier waar ik het dan wel kan vinden.



Momenteel heb ik in Words 2010 alleen spelling en grammatica controle in het Engels. Ik wil ook dit ook graag in het Nederlands en in nog een andere taal.



Weet iemand waar ik dit kan vinden?



Als ik de link in words gebruik dan kom ik uit op een taalpakket voor 2013 en het lijkt me dat dat niet compitabel is.
Alle reacties Link kopieren
http://www.microsoftstore ... E/pdp/productID.254541400
Alle reacties Link kopieren
"Bedankt voor de moeite, Kerol!"



Graag gedaan hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:hallon schreef op 19 augustus 2014 @ 09:39:

Ik denk dat ik in jou geval zou kiezen voor een op maat gemaakte reis die je samen met je vriendin kan maken, zodat je alles op je eigen tempo kunt bezoeken en zodat je je niet schuldig hoeft te voelen naar de groep toe. Ik denk namelijk dat er een kans is dat er mensen tussen zitten die er geen begrip voor je situatie hebben en dat dit ook van invloed op je beleving van de vakantie. En daarnaast is het denk ik ook relaxer voor jou als je gewoon op je eigen tempo rond kunt boemelen.



Zelf heb ik een ander soort beperking, wat niet echt te vergelijken is met jou situatie (slechthorend). Dit is voor mij ook zeker een reden waarom ik niet graag op een groepsreis zal gaan (tenzamen met ander redenen). De kans is namelijk groot om onbewust buitengesloten te worden en/of om op onbegrip te stuiten. Nu zal de groep daar geen 'last' van hebben, maar ik zelf wel waardoor het waarschijnlijk een minder leuke vakantie voor mij zal worden dan wanneer ik samen reis met mensen die ik al ken. Dus dan liever alleen met mijn vriend, of alleen of met vriendinnen Ik zou ook eerst wat werken aan je social skills, voordat je op een groepsreis gaat en je buitengesloten voelt. Gewoon, simpele tips als iemand bedanken die je helpt, kunnen er voor zorgen dat je minder buitengesloten wordt. Ook andere mensen dan jij kunnen zich soms wat buitengesloten voelen, en daardoor een minder leuke forumbeleving hebben.
Alle reacties Link kopieren
Sorry Kerol, maar:



Bedankt dat je me aan het lachen maakt (en ik begrijp je punt).
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 19 augustus 2014 @ 14:14:

Sorry Kerol, maar:



Bedankt dat je me aan het lachen maakt (en ik begrijp je punt).Graag gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven