Wel of Niet op vakantie....?

12-08-2014 15:40 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dilemma wel of niet op vakantie.

In eerste instantie zouden we niet gaan, dagjes weg de zolder opknappen beetje bbq'en etc.



Nu blijkt dat het weer niet veel te wensen over laat als wij vakantie hebben over 2 weken.

Dus bij man kriebelt het om op vakantie te gaan, als we gaan houden we van luxe ultra all inclusive.



Ben reizen aan het kijken en zag Titanic deluxe Belek voor 8 dagen 2150 euro.



Voors zijn Heerlijk eruit, mooi weer, resort is vast super vorig jaar in Titanic Beach geweest



Nadeel schijt bagger in het vliegtuig, sja 2150 euro kunnen we de zolder en trappen opknappen maar het heeft geen haast oid.



We werken beide dus kunnen het missen alleen moet de zolder wachten.



Ik weet het niet dagje efteling, lekker uit eten lijkt me ook super, alleen ben zooooo bang dat we met plens weer binnen zitten.



Nadeel geld en vliegangst.

Voordeel even lekker ertussen uit, vond dat heerlijk dat eten en dat alles geregeld is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 13 augustus 2014 @ 01:10:

[...]



Als het weer toch NIET veel te wensen overlaat, waarom dan zo'n dure vakantie in het buitenland doen?

Om niet te koken, lekker te zwemmen en alles voor je te laten doen?

Al hebben wij elk jaar een topzomer wij gaan echt wel meerdere keren op vakantie hoor.
Ik zeg doen!
Inderdaad, als het weer niet veel te wensen overlaat, kun je heerlijk thuisblijven.

Als het weer wèl te wensen overlaat, zou ik iets opzoeken waar het beter weer is. :-)



Ik vind het wel een hoop geld, kun je niet een maand later in het naseizoen gaan, dat scheelt een hoop geld en dat kun je weer aan het huis besteden.
Alle reacties Link kopieren
Nou we gaan! 8 dagen all inclusive naar Turkije Miracle resort 1600 euro, scheelde toch iets qua prijs en aangezien het hier met bakken uit de lucht komt...
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Mirri!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt hoor en bedankt voor het me over de streep helpen!
Mosterd
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier. Miracle schijnt ook goed te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven