Fysieke winkel met specifieke tas

13-08-2014 18:52 32 berichten
Ik zoek dit tasje voor mijn zoon:



Rugzak



Echter, wel in een fysieke winkel. Zoon is nogal klein van stuk en ik wil even passen om het brugpiepereffect te vermijden.



Amsterdam of Utrecht zou prima zijn.



Lief zelf heeft hier geen antwoord op, dus ik hoop op iemand die deze tas onlangs ergens heeft zien hangen.
Alle reacties Link kopieren
En anders gewoon de Lief conceptstore in Sliedrecht? Da's niet veel verder dan Gorinchem. Daar zullen ze hem zeker wel hebben, neem ik aan. En anders eerst even bellen.
Ik zou sowieso Duijfhuizen ook even bellen of hij daar nog hangt. Hoewel je wel een ander motief van hetzelfde model kan passen dan, en hem via internet bestellen daarna is dat niet sowieso een optie voor een winkel dichterbij? Maten opschrijven van die tas, in de winkel even een tas met hetzelfde formaat pakken en passen. Dan thuis bestellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 13 augustus 2014 @ 21:15:

O, pfieuw, hele opluchting dat je 'm niet met die tas naar de brugklas wil sturen



+1



Voor een GOEDE peuterrugzak zou ik naar een buitensportwinkel gaan. Deuter-rugzakken lijken onverslijtbaar. Snoezekind heeft al vijf jaar het "kid-model" elke dag mee naar school, maar er is ook een kleiner model, Schmusebär.







Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
De rugzak kun je pimpen door op de markt of in een fourniturenzaak van die grote klerenversierplaatjes / applicaties te zoeken. Tractoren, vliegtuigen, muppets, sesamstraat.......



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Desperate_Housewive schreef op 14 augustus 2014 @ 10:32:

Ik zou sowieso Duijfhuizen ook even bellen of hij daar nog hangt. Hoewel je wel een ander motief van hetzelfde model kan passen dan, en hem via internet bestellen daarna is dat niet sowieso een optie voor een winkel dichterbij? Maten opschrijven van die tas, in de winkel even een tas met hetzelfde formaat pakken en passen. Dan thuis bestellen.



Ja, dat kan ook natuurlijk.



Ik zal eens gaan meten en vergelijken dan.
Alle reacties Link kopieren
Rianne ben je nog op zoek? Ik zag deze rugzakjes in de reclamefolder van Intertoys deze week.

Niet exact het model wat jij bedoelt, maar wel hetzelfde type. Je zou even langs kunnen gaan om te kijken of de maat goed is.



Rugzak Intertoys
Dank je, Sign of life.



Ik zocht echt de tas van mijn plaatje. Ben zaterdag gaan passen met een soortgelijk model en heb hem vandaag online besteld.



Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven