Is dit herkenbaar? Of raar?

14-08-2014 05:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat je na de seks zo'n honger krijgt?

Ik heb dat meestal wel nadat ik seks heb gehad onwijs honger krijg.

Bekend of raar?
quote:bij_zonder schreef op 16 augustus 2014 @ 22:18:

Herkenbaar, haar zus woont hier geloof ik.

Ow.

Hier ben ik zelf die stomme doos
Alle reacties Link kopieren
Ik neem altijd een kopje thee na de seks
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Nee een groot en vol glas ijskoud drinken, daar heb ik echt zin in na seksen, en slapen wil ik daarna.

Man vind het ideaal, zo'n vrouw die wil slapen ipv een vrouw die wil knuffelen en praten wat er goed was
quote:oldwood schreef op 16 augustus 2014 @ 22:39:

Nee een groot en vol glas ijskoud drinken, daar heb ik echt zin in na seksen, en slapen wil ik daarna.

Man vind het ideaal, zo'n vrouw die wil slapen ipv een vrouw die wil knuffelen en praten wat er goed was
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zijn seks en eten haast onlosmakelijk met elkaar verbonden Vriendlief is (en een lange stoet exen achter hem zijn....) een 'paar' kilootjes boven het landelijk gemiddelde Als ik wil uitpakken zet ik bakjes met aardbeien (nog beter: choco-aardbeien!), lange vingers, toastjes brie e.d. klaar en geloof me, achteraf heb je geen honger meer ;) Als je echt last van hongergevoel heb, met eten tijdens de seks kun je heel leuke dingen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:scarlett_ schreef op 16 augustus 2014 @ 22:30:

Ik neem altijd een kopje thee na de seks Moet je tijdens drinken, vlak voordat je op oraal examen gaat.... manlief is je dankbaar! Cola schijnt ook erg aangenaam te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven