aftrekken - vraag voor de mannen

15-07-2014 05:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag voor de mannen. Ik heb via een dating site een man ontmoet. We hebben leuke klik en we sturen elkaar geile mailtjes met geile foto's enzo. Hij vertelde mij dat hij zich bijna nooit aftrekt omdat hij dat niet lekker vindt. Ik masturbeer zelf heel veel. Ik vind het dan ook vreemd dat als ik een foto krijg van hem met een stijve lul dat hij zichzelf dus niet heeft afgetrokken. Zijn er meer mannen die zich zelden aftrekken en hoe komt dat? Is het een laag libido?
Alle reacties Link kopieren
www.allesoverprostaatkanker.nl
Alle reacties Link kopieren
heb het er wel eens met mijn man over gehad en die zegt dat als je jezelf een stijve bezorgt en niet klaarkomt je wel dagen lang een geweldig geil gevoel hebt en een bepaalde spanning in de l

liesstreek houdt
Alle reacties Link kopieren
Ik trek toch wel iedere dag 1 x. Qua gezondheid denk ik dat het misschien wel goed is om dit te doen, naast het plezier wat je eraan beleeft.

Mannen die zich niet aftrekken, daar is ook iets mis mee, tenzij je uit de zwartekousenregio komt
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwenverslinder schreef op 19 augustus 2014 @ 11:14:

Ik trek toch wel iedere dag 1 x. Qua gezondheid denk ik dat het misschien wel goed is om dit te doen, naast het plezier wat je eraan beleeft.

Mannen die zich niet aftrekken, daar is ook iets mis mee, tenzij je uit de zwartekousenregio komt Op zich geloof ik best dat regelmatig klaarkomen goed is voor de gezondheid. Maar dat hoeft niet per se door middel van aftrekken, lijkt mij. Seks met je partner is toch ook gezond?
Rukweer.
Alle reacties Link kopieren
ik kan niet voor anderen spreken maar zelf om de dag zeker .
hoe ouwer, hoe gekker..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven