Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yadan schreef op 20 augustus 2014 @ 01:59:

Hallo dames,



Hier ook nog een wakkere. Weer eens een slapeloze nacht..

Toch maar weer uit bed gegaan, het weer hielp ook niet echt mee.Huh? Jij woont toch in de VS? Is het daar al bedtijd dan? Hier is het net etenstijd. Hoewel een tukkie er ook wel in zou gaan
Alle reacties Link kopieren
In de US of A kan je ook slapeloos zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog mensen wakker hier? Ik zit met 2 weken oude baby op de bank. We hebben allebei al 2 weken zo ongeveer niet geslapen, gek word ik ervan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog even wakker. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Helaas hoort het erbij en het gaat over. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het! Ze wil helemaal niet in wiegje of box slapen, alleen bovenop mama :(
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt suf en vervelend nu, maar geniet ervan. Tijd gaat zo snel. Ga anders in je bed liggen met baby tegen je aan en probeer zo wat te slapen. Als je rustig ligt, rust je ook uit. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Aai over hoofdje en de slaap / zijkant hoofd van baby. Dat hielp vaak bij mijn jongste (hele slechte slaper en nu volwassen, maar nog steeds slecht slapen).



Ik ga zakken. Trustuh en hoop dat jullie snel slapen.
quote:MocyMoos schreef op 20 augustus 2014 @ 02:43:

In de US of A kan je ook slapeloos zijn toch?Ja, maar om nu om 19:00 uur van slapeloosheid te spreken...
Oh ik heb zo ook nachten met mijn jonkie gelegen. Zo nu en dan een hazenslaapje en meer niet. Het voelt nu ellendig maar het gaat echt over. Jullie komen vanzelf in een ritme. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 20 augustus 2014 @ 04:22:

Oh ik heb zo ook nachten met mijn jonkie gelegen. Zo nu en dan een hazenslaapje en meer niet. Het voelt nu ellendig maar het gaat echt over. Jullie komen vanzelf in een ritme. Sterkte!En dan later denk je er met nostalgie en veel genoegen aan terug. Zo'n klein koppie tegen je schouder.
Ja, hij is nu 11 en ligt gelukkig nog weleens tegen me aan. Dan vraag ik me hardop af waar mijn baby gebleven is die me toen dagenlang onderkotste ... zo'n lang end al met z'n lange benen en dons op zijn bovenlip.

Het gaat zo hard....alle clichés zijn waar.
Alle reacties Link kopieren
Ze is ook hartstikke lief!! Maar ze heeft last van haar maagje en kan daardoor helemaal niet slapen, pittig. Maar ik geniet ook van haar hoor!!
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 20 augustus 2014 @ 02:40:

[...]



Huh? Jij woont toch in de VS? Is het daar al bedtijd dan? Hier is het net etenstijd. Hoewel een tukkie er ook wel in zou gaan Huh? Whopper, ik dacht dat jij in NL woonde? Ben je geemigreerd of lekker op vakantie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Woon in de VS, maar zit nu in Nederland.



Daar zal het nu ongeveer 4:45 AM wezen. Vriend slaap 2 dagen raar om door de jetlag heen te komen, ik heb er weken last van. Ook kan ik niet over de stilte hier S'nacht. En thuis is het bovendien ietsjes warmer, heb get. Hier constand koud. Meende dat jullie hier zo'n mooie zomer hadden!
Alle reacties Link kopieren
Haha nou in juni en juli was het idd prachtig, maar augustus is werkelijk verschrikkelijk maar dat heb je zelf al ondervonden. Las dat gisteren de koudste 19 augustus in 90 jaar was...
Alle reacties Link kopieren
Het was hier bloedje heet de hele zomer. Ik vind het heerlijk weer nu hoor . Ik loop binnen nog in een hempje en korte broek. En slaap nog onder een laken. Uiteraard vind ik een zonnetje bij deze temperatuur lekkerder dan die regen hoor!!!



Als het goed is zou het weer geloof ik beter worden?!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren




Vanmiddag scheen de zon hier weer, het was heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
nu dsondevoeding, net fijn wel erg nodigi
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 20 augustus 2014 @ 22:52:

nu dsondevoeding, net fijn wel erg nodigiMag je wel kiezen welke smaak sondevoeding je wilt hebben elke dag? Of is het eten wat de pot schaft?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi!



Mag ik even met jullie mee kletsen?

Ik doe tegenwoordig ook niet meer zo aan slapen



Thee,mag ik vragen waar die sondevoeding voor is?
Alle reacties Link kopieren
quote:gebruikersnaambestaatal schreef op 20 augustus 2014 @ 23:41:

Hoi!



Mag ik even met jullie mee kletsen?

Ik doe tegenwoordig ook niet meer zo aan slapen



Thee,mag ik vragen waar die sondevoeding voor is?Ja tuurlijk. Welkom. Waarom kan je niet slapen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Altijd gezellig nieuwe meekletsers.



Hoi Thee, hoe gaat het?
Dank je Mylene .



Ik ga scheiden.Het is mijn beslissing,maar desondanks ligt die zwaar op mijn maag.

Ik wil niemand pijn doen,maar in een situatie zoals deze kun je het nooit 'goed' doen."

Ik ben net als jij een katten liefhebber en overweeg nu een carriére als crazy catlady
Alle reacties Link kopieren
quote:gebruikersnaambestaatal schreef op 21 augustus 2014 @ 00:15:

Dank je Mylene .



Ik ga scheiden.Het is mijn beslissing,maar desondanks ligt die zwaar op mijn maag.

Ik wil niemand pijn doen,maar in een situatie zoals deze kun je het nooit 'goed' doen."

Ik ben net als jij een katten liefhebber en overweeg nu een carriére als crazy catlady Oh wat verschrikkelijk, scheiden is lijden. Hebben jullie ook kinderen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is triest. Veel sterkte gebruikersnaambestaatal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven