Uitgerekend eerste helft juli 2014

11-11-2013 16:23 773 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons nieuwe topic mét tabel waar we de komende maanden lief en leed met elkaar kunnen delen!





Naam Uitgerekend Afspraak BijzonderhedenKnappekloon (30/37)3 juli 1e kindje - verrassingLinneke1981 (32/35)8 juli 17-02 20 weken echo1e kindje - verrassingJubel157 (32/36)8 juli 17-2 20wk echo2e kindje - verrassing! (1e M)Truus79 (34/35)11 juli 1e kindje, jongen Gekkepo (22/27)11 juli 17febr 20weken echo1e kindje, verassing!!Curiousb (31/34)13 juli (2dec) 23-01 controle, 17-02 20wk echo2e kindjeIlloon 27(27/32)14 juli 1e kindjeiloon1989(25/26)14 juli Meisje1e kindjeJina1985 (29/27)14 Juli 1e kindjeFrambloosje (27/28)18 juli 24-12 termijn echo2e kindjeRanelle (33)half juli 2e kindjeAnn90 (22)half juli 07/02 geslachtsbepaling 1e kindje It´s a Boy





Riverdaline, Kimmynmgn, Steffy28, Sterrenmunt, Babbelien, Laura12, Jolanda_, Jongbloempje86 en Liesje we hopen dat alles goed met jullie gaat maar hebben al een tijdje niks van jullie gehoord! We hebben de tabel een beetje opgefrist, maar als jullie weer mee willen schrijven zijn jullie natuurlijk van harte welkom!:)





Gebruikersnaam: juli.2014

Wachtwoord: juli2014
Alle reacties Link kopieren
Jippie!

De baby is geboren en het is een jongetje! (En wat een knapperd )

Alles is uiteindelijk redelijk snel gegaan.

Baby maakt het goed is 4500gr, een grote dus, dat maakte de bevalling wel zwaar. (Zelfde afloop als vorige bevalling, terwijl gynaecoloog had vorige keer nog wel gezegd dat de 2e makkelijker zou zijn )

En we moeten nog tot morgen in het ziekenhuis blijven, vanwege het gewicht en bloedsuikers.

En grote zus is helemaal trots, eerst vond ze het maar raar, maar na paar minuten hele verhalen en kusjes en knuffels en zelfs nog even vasthouden!



De rest nog succes met de laatste loodjes en het warme weer!
Jubel gefeliciteerd!!!



Hier ook nog goed nieuws, ik heb de baan! Whoep whoep! Dus na mijn verlof heerlijk aan de slag.



Meisje heeft wel wat last van de warmte, gisteren dronk ze minder en heeft toen ook twee keer overgegeven. Uiteindelijk maar naar de huisartsenpost geweest. Gelukkig alles goed. Vandaag maar vaker voeding aanbieden en misschien wat verdund omdat ze dan meer vocht binnen krijgt.



Diegene met baby's hoe doen jullie het?



Xx
Hi! Hier ook afgelopen donderdag om7.15 bevallen van een wolk van een meisje.

Ik heb een droombevalling gehad! Dus we genieten nu optimaal van elkaar.



Ze is nog erg gevoelig voor de omgevingswarmte. Het is dus een kunst om er voor te zorgen dat ze het niet te warm krijgt vandaag. Weinig kleding, veel voeden en temp. Goed bijhouden. Hoe doen jullie dat?
Lastig he frambloosje! Wij vinden het ook lastig.. Temperaturen haar deze dagen wat vaker. Net was ze wat te koud, dus dan maar een romper, broekje, sokjes aan en een lakentje over. We geven gewoon de vaste tijden voeding en tussendoor bieden we haar wat voeding aan met meer water (willen vandaag eventueel ook alleen water geven) maar op dit moment doet ze het goed.



Was tip van de HA om gewoon wat vaker kleinere beetjes te geven. Maar ik weet niet of je fles of borstvoeding geeft? Want ik geef fles en dan is dat gemakkelijker.



En trouwens: gefeliciteerd!!!
Ik geef borstvoeding en heb het idee dat ze al heel de dag aangelegd is haha

Heel lastig idd! Gelukkig hebben we nog kraamhulp
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,



Fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij iedereen.

Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een gezonde zoon. De bevalling zelf was een hele tour.

Mijn vliezen braken om 4.00 ' s nachts, omdat hij nog niet helemaal ingedaald was zijn we meteen naar het ziekenhuis gestuurd door de verloskundige. Na ingeleid te zijn kwamen de weeën de volgende nacht op gang. Hiervoor heb ik weeenversterkers gekregen. In de avond kon het persen beginnen. Helaas bleek de baby toch niet helemaal goed te liggen, dus na 42 uur is het uiteindelijk toch een keizersnede geworden.



Ik en ons kindje zijn beide 2 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Hij ter observatie op de kinderafdeling, dus we lagen helaas niet bij elkaar. Gelukkig konden we donderdag beide weer naar huis.

Het gaat goed met ons beide en we genieten enorm van elkaar.



Gelukkig lukt het om de borstvoeding op gang te brengen. Dat was best even lastig omdat hij in het ziekenhuis meteen gevoed is met de fles. (Was de eerste dagen noodzakelijk).



Voor iedereen die nog moet bevallen.... Ook al loopt het niet zoals je wil, het is het uiteindelijk echt allemaal waard!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, afgelopen vrijdag bevallen van onze dochter. Zware bevalling ghad om haar bloeddruk tijdens het persen niet goed was en zei er met spoed uit moest. Dus is ze gehaald met een vacuüm pomp. Dochter is opgenomen naar mocht vandaag wel uit de couveuse. Ze heeft nog wel een maagsonde en infuus. Hartje word ook nog op de monitor goed in de gaten gehouden. We liggen helaas niet bij elkaar maar kan hier via een Tv haar zien via ren webcam boven haar bedje ..



Zo maar Proberen te slapen..



Groetjes! Xx
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat er al zoveel baby's zijn geboren!!



Ik moet nog geduld hebben, onze kleine dame zit nog wel lekker in mijn buik... Maandag gaan ze strippen, hoop dat dit iets op ga t brengt, want met deze hitte hoogzwanger is echt best zwaar😁😁😁



Iloon ik hoop dat je snel met je meisje naar huis mag:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi jina!



Ik was donderdag gestript en vrijdag ochtend begonnen de weeen dus wie weet!



Succes! En deze hitte valt idd niet mee
Gefeliciteerd iloon en Truus, klinken als zware bevallingen!



Gisteren ging t beter met ons meisje, ze dronk weer beter en heeft maar 1x een beetje overgegeven.

We zullen zien wat vandaag brengt.



Succes jina met de warmte, lijkt me echt geen pretje. Misschien jezelf maar onderdompelen in een badje
Alle reacties Link kopieren
@ iloon, taai hoor. Niet samen zijn. Dat vonden wij echt veel moeilijker dan het bevallen zelf. (Bij mij zijn de vacuuumpogingen mislukt, vandaar de keizersnede). Vond de monitoren en een infuusje in zo'n klein armpje ook niet echt fijn om te zien. Hoop dat het goed met de kleine gaat en dat jullie ook snel samen naar huis kunnen om te genieten van de kraamtijd!



@ jina, succes met de laatste loodjes! Lekker met je voeten in een koud badje doet wonderen!
Alle reacties Link kopieren
Sorry meiden helemaal vergeten om hier te melden....

Ik ben vorige week bevallen van een prachtige zoon, hij weegt 3530 gram en doet het onwijs goed! De aanloop naar de bevalling toe was zwaar, 22 uur bezig geweest! Het persen was zo gepiept, 40 minuutjes en hij was en gelijk helemaal verliefd, hij werd op mijn buik gelegd en keek gelijk naar ons, ontzettend overdonderd door ons kleine manneke!! Uiteindelijk kwam de placenta ook nog vanzelf, was eigenlijk al een afspraak gemaakt voor de ok, maar was gelukkig niet meer nodig!



Pim heeft gelukkig niet zo'n last van de hitte, hij drinkt goed, niet aan de borst, dat dan weer niet... Als ik hem aanleg, raakt hij helemaal overstuur, snap er niks van, dus nu kolf ik! Van de ene kant ook fijn want nu zie ik wat hij binnen krijgt!
Wat een stilte hier!



Hoe gaat het met alle baby's?

Hier goed! Ze groeit lekker, maatje 62 heeft ze al aan (1mnd oud) ik moest na drie weken al alles in maat 56 wegdoen... beetje zonde dat ze het zo kort aanhad hihi.



Slapen gaat vaak redelijk, maar na de nachtvoeding (rond3:30u) duurt het vaak 1,5 u voordat ze weer slaapt en dan is het na 1/1,5 uur alweer klaar... Dus de nachten zijn soms best pittig.
Hi! Dan zijn de nachten zwaar ja! Hier wil ze 'S nachts wel iedere drie uur drinken, maar slaapt na 20 minuutjes drinken wel gelijk weer door. Ik mag dus niet klagen!

Overdag is ze wel veel meer wakker.



Ik denk dat de borstvoeding het verschil maakt; zodra ze begint te smakken leg ik haar aan. Ze wordt dus niet echt wakker. Als je dan nog een flesje moet maken wordt de baby wel echt wakker. Mijn oudste dochter kreeg ook flesvoeding, en daar zette ik een wekker voor, tien we een beetje een vast ritme kregen. Zo voorkwam ik dat ze wakker werd. Dat hielp voor ons erg goed.



Mijn meisje groeit goed, maar past nog lang niet in 62! Hahaha. Wees maar trots dat ze het zo goed doet!!



Hier vandaag voor het eerst alleen thuis met mijn meisjes, zonder papa. Ik vind het best spannend!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie meisjes!

Onze is woensdag alweer 6 weken gaat zo snel.. maar ze past nu eindelijk maat 50 pas goed hihi wat een verschil kan het zijn he!

Maar ze groeit goed! Savonds om half 11 de laatste fles en dan kont ze meestal tussen 3 en half 4 dus dat is lekker maar daarna slaapt ze ok wat moeilijker weer in helaas maar komt vanzelf goed!

Hebben ze bij jullie ok zon last van darmpkrampjes? Zo zielig! Maar als het goed is moet het na deze week wat minder worden weer. Nou succes met de kleintjes en geniet ervan!!
Wij zweren bij cynababy bij krampjes. Ik heb ook veel goede verhalen gehoord over inflacol. Maar het is inderdaad heel erg zielig!!
Alle reacties Link kopieren
Ja wij gebruiken idd infacol! Scheelt al een hoop maar schijnt zo rond de 6 weken het ergst te zijn :( dus hopen dat het snel ovet is!
Hoi dames!



Mijn kleine meid is morgen alweer 6 weken en wat kan ze al veel!

Het rustige baby'tje wat je op je borst legt is hier al niet meer te bekennen. Ze pakt dingen, praat, trapt en heeft vooral veel aandacht en uitdaging nodig!

Zijn ook overgestapt op voeding voor hongerige baby's. En ze heeft al 1 nacht doorgeslapen.

We geven rond 20u voeding, 1u s nachts en dan s ochtends tussen7-8uur! Heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh Dames, zo lang geleden.. was mijn wachtwoord kwijt en drukdrukdruk. Uiteindelijk 21 Juli bevallen van onze zoon na een lekkere snelle bevalling! Heb Ilona toegevoegd op facebook en hoop dat ze me snel accepteert en ook wordt toegevoegd aan de privegroep! Dan praten we daaar verder:)!!!
Hoi dames!

Hoe gaat het met alle baby's, krampjes en nachten??
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,





We zijn nog steeds actief op fb! Dus als je je nog wilt aansluiten, stuur even een berichtje:)!!
Ja, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hi frambloosje, als je ilona chelsea dr rooij toevoegd dan kan zij je aan de groep toevoegen! Leuk als we daar verder praten! X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven