januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015



Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Ik vroeg mij ook al af hoe het met Miracle is. Zeker na haar vorige topic wat ik even niet meer terug kan vinden, ik denk echt vaak aan haar...



Hier gaat alles goed. Ik begin mij eindelijk weer goed te voelen ( op een klein incidentje in de douche na vanmiddag) dus ik kan nu ook weer gaan genieten. Morgen is ( hopelijk!) mijn vriend vrij dus gaan we wat baby spullen kopen en de babykamer schilderen en dan komt mijn broer de vloer erin leggen. Moet nu ook wel omdat we dinsdag een nieuwe keuken krijgen wat 4/5 dagen gaat duren dus we zetten daar nu de koelkast etc neer. Kamertje wordt wel heel simpel. Gewoon witten en dan 1 roze muur en boven haar ledikantje een muursticker met een mooie tekst erbij.



Ik voel de kleine ook best veel, ik weet dat zij het is omdat het anders aanvoelt dan ik ooit heb gevoeld best apart is het hoor.



Weet iemand trouwens waar je leuke baby spullen kan komen met een eenhoorn erop? Ik ben een echte paardenmeid en mijn dochter moet dat natuurlijk ook worden ;) dus ik kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Alle reacties Link kopieren
@mv: ja nu is het weer een stuke echter inderdaad.



@vlinder: ik geniet er wel van ja. Alleen de energie is nog even weg, maar ik ben wel super blij ja! De grootste angst dat het mis gaat is hier nu weg, ik hoop dat dat zo blijft.



@pixeltje: Omdat mijn darm borrels anders voelen. Dit was zo apart. Het leek net of er een soort trillen spiertje was, maar dan anders. Ik kan het niet echt geweldig omschrijven, sorry Maar ik ben blij! Want nu herken ik het en voel ik het vaker. Ik in mijn enthousiasme nog mijn man wakker maken: LIEVERD MOET JE VOELEN!!!! Maar die voelt aan de buitenkant natuurlijk nog niets haha! Oeps.



@kiki: succes morgen met de inkopen en het klussen. Leuk! En voor de eenhoorn spullen kan ik mijn nummer 1 webshop voor bijzondere dingen aanraden. Kijk hier maar eens, wie weet staat er iets tussen. Ik vind de muursticker van moeder en kind eenhoorn echt heel tof!

Eenhoorn spullen



Mooie muursticker

Alle reacties Link kopieren
Mmm net thuis van vk echter volgende week terugkomen mijn bloeddruk was veel te hoog vreemde is dat ik normaal tegen een lage bloeddruk aan zit.. 2x gemeten daar of ze zich niet vergist had echter helaas niet.



Gekke is hier thuis heeft mijn man ook een bloeddrukmeter net daar even gemeten en geeft ie weer tegen laag aan..



Volgende week maar even afwachten dan..
AAh nuo je bent echt geweldig wat een leuke dingen staan daar allemaal bij!! Ik weet niet welke ik moet kiezen maar ik vind ze echt geweldig dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Haha alstjeblief kiki Ik ben echt gek op die webshop. Ze hebben er altijd dingen die net even anders zijn. Veel keuzeplezier



mv: dat is balen. Hopen dat het beter wordt voor volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Leuk die eenhoorn spulletjes.. hoe werkt bestellen via Etsy? zeker geen ideal om te betalen .... ?



Jippie net buggy besteld/ op het onderstel kan de maxi-cosi gezet worden erg handig voor kleine stukjes met de kinderen naar school brengen.. ik heb het in mijn rug en zware maxi-cosi tillen ga ik niet doen.. Bij mijn jongste had ik ook deze buggy echt ideaal in combi met de Maxi-Cosi...



Maxi-cosi + voetenzak ook besteld... allemaal in Duitsland daar is het een stuk goedkoper dan hier.. (buggy overigens wel goedkoper hier te vinden alleen ik wou natuurlijk de roze en die zijn hier weer stuk duurder in die kleur). Maxi-cosi betaal ik nu 139 voor hier in NL is ie 179..



Het zijn deze geworden:



http://www.kiddies24.de/s ... AMI-ROSE-2014::32765.html - buggy met roze onderstel dan



http://www.kiddies24.de/s ... AMI-ROSE-2014::32623.html deze Maxi-cosi



http://www.kiddies24.de/s ... AMI-ROSE-2014::32715.html Voetenzak voor de maxi-cosi



en nu duimen dat ze zich niet vergist hebben bij de pret echo met geslacht... stel je voor zeg... gelukkig kan ik kosteloos binnen 14dgn de bestelling annuleren (we gaan het ophalen).
Alle reacties Link kopieren
Hier vroeg ik me ook af hoe het met Miracle gaat.. weet niet of ze nog meeleest... ? hopelijk kun je nu genieten van je zwangerschap!!
Ik dacht trouwens dat jullie ook een FB groep hadden? Zit Miracle daar misschien bij? Ik kan haar laatste topic niet meer terug vinden maar ze blijft maar door mijn hoofd spoken...



Hoe het bestellen werkt via etsy weet ik nog niet helemaal, ik vond dat ook niet echt heel erg duidelijk erop staan. Ik denk wel dat je moet betalen met een creditcard, die heb ik zelf niet maar bij de ING kan je wel een prepaid creditcard kopen. Dus je betaald bijv 50 euro en dan krijg je een creditcard met 50 euro erop zo heb ik eerder al dingen besteld erg handig is dat dus en als ze dat niet meer hebben dan zou ik eens rond moeten vragen wie er een creditcard heeft.



Mooie wagen is dat hoor, ik krijg de kinderwagen van een vriendin van mij. Die is zand kleurig en als de volgende ( als die er ooit komt wat ik echt betwijfel na maanden ziek te zijn geweest) een jongen is kan hij er ook in alleen een maxicosi heb ik nog niet dus daar moet ik eens voor gaan kijken.
Oh en MV omdat ik een extreem lage bloeddruk had hebben we ook zo'n thuismeter gehaald ( bij de aldi of lidl ofzo) en volgens dat ding had ik allang al dood moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pixeltje79, het lijkt idd een beetje op spiertrekkingen of net alsof iemand met z'n vinger aan de binnenkant van je buik prikt even heel kort een paar keer Klinkt raar, haha. Maar zo voelt het bij mij.



Kiki, leuke ideeen voor de babykamer! Ik hoop er deze week ook aan toe te komen.

Ik weet niks over een Facebookgroep trouwens.



Mv38, wat raar dat je bloeddruk ineens zo hoog was. Had je je niet daarvoor net ingespannen, wezen fietsen ofzo? Volgende week maar afwachten dan.

Leuke buggy!



Ook ik weer niet hoe het met Miracle gaat..

Ben ook benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
quote:mv38 schreef op 20 augustus 2014 @ 09:53:

Leuk die eenhoorn spulletjes.. hoe werkt bestellen via Etsy? zeker geen ideal om te betalen .... ?

.Ik betaal niet met creditcard, maar met Paypal. Daar kun je je bankaccount aan linken. Mooie wagen heb je besteld!
Alle reacties Link kopieren
even gezocht in het oude topic... dit is het profiel van Miracle



http://www.viva.nl/profiel/miracle75



heb haar een berichtje gestuurd, althans ik hoop dat ik het goed gedaan heb... eerste keer dat ik deze functie hier gebruik.

Hoop dat alles goed is met haar.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Hier nog een zwangere. Ik hoop dat ik mee mag schrijven in jullie topic.



Ik ben 24 jaar, woonachtig in de VS. Wegens omstandigheden zit ik momenteel in Nederland. Ben bezig hier een verloskundige te zoeken, en een manier om dit door de verzekering te laten betalen.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk mag je meeschrijven Yadan... welkom... wanneer ben je uitgerekend?



Hoe kom je dan nu in NL terecht, is je man/vriend van hier? via google kun je heel veel info vinden en ook wel een vk bij jou in de buurt..
Fijn dat je Miracle een berichtje hebt gestuurd, ik weet zelf ook niet echt hoe het werkt.



Yadan welkom en hoe kom je dan weer hier terecht en hoe bedoel je een manier om de verzekering te laten betalen? Als je hier niet verzekerd bent dan vergoed je amerikaanse verzekering dat toch wel?
Alle reacties Link kopieren
Had al meerdere topic's geopend. Maar in het kort;



Mijn zus is plotseling te komen overlijden. Wij nemen haar zoontje van 4 jaar in huis. Om zaken te regelen zijn we nu nog hier.



We hebben dus veel aan ons hoofd, soms moet ik het gewoon even van mij afzetten. En gewoon even baby babbelen.



Door alle omstandigheden hebben we vrijwel nog geen baby dingen. Heb hier al wel héél mooi spul gezien! En ik ben er over uit. Wil zo'n maxi cosi, tja wat is het.. Rijdend onderstel. Of van stocke of hoe dat merk heet. Dat soort dingen baby shoppen hier is niet handig, want het moet ook allemaal mee naar huis. Denk overigens dat we allang over de 20 kg per man zijn kwa spullen wat we mee naar huis willen hebben.



Ben thuis, 2 keer naar een verloskundige geweest. Was toen +/- volgends hun 6 weken zwanger. De 2de keer lag de baby niet goed en konden ze vrijwel niets zien, maar het harte klopte goed. Maarrr... Dat klopt niet met mijn berekeningen, ik ben van anticonceptie overgestapt. En 1x rubbertje vergeten. Maar dat was toen 10 weken terug. Wat mij, volgends mijn berekeningen de uitgerekende datum om 14 januari zal brengen.



Maar wil hier dus naar een verloskundige, voor controles. Mijn verzekering in de VS, vergoed dit niet in het buitenland. Tenzij er medische noodzaak is. Dus als ik naar rendieren ga me buikpijn, en ze willen dan als 'medische noodzaak' een echo maken word het allemaal wel vergoed. Dus nu nog een meewerkende arts vinden.
Oh maar Yadan de meeste verloskundigen vinden ongerust zijn al genoeg om er een noodzaak in te zien hoor, tenminste hier wel..



Ik had je vorige topic in het begin ook gevolgd..Heel erg veel sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Bel sowieso een vk voor een echo om te kijken hoever je nu bent en het met je kleintje is.. voel je al wel wat .. krijgt buikje etc? Je kan ook een echo laten doen zonder hier verzekerd te zijn dan zelf betalen. .. je moet toch weten hoe/wat het nu gaat..



Gecondoleerd met je zus... heftig!
Ja idd je kan zelf gewoon een echo laten maken bij bijvoorbeeld bovenmaas prenataal dat kost geloof ik 35 euro en kan je daar aan de balie gewoon betalen!
http://www.bovenmaasprenataal.com/echo- ... /tarieven/
Hier trouwens wat vreemds... elke keer als ik ga zingen dan gaat mijn dochter bewegen haha zou ze het dan leuk vinden of juist niet? Omdat ik klink als een jankende kat die een geit aan het verkrachten is?
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 20 augustus 2014 @ 14:58:

Hier trouwens wat vreemds... elke keer als ik ga zingen dan gaat mijn dochter bewegen haha zou ze het dan leuk vinden of juist niet? Omdat ik klink als een jankende kat die een geit aan het verkrachten is?



Dat is wel grappig.

Ik heb dit nog niet ervaren,tijdens het zingen. Maar ik klink als een jankende kat met tbc die door een geit verkracht word. Maar ja, als je de radio hard genoeg zet lijkt het net of je de stem van de zanger van het nummer hebt.
Alle reacties Link kopieren
Yadan.. ik zou echt vandaag nog achter een echo aangaan.. het is x aantal weken geleden dat je voor controle bent geweest. . Je zou dan nu 19wk bijna zijn denk sowieso tijd voor de 20wk echo.. ik zou echt een vk zoeken en gelijk bellen... Volgens mij doen ze minder moeilijk dan je denkt.. waar woon je dan help ik even mee googlen

.



Kiki grappig haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er al over nagedacht zelf de echo/controle, ik wil een volledige controle. Maar zou met alles op een flink bedrag uit komen.

Wat eigenlijk te gek voor woorden is dat ik het zelf betaal als je weet wat ik aan verzekering betaal.

Ga het eerst via een arts proberen. De huisarts van mijn ouders is met vakantie tot morgen. Dan gaan we er heen.



Kijk ik ben niet te beroerd om het te betalen. Maar we moeten alles even betalen. En dan gaat het allemaal om ¤500 hier en ¤500 daar. Wat in totaal om belachelijk veel geld gaat.



De tickets naar huis, een enkeltje gaan ook rond de ¤600 per stuk kosten. Misschien hebben we mazzel en kunnen we het voor een leuk prijsje krijgen. Heb overigens hele lieve schoonouders die hadden aangeboden 3 tickets naar huis te betalen, wij wouden dot niet want het was hun vakantie potje. Schoonmoeder is nu met familie en vrienden bezig airmiles te verzamelen zodat we misschien 1 ticket gratis of heel goedkoop hebben.



Ook is schoonmoeder met vrienden en familie couponnen aan het sparen voor als er baby artikelen in de actie mee gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Yadan, wat heftig van je zus! Gecondoleerd.. En heel veel sterkte!



Hopelijk vind je een vk of arts die voor je een echo en controle kan doen..vervelend dat je zorgverzekering dit niet vergoed in nl..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven