Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
Ik had de Mkb (mijn biologische klok) app maar nu de glow app gedownload. Zie even niet meer zo snel van wie de tip kwam hierboven...

Maar daar kan je veel info in kwijt om je cyclus bij te houden. Super handig! Tnx voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Hahah al die slijm-verhalen ;)

Ik heb het ook en dacht ook dat het klopte met mijn ovulatie, heb vorige maand even 2x getest met ovulatie testen om te zien of ik het inderdaad goed herkende. En het klopte ook, dus dat was mooi meegenomen. Moet zeggen dat mijn zin in sex ook meer is, dus dat is meteen een leuke graadmeter.



@anb wat jammer dat je negatie hebt getest! hopelijk snel je menstruatie.



@all3_gra die wintersport! Ik had er ook overna gedacht. Zou het behoorlijk jammer vinden als ik niet kon skiën maar goed zo is er altijd wel wat he! ?



@sammy01 hopelijk goed nieuws en ben je zwanger!!!



Vandaag is mijn nod. Tot nu toe niet gemenstrueerd. Maar wacht nog wel een aantal dagen voordat ik ga testen. Eergisteren nacht wel een buiksteken gehad. Poeh deed best pijn en heb totaal geen gevoelige buik/maag/darmen. Maar geen idee wat het was... Gelukkig nu nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook niet aan ovulatietesten. Nu nog niet tenminste.



Iemand vroeg of er al met namen bezig waren. Wij hebben het er zo nu en dan wel eens over gehad en ik denk dat we er wel uit zijn. Sowieso de meisjesnaam die we voor ogen hebben vinden we beide geweldig.



Over een weekje of twee kunnen wij gaan testen. Het is zo raar en misschien niet zo slim maar we zijn beide best hoopvol. Slaat vast nergens op want het is pas ronde 1.



wat betreft eten hou ik er wel een beetje rekening mee. Zeker wat betreft alcohol gebruik.



Nou dat was het weer..
Alle reacties Link kopieren
@ blondiine, Spannend!! Wanneer wil je gaan testen, morgen al ofzo? Knap dat je je kunt inhouden.



Hou ons op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de app period tracker. Is ook wel een handige! Kun je ook invullen wat je symptomen zijn en zie je wanneer je eisprong is op basis van je lengte van je cyclus enz.



@blondiine spannend vdaag je nod! Wanneer wil je precies gaan testen?

Ik had gister mijn nod. Tot nu toe niks, al had ik vanochtend heel klein beetje bloed bij het afvegen, maar nu weer niks. Ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden en anders vrijdag testen als vriend weer terug is. Vind t wel spannend!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om al jullie verhalen te lezen! Zo spannend allemaal... Zijn jullie er in jullie hoofd ook zo mee bezig? Ik hoop aldoor dat het bijna direct raak is, maar dat zou natuurlijk wel heel bijzonder zijn. Gebruiken jullie ook foliumzuur e.d.?
Ben meteen met foliumzuur (in een multivitamine) begonnen toen ik stopte met de pil
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad ook meteen met de mamamultivitamine begonnen. Er wordt geadviseerd om dat meteen te doen, ook al ben je nog niet zwanger.

Net even heel voorzichtig bij mijn moeder gepolst. Zij was bij beide zwangerschappen in de eerste ronde zwanger. Wie weet zegt dit wel iets voor mij :p. Maar anders ook niet erg. Tijd genoeg!

Ik heb telkens het idee dat het bij ronde twee gaat gebeuren, geen idee waarom eigenlijk. Raar voorgevoel (al zijn die van mij niet altijd erg accuraat, haha)
Alle reacties Link kopieren
Doe graag meet

Ben 24 en net gestopt met de pil.

Voel me er behoorlijk beroerd door hoofdpijn

Misselijk gevoel

Rammelende buik

Opgeblazen gevoel

Hadden jullie dit ook?
Hey dames!



Ik ben weer terug van de cursus van het werk. Daar weten ze niet dat we aan het proberen zijn, dus heb daarom ook niet gereageerd de afgelopen dagen.



Ik ga zo even terug lezen en reageren....



Mijn NOD is vandaag, maar er is nog geen ongesteldheid te bekennen! Ook geen zere borsten of misselijkheid of iets dergelijks.

Wel heb ik soms een wat vol gevoel en als ik naar voren buig en mijn broekrand in mijn buik duwt, krijg ik wel zo'n gek gevoel, maar kan het niet echt misselijk noemen... Weet niet hoe ik het wel moet noemen. Als ik dan even diep zucht trekt het weg...



Als mijn ongesteldheid weg blijft, ga ik zaterdag testen... Heb nu geen test in huis en morgen geen tijd om te halen, ga ik vrijdag doen!



Ik ga nu even bijlezen
Alle reacties Link kopieren
Goeeeeeedenavond,



Daar ben ik ook weer, sorry beetje druk met werk de laatste dagen! Maar wat spannend voor jullie zeg... Dat jullie je nog in kunnen houden met testen haha! Wanneer gaan jullie testen Yara, Blondiine en Mirakuleus? Ik denk echt dat ik zou testen op NOD, zou gek worden van nieuwsgierigheid! Knap hoor!!! Hopelijk melden jullie snel dat er een postieve test in jullie handen ligt!



@algemeen wij zijn nog niet echt met namen bezig...

Mijn ongi zit er weer bijna op. Dus kunnen er straks weer vol voor gaan. Ben benieuwd of het net zoals met de eerste in de 2e ronde raak zal zijn.. Wat jij zegt Loesjesss, ik heb steeds het idee dat het in de 2e ronde raak zal zijn! Haha, maar laten we ons er niet teveel op vast pinnen he :p



@AnB27 is je ongi al los gebroken? Of heb je nog eens getest, ben erg benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
@liesje12345 kunnen symptomen zijn van het ontpillen? Hoe lang ben je nu gestopt? Ik had die symptomen zo rond de 3e week sinds ik gestopt was...



@yara84 spannend zeg! Wat zegt je gevoel?
Alle reacties Link kopieren
Ik merk al een groot voordeel van het stoppen met de pil. Ik heb echt veel minder honger en zin in ongezonde dingen. Weegschaal geeft ook elke dag net wat minder aan.

Verder nog helemaal geen last van ontpillen. Ik denk dat ik ook heel dichtbij mijn NOD zou gaan testen. Ik vind jullie allemaal erg geduldig! Knap hoor! Ben bang dat ik me niet zou kunnen bedwingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Mbk app gedownload ...inderdaad super handig en er staat lekker veel informatie op!



Ik was maandag de hele dag heel erg moe, gister misselijk en vandaag echt super pijnlijke borsten. Ik weet niet of ik zwanger ben of dat ik misschien ziek aan het worden ben. Volgens mij houdt mijn lichaam me voor de gek ...



Wat betreft namen daar hebben wij het nog nooit over gehad, maar dat komt tegen die tijd wel. Vriendinnen van mij hebben al jaren een naam voor hun kindje. Dat lijkt mij zo fijn! Ik baal dan wel dat ik dat niet heb



@ anb wat balen van je negatieve test



@ elliepellie succes met ronde 2



@ blondine en yara84 succes met testen! Ik ga voor jullie duimen



@ liesje12345 ik ben vorig jaar gestopt met de pil en toen had ik dezelfde klachten. Het duurde ongeveer 2 weken. Mijn cyclus kwam wel gewoon gelijk op gang en heel regelmatig. Dat had ik vroeger trouwens ook. Ook de klachten zijn net als vroeger namelijk veel buikpijn en rugklachten tijdens mijn menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Oh Sammy wat spannend! En dan nog een week wachten tot je kunt testen.

Ben erg benieuwd naar degenen die de komende dagen gaan testen. Zal het hier maar goed gaan volgen.
Alle reacties Link kopieren
x onder de verkeerde naam gepost, sorry
@ elliepellie: Ik weet niet zo goed wat mijn gevoel zegt, ben bang dat mijn 'ik wil het graag' mindset het steeds overneemt



@ sammy: ik durf zelf nog niet te geloven dat het meteen raak zou zijn en daardoor bang voor een negatieve test. Daarom wacht ik nog even, ook al zou ik graag nu testen.

Ik zit officieel nu op dag 31 van de cyclus, heb zelf mijn NOD op vandaag gezet, omdat ik het idee heb dat ik mijn eisprong heb gevoeld.... 3 dagen later dan dat hij zou zijn bij een cyclus van 28 dagen.

Maar ik heb geen inzicht in mijn cyclus, ben nog niet ongesteld geworden na de laatste ongesteldheid/onttrekkingsbloeding van de pil.

Als ik wel uit zou gaan van 28 dagen, dan ben ik al 3 dagen overtijd.



@anb: Wat balen dat je test negatief was! Ben je inmiddels al ongesteld geworden?



@blonde83 en liesje: welkom!



@liesje: bij jou is het meteen spannend! Wanneer kan/ga je testen?



@ mirakuleus: Hoe is het bij jou nu? Hopelijk verder geen bloed gespot?



@ zuster: Ik gebruik al een tijdje foliumzuur, Mamafit ofzo... met omega 3 erbij. Je kan het maar beter te lang dan te kort gebruiken.



@blondine: voor jou ook spannend!



Ik duim voor iedereen die een dezer dagen haar NOD heeft. En natuurlijk voor iedereen dat het snel raak mag zijn!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nogal druk, dus heb niet echt de tijd om uitgebreid te reageren (sorry!) en vanaf morgen ook een aantal dagen uit de lucht!



Ben zo benieuwd of 1 van jullie binnenkort leuk nieuws te vertellen heeft :-) Ik heb na het weekend vast een hoop te lezen en zal dan ook even de tijd nemen om te reageren!



Ik ben nog niet ongesteld, als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ga ik nog maar een keer opnieuw testen.....wel vervelend dit!
Alle reacties Link kopieren
@ yara serieus??? Haha ik had allang getest! Maar ik ben dan ook vrouwtje ongeduld hoor!



@ jooo_ ik snap je 'teleurstelling' ik had hetzelfde afgelopen zondag, maar wat je zegt precies 28 dagen. Das een goed tegen. We gaan ervoor in ronde 2



@anb27 oh dat geloof ik zeg, wat frustrerend!!!! Hopelijk wordt je snel ongi of natuurlijk nog beter dit weekend alsnog een positieve test!



Ik duik erin, morgen weer vroeg dag. Welterusten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Wat een leuke berichten! Wij gaan ook deze maand voor het eerst proberen.



Heel grappig om te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben die al voor een babykamer aan het kijken is hihi.



Gebruiken jullie tarwekiemolie? Ik heb daar al veel over gelezen en zit eraan te denken om dit te gaan gebruiken als ik rond mijn eisprong zit (wat ik nu volgens mij zit maar dat ga ik straks even testen)



Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel zo mag zijn!!



Ik ben niet zo'n hele actieve schrijver maar lees zeker mee!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@ Shaker: Ja, hier kom je tot de conclusie dat je niet de enige mafketel bent hoor. haha, was voor mij wel fijn die herkenbare dingen ook bij anderen te lezen.



@ Yara: Wat een geduld! Ik ben jaloers



@ Jooo: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar wel weer fijn dat je cyclus mooi op 28 dagen uit kwam! Handig voor de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Haha gelukkg maar Loesjesss. Vraagje, ik zie in het schema dat jou nod op 9 september staat. Ik ben zelf op 12 aug 'ongesteld' geworden na mijn pil. Ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus is maar kwam als ik 28 dagen aanhield ook op 9 september uit.

Klopt dat een beetje met jou? Ben jij ook rond de 12e ongesteld geworden?

Of tel ik nu helemaal verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie ook wel wens bang dat het helemaal niet lukt of heel lang gaat duren? Bij mijn moeder duurde het een aantal jaren en andere tantes hebben geadopteerd. Volgens gyn is er geen enkele afwijking bij mij te zien, dus hoedt bij mij niets aan de hand te zijn toch ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven