De Nederlnadse man...

16-08-2014 01:00 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
...heeft geen sexappeal, want ze zijn saai, terughoudend, bescheiden en dat blijkt uit alles wat ze in bed te bieden hebben. Met welke buitenlandse man lig jij het liefst in bed? Uiteraard graag met een toelichting.

Wie zijn de geilste mannen?

Totaal aantal stemmen: 67

Toch de Nederlanders. (43%)
of de Turken... (4%)
misschien de Marokkanen (9%)
... de Surinamers (3%)
Antilianen (3%)
Afrikanen (1%)
Aziaten (4%)
Latino's (3%)
Fransen (3%)
Italianen (1%)
Grieken (1%)
Spanjaarden (4%)
Russen (1%)
Scandinaviërs (6%)
de Britten (7%)
.. of komen ze uit het Midden Oosten? (3%)
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 18 augustus 2014 @ 23:11:

[...]





Het probleem met het openen van een topic als deze is dat er meteen een complete groep (in dit geval nederlandse mannen) afgeschreven wordt. Niks neutraals aan en alleen bedoeld om reacties uit te lokken.



Met name de wijze waarop geschreven wordt en later gereageerd door TO is niet minder dan uitlokken van reacties.

Waarschijnlijk heeft ze een aantal teleurstelling met nederlandse mannen en reageert ze dit zo af.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 18 augustus 2014 @ 23:07:

[...]



Misschien moet je het topic neutraler openen door de vraag te stellen: 'Er gaat niet boven de Nederlandse vrouw, maar uit welk land komt de vrouw minstens net zo knap of aantrekkelijk als haar?'Dat kijkt me inderdaad een goed idee. Toen ik het las ging ik er gewoon vanuit dat dat TO's mening was en niet persé zei dat het een feit was dat Nederlanders saai terughoudend etc. zijn. Maar na het nog een keer te hebben gelezen zie ik dat het inderdaad niet echt op die manier manier naar voren komt en ik begrijp de boze reacties en verwarring dan ook wel. Ik zal kijken wat ik ervan kan maken
quote:leen65 schreef op 18 augustus 2014 @ 23:21:

[...]





Met name de wijze waarop geschreven wordt en later gereageerd door TO is niet minder dan uitlokken van reacties.

Waarschijnlijk heeft ze een aantal teleurstelling met nederlandse mannen en reageert ze dit zo af.To is een man. Loep hem maar even en zie zijn reacties in het topic: vriend is biseksueel.
Alle reacties Link kopieren
quote:cindysantisakul schreef op 18 augustus 2014 @ 23:23:

[...]





Dat kijkt me inderdaad een goed idee. Toen ik het las ging ik er gewoon vanuit dat dat TO's mening was en niet persé zei dat het een feit was dat Nederlanders saai terughoudend etc. zijn. Maar na het nog een keer te hebben gelezen zie ik dat het inderdaad niet echt op die manier manier naar voren komt en ik begrijp de boze reacties en verwarring dan ook wel. Ik zal kijken wat ik ervan kan maken



Maar dan toch niet meteen alleen over uiterlijk van de nederlandse vrouw. Dat vind ik nu denigrerend. Dat schijnt nog altijd belangrijker gevonden te worden bij vrouwen dan karakter.



Gewoon over de heerlijke nederlandse (viva) vrouw, goedgebekt oftewel geen blad voor de mond, recht door zee en lekker direct met heerlijke dosis vooral droge humor en een portie meligheid. Met als klap op de vuurpijl, ze houdt van lekkere sex!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit grote onzin. Maar om even mee te doen: mijn vriend is Engels en ik heb geen klachten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 18 augustus 2014 @ 23:25:

[...]





To is een man. Loep hem maar even en zie zijn reacties in het topic: vriend is biseksueel.Zeker een zweed dan
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de vrouwenversie van deze topic aangemaakt, Hopelijk kom ik voor niemand beledigend over en laten we het leuk houden
Duitsers
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 augustus 2014 @ 00:11:

DuitsersDu sollst einen Deutschen Mann lieben! Befehl ist Befehl!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Een Eskimo, zoooo romantisch



Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Wil je nou echt een serieuze reactie op deze lulvraag? Mijn onderzoek is te beperkt om onderbouwde uitspraken te doen en laat bovendien tegenstrijdige resultaten zien.

De enige nationaliteiten waarbij ik ervaring heb met meer dan n=1 zijn de Nederlandse en de Italiaanse, en laat ik daar nou zowel ontzettend goede lovers zijn tegengekomen als enorme klunzen.

Maar ja, het is vast leuker om ze allemaal over een kam te scheren. Sorry, daar kan ik je niet mee helpen.
Iemand die zelf nog niet helemaal eruit is of ie nou man of vrouw is, die kan beter daar eerst over na gaan denken in plaats van een suffe poll hier te plaatsen.
Jij kan 'Nederlandse' niet eens spellen.
Alle reacties Link kopieren
Geef mij maar een Nederlandse man. Ik bedoel er niks racistisch mee maar ik val alleen op blank.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef de voorkeur aan mannen uit Noorwegen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Zolang het maar geen Limburgers zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 17 september 2016 @ 18:30:

Zolang het maar geen Limburgers zijn.



Hahaha ja,ik woon zelf ook in Limburg,maar ik ben wel een import.

Maar de mannen in de randstad zijn veeeel leuker,ik val ook niet op Limburgerse mannen,ik vind ze vaak conservatiever,sommige hebben liever een vriendinnetje die partime gaat werken zodat ze smorgens op staan om een boterhammetje te smeren voor het werk.

Ik hou ook meer van mannen die gebekt zijn,en de mannen in het zuiden lullen er meer om heen als ze wat zeggen.



Maar even topic,ik val alleen op de Nederlandse man,en tja ik val alleen op blank.

Ik ben zeker nu een racist
Alle reacties Link kopieren
Wat een bullshit zeg. Eerst zeg je dat je uit ervaring spreekt en daarna dat je nog nooit met een man in bed hebt gelegen. Je bent gewoon een vent joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven