Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.



Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
Alle reacties Link kopieren
Noam, het eerste wat me te binnen schiet is een merk snoepjes, maar dat is het niet...weet ook niet waar mijn brein die connectie vandaan haalt. Vind het best een leuke naam maar Noan dan idd een nog leukere optie
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Noam ook niet zo heel mooi, denk idd ook gelijk aan Naoam (of heten die snoepjes niet zo?)



Wat vinden jullie van een naam als Leo of Johan? Zielig (ouderwets) of wel stoer? Ik las vandaag zo'n soort naam en vond het leuk, maar ben benieuwd naar jullie mening.
Alle reacties Link kopieren
stoer niet nee,zielig ook niet maar wel ouderwets ja...Leon dan wel weer leuk
Alle reacties Link kopieren
De snoepjes heten Maoam trouwens haha
Alle reacties Link kopieren
Noan, leuk! Leuker dan Noam vind ik.

Ik ken een Noan, moest er even aan wennen toen hij net geboren was maar nu vind ik het een leuke naam!



Ik heb alleen de naam Noan hier ooit eerder geopperd voor iemand en iemand kwam met het idee dat die naam in het buitenland wel eens als: No-One kan worden verstaan. Daar moet ik diegene wel beetje gelijk in geven..
Alle reacties Link kopieren
Leo en johan zijn ook niet zo mijn namen, vind ze ook te ouderwets. Ik zou er dan een hippere versie van maken zoals Joas of leon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Catooo schreef op 19 augustus 2014 @ 20:54:

Ik vind Noam ook niet zo heel mooi, denk idd ook gelijk aan Naoam (of heten die snoepjes niet zo?)



Wat vinden jullie van een naam als Leo of Johan? Zielig (ouderwets) of wel stoer? Ik las vandaag zo'n soort naam en vond het leuk, maar ben benieuwd naar jullie mening.Ik vind het wel een beetje zielig ja, zo'n naam. Hoorde in het tuincentrum een keer een moeder haar zoontje roepen: Kobes. Vond ik ook zo sneu.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Help ook wij komen niet verder met ons lijstje:

Valentijn

Felan

Otis

Jack

Welke van de 4 vinden jullie het mooiste?

Bedankt alvast! Nooit geweten dat een naam uitkiezen 'voor het echt' zo moeilijk zou zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Poppy, ik vind Valentijn het leukst. Heel leuk!! Daarna Jack.

Die andere 2 namen vind ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Poppy, wat leuk dat het aankomt op vier zulk verschillende namen. Ik vind valentijn juist niks en zou dus eerder een van de andere namen kiezen. Welke van de drie kan ik moeilijk zeggen, omdat ze zo verschillend zijn. Ik zou vooral ook kijken naar de combinatie met de achternaam
Alle reacties Link kopieren
@poppy777 hier komt mijn mening:

Valentijn: dat vind ik dan een sneue naam, niet mooi, te lief, te zoet, te lang, te vrouwelijk.

Felan: nog nooit van gehoord, maar wel mooi! ik vind het mooi dat je het schrijft zoals je het uitspreekt en dat het stoer maar ook lief is. Wel denk ik eerder aan een buitenlands kindje bij deze naam.

Otis: stoere naam

Jack: nog stoerder

Afhankelijk van de achternaam, jullie stijl (zoet of stoer) en of het een buitenlands/donker kindje wordt zou ik de keuze maken voor 1. Felan, 2. Jack, 3. Otis, 4. Valentijn



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt Cato, Mendy en Emma!

Dit schiet op ;) We houden van stoer dus dan valt Valentijn af. Het wordt een nederlandse baby maar ik ben blond met blauwe ogen, papa donker haar met donkere ogen en Opa's hebben grijze ogen dus we kunnen nog alle kanten op. De achternaam is lang en begint met een S lijkt op Schilder. Zie net Otis Schilder is misschien niet mooi s op einde en s op begin....

Luca zat ook nog een tijd in de race.. Maar zoals het er nu uitziet wordt het Jack of Felan... Maar welke??



Alvast super bedankt!!!
@Poppy, Otis is gaaf!! Stoere, aparte, mooie naam. Ik had het wel geweten. Staat bij mij ook met stip op nr 1., alleen vind man hem niet leuk helaas.

Daarna Jack en Felan. Vind Jack wel wat stoerder.

Valentijn vind ik iets te kak en ook soft. En ken een jongetje waarbij het standaard afgekort wordt als Vale.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor Felan!!



Felan Schilder, mooi toch?



Maar Jack vind ik een prima tweede optie. Jack Schilder, iets meer Volendams ofzo maar wel lekker stoer.
Alle reacties Link kopieren
Bijna uitgerekend en nog in tweestrijd, dus hier eens polsen. Wat vinden jullie van de naam Teije? Wat voor jongetje zie je dan voor je?
Alle reacties Link kopieren
Felan vind ik veel mooier dan Jack!
Alle reacties Link kopieren
Teije vind ik leuk!! ik ken een heel leuk jochie met deze naam dus dat helpt wel haha



Felan en Jack vind ik de leukste 2 namen

misschien ipv Luca-> Lucan...beetje combi van Felan en Luca
@Lies: Teije vind ik ook leuk! Zie dan een lief jongetje voor me, eerder verlegen ofzo. Maar mochten jullie een stoer binkie krijgen, dan wordt de naam uiteraard ook stoer. Wat vind je evtl nog van Timme?



@Lientje:Kom net nog Niam tegen, misschien is dat ook nog wat ipv Noam?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jack een hele leuke naam! Staat hier ook op het lijstje. Heb al eens eerder gepost, maar we zijn er nog niet uit.

Dochter heet Jula.

Ons lijstje:

Jack

Lenn

Seth

De rest heeft man helaas afgeschoten, want ik vind zelf Odin helemaal geweldig! Kan Jack bij de naam Jula? Omdat de J dan op twee verschillende manieren wordt uitgesproken?

Ik hoor graag jullie meningen :-).



@ Poppy; misschien is Odin voor jullie een optie ipv Otis??
Alle reacties Link kopieren
@ bloom

mooi rijtje!! ik heb geen voorkeur welke ik mooier vind dus daar heb je niks aan hahaha.

Om de reden die je zelf geeft zou Jack bij mij denk ik afvallen.

Denk dat ik Jula en Seth de leukste combi vind!
Alle reacties Link kopieren
@Lies_ Ik vind Teije een hele mooie naam!

Alleen ken ik verschillende schrijfwijzen: Thije, Tije, Teije

Nadeel is dus dat je de schrijfwijze altijd moet uitleggen.

Ik vind het een stoere, maar ook lieve naam, beetje ondeugend. Heel leuk dus!



@bloom28 Ik vind Lenn (of met 1 n Len) leuk, maar ken ook een meisje met de naam. Bij Jula vind ik Len denk ik het mooist passen. Jula en Jack is inderdaad een beetje raar met die spreekwijze. Die zou ik ook niet kiezen. Seth vind ik wel redelijk leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:poppy777 schreef op 19 augustus 2014 @ 23:00:

Help ook wij komen niet verder met ons lijstje:

Valentijn

Felan

Otis

Jack

Welke van de 4 vinden jullie het mooiste?

Bedankt alvast! Nooit geweten dat een naam uitkiezen 'voor het echt' zo moeilijk zou zijn ;)



Valentijn te soft, otis te raar, vind ik een circusnaam.

Jack vind ik heel leuk al hou kind te van Engelse namen. Felan het allermooist!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Jack, Tije en Felan vind ik geweldig! Jack Staat hier ook op mijn lijstje. Lekker stoer! Man vindt het te Engels. Hij is een voorstander van Boet. Stoer en Hollands. Wat vinden jullie van die naam?
Alle reacties Link kopieren
Boet? Nog nooit gehoord en eerlijk gezegd ook niet mooi. Alsof je de e van boete bent vergeten.
Alle reacties Link kopieren
@sushi84

Boet is niet mijn smaak. Misschien vinden jullie Beer of Biem dan ook nog wel leuk?
Ik spreek toch geen Chinees?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven