Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!



klik hier voor het oude topic.



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
1 keer is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 17 augustus 2014 @ 01:28:

Net nog Dead Man Walking gekeken. Die film hakt er na al die jaren nog steeds keihard in. Ik houd het nooit droog als ik het zie.Goede film en weer een geweldige rol van Sean Penn.
Alle reacties Link kopieren
Nebraska, ik vond hem leuk en grappig en ontroerend. Snap alleen het nut van het zwart/ wit niet.
Alle reacties Link kopieren
Soof,



Ik had er geen verwachting van en moet zeggen dat ik hem erg leuk vond.
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Step up 5 De meiden die ik trakteerde (13 & 14 jaar) vonden 'em geweldig
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
The purge geweldig!
Last vegas, ik blijf fan van Michael Douglas' al is dit een feel good film. Ga volgende week naar and so it goes
Alle reacties Link kopieren
Guardians of the Galaxy, geweldige film!
Alle reacties Link kopieren
Begin Again, een aangename feelgoodfilm.
Alle reacties Link kopieren
Muppets most wanted. Ik vind de muppets leuk en deze film vond ik leuker dan de vorige.
Alle reacties Link kopieren
Una via a Palermo - Aparte film. Heb me niet verveeld.
Alle reacties Link kopieren
Een ouwetje die ik nog nooit gezien had: The Full Monty. Heerlijk Brits en erg grappig. Ook wel een paar mooie nadenkmomentjes.



Gisteravond een interessante documentaire gezien: Exit Through The Gift Shop. Over een man die eigenlijk dwangmatig alles wat hij ziet filmt en zo 'per ongeluk' in een film-/documentaireproject rolt over street art (graffiti en dergelijke). Ik had vooraf geen idee wat ik moest verwachten, maar ik vond hem erg vermakelijk, interessant en vol humor. Terwijl ik tegen dat soort (straat)vandalisme ben, kun je nagaan.
Smell the flowers while you can....
Alle reacties Link kopieren
Mrs Doubtfire, zo ontzettend jammer van Robin Williams. Hij leek me zo vriendelijk, warm en liefdevol.

Ik bekijk zijn films nu toch wel met andere ogen.



Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Brick Mansions.



Laatste film van Paul Walker. Raar om hem zo nog in actie te zien.



Film zelf was mwah.. slecht eigenlijk.
De Poel, aparte Nederlandse horrorfilm.
Alle reacties Link kopieren
guardians of the galaxy (met Dave Bautista )
Alle reacties Link kopieren
Is dat wat Blackshadow? Lijkt me zo'n hersenloze stripverfilming, maar hoor er veel goede verhalen over, lees redelijke recensies en staat op IMDB ook hoog aangeschreven (maar dat is vaak met nieuwe binnenkomers). Brengt me aan het twijfelen.
Smell the flowers while you can....
And so it goes.

Begint tamelijk slaapverwekkend. Al met al een aardig verhaal, maar wel nogal slepend.

Voor actie en sensatie hoef je er niet heen te gaan, je ouders meenemen kan dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Zombibi

Een Nederlandse zombie film met Gigi Ravelli.

Met Engelse ondertiteling (hij heet hier zombie attack).

Scampman bleef maar kijken

Verschrikkelijk haha



En ik ben nu Titanic aan het kijken
Alle reacties Link kopieren
The vow, heb een traantje gelaten. Mooie film echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
The five year engagement. Zo grappig! Ook ontroerend en leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op zondag 22 juni 2014 00:56 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="LolitaLempicka in "Welke film heb je het laatst gezien?"" class="messagelink">LolitaLempicka schreef op 22 juni 2014 @ 00:54</a>:</b>

Wreck it ralph. Echt leuk!</div></blockquote><strike>Was die toevallig vanavond op film1?</strike> Haha heel late reactie van mij maar nee, Op het vliegtuig gekeken. Als passagier dan, airline waar ik voor werk. Heeft heel goeie entertainment opties :D
.
.
Alle reacties Link kopieren
something's gotta give! mooie film!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven