Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Crosspost. Ik typ wat langzamer op mijn telefoon.



Nou ja..De details kloppen niet helemaal maar het was dus ook al een paar jaar geleden geheugen gaat achteruit boven de 40 jaar hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 00:29:

Crosspost. Ik typ wat langzamer op mijn telefoon.



Nou ja..De details kloppen niet helemaal maar het was dus ook al een paar jaar geleden geheugen gaat achteruit boven de 40 jaar hè.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
en femelien, ook toe aan een nieuwe jas?
ik zat gister te denken, als we allemaal tegelijk gaan stofzuigen, hoeveel stofzuigers zou je dan in je omgeving horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 augustus 2014 @ 10:18:

Is dat dan tegenwoordig dé manier om een topic verwijderd te krijgen, gewoon de OP wissen?



OP wissen houdt ook in dat TO een sanctie krijgt.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva





** is dit nieuw?
Je bent zelf een theepot
Volgens mij is de TO van 'appel/peer/banaan'figuur een kerel met bepaalde voorkeuren.
quote:SuzanneSuus schreef op 20 augustus 2014 @ 11:17:

[...]





OP wissen houdt ook in dat TO een sanctie krijgt.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva





** is dit nieuw?quote:ModeratorViva schreef op 20 augustus 2014 @ 11:38:

[...]





Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva





Ik wordt soms zo moe van die lui.

Waarom?

Is dit een antwoord wat ik alleen mag weten als ik mail? Is het niet handig dat ook anderen dit weten?

Ik geloof de TO van het peer/appelfiguur ook niet meer. Na de tweede foto begon ik het raar te vinden. Maar daarna werd het me duidelijk: TO is niet echt. Of ze kickt op aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best kunnen, maar ik vind het trollhunten en het kruisverhoor over haar dieet een stuk topicverpestender dan wanneer het eventueel niet echt zou zijn (wat je best kunt vermoeden maar gewoon niet zeker weet).
What a nuanced anxiety
quote:Linaisa schreef op 17 augustus 2014 @ 15:09:

[...]





Ja.
quote:_isis_ schreef op 20 augustus 2014 @ 13:46:

[...]







Ik vraag me al een poosje af waar jouw nick vandaan komt en ik hoop gewoon een meisjesnaam.

Is dat zo?
Het is toch vreemd dat ze een nieuwe regel invoeren voordat ze dit kenbaar maken aan de forummers.



Ik vind het een prima regel hoor maar stel ik rook buiten een sigaret en een politieagent zegt dat dit niet mag en ik moet een boete betalen. Dan ben ik verbaasd en vraag ik waar het staat dat je buiten geen sigaret meer mag roken. Dan neem ik uiteraard ook geen akkoord met de woorden dat dit nog nergens vermeld staat maar dat dit nog wel gaat komen en of ik vast de boete ff wil betalen.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 20 augustus 2014 @ 14:30:

Het is toch vreemd dat ze een nieuwe regel invoeren voordat ze dit kenbaar maken aan de forummers.



Ik vind het een prima regel hoor maar stel ik rook buiten een sigaret en een politieagent zegt dat dit niet mag en ik moet een boete betalen. Dan ben ik verbaasd en vraag ik waar het staat dat je buiten geen sigaret meer mag roken. Dan neem ik uiteraard ook geen akkoord met de woorden dat dit nog nergens vermeld staat maar dat dit nog wel gaat komen en of ik vast de boete ff wil betalen.



En dan zegt de agent ook nog dat je het hoe en waarom maar moet gaan vragen in een mail naar het politiebureau.

Alle reacties Link kopieren
Isis bestaat al langer dan ISIS en dat je het durft te vragen is eigenlijk al heel bijzonder... Druk even op het poppetje en dan zie je dat ze al langer dan vandaag meeloopt..
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 14:35:

[...]





En dan zegt de agent ook nog dat je het hoe en waarom maar moet gaan vragen in een mail naar het politiebureau.

Want openbaar, zodat iedereen het weet, daar doen we niet aan. We houden van ''time wasten'' en 20 mailtjes beantwoorden.
quote:Zusenzoo schreef op 20 augustus 2014 @ 14:47:

Isis bestaat al langer dan ISIS en dat je het durft te vragen is eigenlijk al heel bijzonder... Druk even op het poppetje en dan zie je dat ze al langer dan vandaag meeloopt..

Nou excuse me hoor.

Het is maar een vraag. (en ISIS is ook niet nieuw)
"We dachten dat deze regel al een tijd terug gecommuniceerd was, maar we zijn het vergeten te posten bij de beleidsmededelingen."



Ik twijfel tussen , en

Het beleid verandert, en ze "vergeten" gewoon om het te melden? Be-la-che-lijk.
Alle reacties Link kopieren
Nee niet nieuw, maar je vraagt erom omdat het nu onpas veelvuldig negatief in de media is. Dat de Nick al veel langer bestaat dan de recente ontwikkelingen ontgaat je blijkbaar.

Er zijn ook dochters die zo heten, vraag je deze vraag ook aan hun moeders?
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 14:22:

[...]





Ik vraag me al een poosje af waar jouw nick vandaan komt en ik hoop gewoon een meisjesnaam.

Is dat zo?Ja tuurlijk dacht jij dat ik de nick koos om ISIS te promoten?
quote:Zusenzoo schreef op 20 augustus 2014 @ 14:47:

Isis bestaat al langer dan ISIS en dat je het durft te vragen is eigenlijk al heel bijzonder... Druk even op het poppetje en dan zie je dat ze al langer dan vandaag meeloopt..
Alle reacties Link kopieren
Isis bestond al eeuwen voor onze jaartelling. Het is een Egyptische godin van de vruchtbaarheid. Dat is ook het eerste waar ik de naam mee associeer en niet met dat andere gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 20 augustus 2014 @ 12:02:

Volgens mij is de TO van 'appel/peer/banaan'figuur een kerel met bepaalde voorkeuren.Een fruitfetisjist?
Precies! Buiten dat heet ISIS nu IS en is Isis voor mij nog steeds gewoon een meisjesnaam. Ik vind het dan ook een rare vraag.
quote:_isis_ schreef op 20 augustus 2014 @ 15:51:

[...]



Ja tuurlijk dacht jij dat ik de nick koos om ISIS te promoten?



neeeeh, maar ik ken je niet en er lopen hier meer raren.

Ik vraag het (en doe geen aannames)



En nee ik kon mobiel niet loepen.



Overigens vroeg ik waar het wegkwam en benoem ik nergens waar jullie gelijk mee komen.
Alle reacties Link kopieren
Ga je dat ook aan elke willekeurige Joran vragen?

(Dat was toen ook zo'n gemiep over jongensnamen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven