vriendje op de kma

18-08-2014 19:58 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriendje zit op de kma in opleiding voor officier voor de luchtmacht. Hij is nu begonnen aan de amo, en is op bivak. Ik weet alleen totaal niet tot hoelang en dat vind ik echt heel lastig. Zijn er toevallig meiden met ervaring en heeft iemand enig idee hoe lang de introductiebivak duurt?



Liefs!
quote:maartje18 schreef op woensdag 20 augustus 2014 07:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Krullevaer in "vriendje op de kma"" class="messagelink">Krullevaer schreef op 20 augustus 2014 @ 01:26</a>:</b>

Mijn vriend is nu ook op bivak, zit ook op de KMA (sinds 1,5 week, doet de ALO). Hij is afgelopen vrijdag vertrokken en komt a.s. vrijdag weer terug. Ik snap niet zo goed dat je dat niet weet? Bij mijn vriend is dat echt heel duidelijk gecommuniceerd, fijn ook dat ik weet waar ik aan toe ben. Telefoon is inderdaad niet mee. Vind ik wel lastig hoor, maar over een paar dagen is hij weer thuis! </div></blockquote>Oke! Hij wist het niet zei hij.. maar misschien is het zo dat ze het niet hebben verteld aan de cadetten? Ik weet het niet, haha ;)



"quote: Krullevaer schreef op 20 augustus 2014 @ 01:26 :

Mijn vriend is nu ook op bivak, zit ook op de KMA (sinds 1,5 week, doet de ALO). Hij is afgelopen vrijdag vertrokken en komt a.s. vrijdag weer terug. Ik snap niet zo goed dat je dat niet weet? Bij mijn vriend is dat echt heel duidelijk gecommuniceerd, fijn ook dat ik weet waar ik aan toe ben. Telefoon is inderdaad niet mee. Vind ik wel lastig hoor, maar over een paar dagen is hij weer thuis! Oke! Hij wist het niet zei hij.. maar misschien is het zo dat ze het niet hebben verteld aan de cadetten? Ik weet het niet, haha ;)"



Vreemd dat mijn vriend het dan wel gewoon weet, die is tenslotte ook cadet. Maar ik vind het wel sneu hoor, denk je in de zomer op bivak te gaan, is het de hele week kutweer!



En Carolie, ik vertrouw mijn vriend. Vreemdgaan komt niet door omstandigheden, maar door iemands karakter en ik denk er geen moment aan dat mijn vriend vreemd zou kunnen gaan. Ik vertrouw hem daar voor 100% in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 20 augustus 2014 @ 14:33:

[...]





"quote: Krullevaer schreef op 20 augustus 2014 @ 01:26 :

Mijn vriend is nu ook op bivak, zit ook op de KMA (sinds 1,5 week, doet de ALO). Hij is afgelopen vrijdag vertrokken en komt a.s. vrijdag weer terug. Ik snap niet zo goed dat je dat niet weet? Bij mijn vriend is dat echt heel duidelijk gecommuniceerd, fijn ook dat ik weet waar ik aan toe ben. Telefoon is inderdaad niet mee. Vind ik wel lastig hoor, maar over een paar dagen is hij weer thuis! Oke! Hij wist het niet zei hij.. maar misschien is het zo dat ze het niet hebben verteld aan de cadetten? Ik weet het niet, haha ;)"



Vreemd dat mijn vriend het dan wel gewoon weet, die is tenslotte ook cadet. Maar ik vind het wel sneu hoor, denk je in de zomer op bivak te gaan, is het de hele week kutweer!



En Carolie, ik vertrouw mijn vriend. Vreemdgaan komt niet door omstandigheden, maar door iemands karakter en ik denk er geen moment aan dat mijn vriend vreemd zou kunnen gaan. Ik vertrouw hem daar voor 100% in.Jaa.. zielig he! Ik zit ook constant te denken van: nu zit hij constant in de regen.. best sneu. Maar over vreemd gaan, dat kan simpelweg je gewoon altijd overkomen. Maar mensen hebben een fout beeld van de kma. Mijn vriend is gewoon zo verstandig om niet vreemd te gaan. Krullevaer, jij begrijpt het! Vertrouwen is de basis van een relatie
Alle reacties Link kopieren
Qua vreemdgaan denk ik ook dat de meesten een verkeerd beeld van de KMA hebben. Natuurlijk gebeurt het wel en misschien ook wel iets meer dan gemiddeld, want er zijn altijd mensen die vinden dat ze lekker los mogen gaan als ze door de week daar zitten, maar echt niet zo massaal hoor.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje cadet is niet bang om nat te worden
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:coralie76 schreef op 20 augustus 2014 @ 10:28:

mijn ding zou het niet zijn. dat je alleen thuis zit, maar ook het idee wat hij met z'n maten allemaal uitvoert. ik heb gehoord dat ze massaal vreemdgaan als ze vrij zijn. niet zo gek, want ze krijgen veel aandacht als ze uitgaan.

of ze doen het met elkaar, dat gebeurt ook nog veel.



Ja joh, het is echt 1 groot sodom en gomorra bij defensie. Elke oefening of uitzending drank en orgies, niet normaal meer. Dat ze überhaupt nog tijd over hebben voor vredesmissies en dergelijke, poeh!

Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 20 augustus 2014 @ 15:13:

[...]





Ja joh, het is echt 1 groot sodom en gomorra bij defensie. Elke oefening of uitzending drank en orgies, niet normaal meer. Dat ze überhaupt nog tijd over hebben voor vredesmissies en dergelijke, poeh!





Nouhou, helemaal onzin is het niet natuurlijk

Vreemdgaan, drank en drugs is defensie echt niet onbekend
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 20 augustus 2014 @ 15:23:

[...]





Nouhou, helemaal onzin is het niet natuurlijk

Vreemdgaan, drank en drugs is defensie echt niet onbekend





Drugs gebruik is echt heel dom als je bij defensie werkt.

En overmatig drank gebruik zijn ze ook niet dol op,dat is tenminste op alle onderdelen waar mijn man gestationeerd is geweest.

En vreemdgaan is bij defensie net zo bekend als in de rest van de maatschappij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 20 augustus 2014 @ 15:33:

[...]





Drugs gebruik is echt heel dom als je bij defensie werkt.

En overmatig drank gebruik zijn ze ook niet dol op,dat is tenminste op alle onderdelen waar mijn man gestationeerd is geweest.

En vreemdgaan is bij defensie net zo bekend als in de rest van de maatschappij.Vroeger werd er veel gepikt op de kma, dat is niet meer zo. Mijn vriend heeft op de kma alle regels goed te horen gekregen. Drugsgebruik is verboden en op de kma drinken mag ook niet (meer). I agree, vreemdgaan is door heel de maatschappij een probleem en niet alleen op de kma.
Wat wil je vriend gaan doen bij de luchtmacht Maartje?
Alle reacties Link kopieren
Heb zo even geen idee. Officier. ;)
quote:maartje18 schreef op 20 augustus 2014 @ 16:00:

Heb zo even geen idee. Officier. ;)Ja, officier dat snapte ik ook wel maar de functie weet ie nog niet dus.
Alle reacties Link kopieren
Weet haar vriend wel, alleen TO even niet denk ik. Je solliciteert namelijk op een functie, voordat je op de KMA begint.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het zo even niet . Haha.. hij heeft het me wel eens verteld. ;)
Alle reacties Link kopieren
Iemand al wat gehoord van vriend/broer? Madelief?
Alle reacties Link kopieren
Nog niks gehoord van mijn vriend.. ik weet ook niet of ze 's ochtends of in de middag terug gaan?
Alle reacties Link kopieren
Gatverdarrie, hoe oud bén jij?



Die walgelijke knipoog steeds drijft me tot waanzin! Daarnaast, waarom open je een topic als je op alle reacties een gevat weerwoord wilt geven?
Alle reacties Link kopieren
Gadverdarrie, 19. Haha en als je het zo walgelijk vind ga je toch lekker een ander topic bekijken! Fijn weekend. Haha.
Alle reacties Link kopieren
2 knipogen in totaal. Wow de wereld vergaat.
Mijn vriend komt over een paar uur thuis! Hij is al onderweg!
quote:maartje18 schreef op woensdag 20 augustus 2014 16:14 Ik weet het zo even niet . Haha.. hij heeft het me wel eens verteld. ;)Hoe kan je dat nou niet weten? Komt op mij nogal ongeïnteresseerd over eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het wel maar kan het niet uitleggen. Mijn vriend is ook onderweg!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet begrijp is dat je vriendje jou niet heeft ingelicht over hoe lang de oefening gaat duren. Aangezien de intro bivak een geplande oefening is en geen MT ( mentale training) weten de cadetten hoe lang het gaat duren.
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Beste Maartje18, Ik heb ook een vriendje gehad die op de KMA zat. Hij was in 2013 opgekomen in breda voor de landmacht maar ik weet niet waarvoor. Ik hou nog steeds heel veel van hem maar hij is wel een paar keer vreemdgegaan. maar ik neem dat hem niet kwalijk want alle meisjes willen gewoon al die militairen. Maar dat deed me wel een paar keer pijn. In de dependance gaan al die cadetten stappen en nu is hij een lieve jongen. Maar de eerste maanden moest hij kaal en kwam hij echt weinig thuis. En toen hij thuis was wilde hij alleen maar uitrusten op de bank. Ik geef de tip om wel uit te kijken naar hem of hij niet veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Martina, dat is vervelend. Maar ik denk niet dat je als vriendin er op moet gaan rekenen dat je vriend vreemdgaat als hij bij de kma zit. Officieel is het zo dat er zoveel mensen vreemd gaat en dat ligt ook wel deels aan jezelf en of je die aandacht aan zou kunnen. Ik ken mijn vriend en ik weet dat hij dit nooit van zijn leven zou doen! Het is geen stapper en geen drinker, hij drinkt geen alcohol. En het kan elke vrouw overkomen.
Alle reacties Link kopieren
En oja, ik zie hem bijna elk weekend tot nu toe en hij hoeft niet kaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven