Man zet (sex)advertenties, heeft "koffie" gedronken

06-08-2014 08:03 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil mijn verhaal kwijt en jullie evt. Adviezen graag ontvangen.

We zijn al heel lang samen, hebben bijna 2 kinderen, ik mag nog 7 weken tot de bevalling. Maar nu heb ik mijn partner gevraagd wat er aan de hand is, hij vertelde na heel lang aandringen dat hij iemand anders ontmoet had en dat dat heel goed klikte.. Eerst per mail daarna afgesproken om koffie te drinken, ze hebben gekust (ook na lang aandringen toegegeven) hij zegt verder niets gebeurd. Hij is gelukkig met mij en wil ons niet kwijt..En dat het HEM oplucht dat ik dit nu weet. Na lange gesprekken blijkt dat hij iets mist, nl spanning...die heeft hij gezocht door op diverse sites advertenties te zetten met sex gezocht.. Terwijl ik dus aan t werk was, hij is werkeloos, eigen zaak gehad, dus geen ww, ik betaal ALLES, heeft hij dus ipv te solliciteren zich hiermee bezig gehouden.. Ik ben boos, heel verdrietig, voel me zo in de steek gelaten. Ik weet niet wat hiermee te doen. Hij is geen prater maar heeft wel 5 emailacounts aangemaakt, waarvan hij niet meer alle inloggegevens heeft (?? Jeah right) en 18000 apps gestuurd en ontvangen. Ik heb alles ingepikt zijn gsm, de laptop. Wat moet ik hiermee...?
Alle reacties Link kopieren
Ach...wat een rotsituatie voor jou *knuffel*

Wees sterk voor je dochtertje en je baby..

En zooo cliche maar zooo waar... je verdient beter en je kunt ook beter krijgen! Ooit zul je weer gelukkig zijn, misschien gelukkiger dan je geweest bent.
Alle reacties Link kopieren
Als je denkt dat t niet erger kan, dan toch...ik heb hem een brief gestuurd met daarin allerlei vragen erin en ik krijg gewoon zakelijke antwoorden. Zonder emotie en spijt, dat hij dubbelleven leidde en dat hij soms probeerde om er van los te komen, maar dat hij toch terugviel.

En nog vreselijke berichten die ik niet kan schrijven, maar wat een klootzak! Keek straks naar onze trouwfoto, die viel op in de kast en dacht hoe heb jij dit ooit zo kunnen doen? Zieke geest, maar mooi niet dat hij zich dadelijk kan verschuilen omdat hij verslaafd is! Zoveel gebeld en gehuild vanavond dat ik helemaal geen tranen meer heb..en hij is nu voor psycholoog een chronologische volgorde aant opschrijven, die krijg ik zodra hij klaar is, maar hij schrijft ooknog dat t moeilijk is omdat het zo ver weg heeft gestopt. Zou bijna medelijden krijgen.

Sorry voor mijn toon, maar ik zit nu even in de cynische stand. Hufter. Heb hem nu 2 dgn niet gezien, maar heb echt de neiging om hem de waarheid eens te vertellen, maar dan wel met mensen erbij.

Vrienden, familie iedereen is compleet geshockeerd en vlgs mij schaamt ie zich ook niet eens.

Ik kan alleen vluchten, laat staan als het dadelijk bekend is, ik durf niet over straat....en hij, hij zal wel, tja dat weet ik ook niet, kan t ook niet indenken meer...Xxxxxx
Alle reacties Link kopieren
quote:bucklebunny schreef op 07 augustus 2014 @ 22:30:

Ach...wat een rotsituatie voor jou *knuffel*

Wees sterk voor je dochtertje en je baby..

En zooo cliche maar zooo waar... je verdient beter en je kunt ook beter krijgen! Ooit zul je weer gelukkig zijn, misschien gelukkiger dan je geweest bent.En ik maar denken dat we gelukkig waren...
Alle reacties Link kopieren
quote:cato1980 schreef op 09 augustus 2014 @ 00:41:



Ik kan alleen vluchten, laat staan als het dadelijk bekend is, ik durf niet over straat....en hij, hij zal wel, tja dat weet ik ook niet, kan t ook niet indenken meer...Xxxxxx



Probeer het nu in hemelsnaam niet op jezelf te betrekken.

Niemand zal jou erop aankijken.

Hij is degene die vreemdging terwijl zijn vrouw zwanger was, en hard aan het werk was om haar gezin te onderhouden.

Mensen zullen de schuld bij hem neerleggen.

Het enige dat vervelend is is het medelijden waar je mee zult moeten dealen.

Het is naar als mensen je zien als een slachtoffer, het is genant.

De enige manier om dat het hoofd te bieden is door sterk te zijn, je eigen leven weer op de rit te krijgen.

En dat kun je.

Voor veel mensen zal dit best een tijdje een sappige roddel zijn, maar mensen vergeten ook snel, gaan snel weer door met hun eigen leven.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
De enige die zich moet schamen en niet meer over straat kan gaan is hij en niemand anders.

Dus voordat je boodschappen gaat doen of een wandelingetje met je dochter; diep ademhalen, recht je rug en je schouders en kop omhoog. En vooral het selectieve gehoor inschakelen.

Het enige war je nu aan moet denken is jijzelf, je dochter en de baby. Neem een lekkere douche of bad iets waar je ontspant. En je kan altijd nog een boksbal halen en daar op los gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, heel veel sterkte!
Jeetje, wat een klootzak. Het spijt me echt heel erg voor je TO, maar hopelijk blijft je familie je steunen en zijn de SOA-tests negatief.

Heel veel sterkte!
http://www.boels.nl/huren/tuin-park/houtversnipperen



Ik zou zijn snikkel hier in willen proppen als het mijn vent was...
Jeetje zeg, dit heeft zich in razend tempo zich ontwikkeld en helaas niet te goede. Ik vind het echt zo rot voor je.



Weet je zeker da je zijn epistel wil lezen? Dit is tot nu toe al walgelijk genoeg om razend van te worden. Misschien kun je overwegen om hem te vertellen dat het zijn probleem is en dat hij het niet tot de jouwe moet maken want dat gebeurt dan natuurlijk wel. Hij is het kwijt en jij zit er mee als je alle ranzige details kent.



Hij kan namelijk altijd daarna zeggen dat hij het je toch verteld heeft, kortom, je geeft hem een vrijbrief voor zijn geweten in handen als je zijn brief accepteert.
Alle reacties Link kopieren
Och meis toch, wat een nachtmerrie! Het is hier al vaker gezegd, maar ik zeg het toch nog een keer: betrek het niet op jezelf, het is zijn gedrag.. Hij zou zich de ogen uit de kop moeten schamen! Ik ben blij te lezen dat je een vangnet hebt en ik hoop, met alles wat me lief is, dat de SOA testen negatief zijn.



Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal zeg, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.
De shit uit het verleden is de mest voor de toekomst
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 09 augustus 2014 @ 16:37:

Jeetje zeg, dit heeft zich in razend tempo zich ontwikkeld en helaas niet te goede. Ik vind het echt zo rot voor je.



Weet je zeker da je zijn epistel wil lezen? Dit is tot nu toe al walgelijk genoeg om razend van te worden. Misschien kun je overwegen om hem te vertellen dat het zijn probleem is en dat hij het niet tot de jouwe moet maken want dat gebeurt dan natuurlijk wel. Hij is het kwijt en jij zit er mee als je alle ranzige details kent.



Hij kan namelijk altijd daarna zeggen dat hij het je toch verteld heeft, kortom, je geeft hem een vrijbrief voor zijn geweten in handen als je zijn brief accepteert.Ik zie jou vaker goed advies geven waterplant. Dit vind ik ook weer zo'n treffende
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotzak van een vent zeg, die de gezondheid van zijn vrouw in gevaar brengt en zijn gezin kapot maakt Zo een is niet meer te vertrouwen. Goed dat je je hebt laten testen, jij kan je hoofd recht houden. Hij moet zich diep schamen hopelijk vind je veel steun en liefde om je heen.Denk nu vooral aan je zelf en je dochtertje zij heeft je nodig.

Heel veel sterkte.
quote:theemetsuiker schreef op 09 augustus 2014 @ 21:20:

[...]





Ik zie jou vaker goed advies geven waterplant. Dit vind ik ook weer zo'n treffende Dat is lief van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemetsuiker schreef op 09 augustus 2014 @ 21:20:

[...]





Ik zie jou vaker goed advies geven waterplant. Dit vind ik ook weer zo'n treffende



+2



Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:bam1984 schreef op 06 augustus 2014 @ 15:04:

ladyveraa schreef op 06 augustus 2014 @ 08:27:

Dit is dus één van de vele redenen dat ik nooit aan kind(eren) zou beginnen. Hoevaak ik wel niet lees dat de man tijdens de zwangerschap van z'n vrouw vreemd gaat.



bam1984 schreef op 06 augustus 2014 @ 13:20:

Tegenwoordig heb je geen man (in huis) meer nodig hoor, om een kindje te krijgen ;)





Lang leve de bammetjes! =D





[...]





Ik ga er van uit dat je begrijpt dat ik bedoel dat bovenstaande reden niet echt geldig is om "niet aan kinderen te beginnen" als je wel moedergevoelens hebt. Mannen zijn misbaar, zeker degenen die vreemdgaan. Ik ben blij dat ik sterk genoeg ben om Bewust Alleenstaand Moeder te worden!Even terzijde hoor...



Maar is het voor een eventuele zoon niet belangrijk ook een mannelijk rolmodel te hebben in deze tijd waarin vrouwen het ( lagere onderwijs) domineren?
Als je dat echt denkt kun je er beter een apart topic over openen. Steunbetuigingen aan TO lijken me hier op dit moment wat meer op zijn plaats.
TO heb je de uitslag al? Ik hoop dat alles goed gaat? TO?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, even een korte update, de eerste uitslagen zijn goed, over 3 maanden opnieuw.

We hebben sinds vorige week sms contact gehad, nav die contacten samen met zn psycholoog gesproken en in mijn situatie besloten dat hij naar huis komt om mij te helpen omdat ik 's nachts niet alleen mocht zijn ivm naderende bevalling. Dit voelt dubbel, aan de ene kant fijn, maar zo rot aan de andere kant. Hij doet zijn best op zijn manier maar vlgs psych duurt dit proces lang.. We hebben nu 3 sessies samen gehad en hij 4 alleen. Ik ga nu niet apart, wellicht later wel. We hebben dezelfde psycholoog en die is prettig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem lekker in de logeerkamer of op de bank laten slapen.



Veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je over een tijdje van je kindje kunt genieten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Laat je maar niet terug door hem inpalmen, ik ben er vrj zeker van dat je dan geen rustige kraamtijd zal hebben maar je constant vragen stelt in je hoofd over wat hij aan het doen is..

Laat hem zijn plicht maar uitvoeren ja, maar meer niett

Veel s terkte!
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, pas nu maar eerst even op jezelf. Je moet straks gaan bevallen en het kan zijn dat je alle hulp kan gebruiken, of misschien voelt het gewoon beter zo. Je hoeft nu helemaal niet te beslissen of je blijft of gaat, dat kan later ook nog.



Er zijn legio tussenoplossingen denkbaar for the time being. Hij kan op de logeerkamer slapen, of desnoods beneden op de bank, en jou helpen waar nodig. Ondertussen kan hij naar zijn therapie en als alles een beetje tot rust gekomen is kan je om je heen kijken om te zien wat er nog te maken valt van je huwelijk.



Als je dat niet kan, kan je hem er ook per direct uitzetten, maar dat hoeft natuurlijk niet.



Vanachter een computerscherm is het makkelijk adviseren, natuurlijk. Als je er hoogzwanger met een jong kind alleen voor staat ziet de wereld er meestal toch net even iets anders uit.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven