Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Van wol tatlita ?
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3HV 0180453 007 96 5702.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=6&call=url[file:/product/large][/img]



Dit zijn die wollen van de Hennes die ik bedoelde.
Tja, plaatjes plakken lukt even niet. Misschien kan je zelf even kijken op de website van h&M
laat maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:-teuntje- schreef op 19 augustus 2014 @ 22:49:

Van wol tatlita ?Geen idee, wel echt van die winterdingen. Wacht ik heb er nog een paar in de verpakking volgens mij. Ik kijk wel even in 'de tas' (een enorme tas waar ik de vooruit gekocht aankopen in bewaar ).
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Leuk die beenwarmers! Je ziet nu overal kniekousen maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Ik haal leggings overal: zeeman, Hema, merken..



@bubbelwijn: Jurkje is van een oude collectie, effen en recht met een print. Staat ook op fb.
Alle reacties Link kopieren
Nee het zijn geen wollen leggings, verpakking zegt: katoen, nylon, polyester. Maar goed, ze zijn wel warmer dan gewone katoenen zomerleggings. En kosten ongeveer niks.

Ik ga nog even kijken, hier ook een redelijk koukleumend meisje, ze stond zelfs op het strand in Turkije te rillen in haar badpakje.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Had je deze al gezien?



http://www.indewolletjes. ... -wollen-legging-maat-110/



Of anders: bij Zeeman heb je ook treggings, oa.donkerblauw en die dan onder een jurk ipv een legging?
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Kun je beenwarmers over een tijdje niet kopen bij Zeeman? Lijkt me leuk voor mijn dochter onder een rokje.



De winkels liggen nog steeds vol met zomerspul. Ik ben op zoek naar truien/jassen/sjaals e.d.

Misschien volgende week.
Ik kom juist weer alleen maar winterspul tegen al haha!

Maar Teuntje, als ze de legging te koud vind kan ze toch gewoon een broek aan ik zou gewoon een normale legging/maillot doen en als alternatief een broek geven. Wie weet ben je dan ook van de rokjes/jurken-periode af haha!
Beenwarmers Mijn moeder breit ze altijd voor mijn dochter. Zoiets als het plaatje van Bubbelwijn (grijze beenwarmers).



Mijn vriend kwam gisteren thuis met een 'stoere' broek voor onze dochter:







Ik vind hem erg leuk! Dochter gelukkig ook!
Alle reacties Link kopieren
http://www.nummerzestien.eu/babyface-ve ... -21-1.aspx Mintgroen vest.. Weet alleen niet meer in welke maat deze gezocht werd? Hema had ook een erg mooi mintgroen vest.



Slaapzak heb ik er twee van bij de Hema besteld. Ze hebben nu in de nieuwsbrief een kortingscode van 25%.
Ik heb een regenjasje van Hatley (98-104) op Marktplaats gezet. Als er hier iemand is die interesse heeft, stuur me even een pb.





Afgelopen week echt verschrikkelijk veel spullen verkocht via MP. Ben echt blij!
Het is vast al wel eens eerder langs gekomen maar even uit nieuwsgierigheid, hoeveel geven jullie gemiddeld uit aan kinder kleding (per... week? Maand? Seizoen? Kledingmaat? Weet niet wat een handige graadmeter is)

Ik heb denk ik voor de geboorte zo'n 100 euro uitgegeven aan een hoop kleertjes via MP en een paar nieuwe pakjes tm 62. Verder natuurlijk ook kraamcadeaus gekregen. De maanden daarna nog zo'n 60 euro aan jasje en een stapeltje zomerkleertjes en rompers.

Zoon heeft nu een groeispurtje en maat 62 wordt echt te klein. Maar dus 5mnd mee kunnen doen.

Inmiddels voor 68 geshopt, deels nieuw en deels via MP (@ NYC door een groot MP Pakket en de broekjes die ik al eerder had gekocht nu ook al 16 broekjes in 68 haha) denk 120 euro totaal en heb nu zeker genoeg in 68.

Moet zeggen dat hij door die tweedehands pakketten echt meer dan genoeg kleertjes heeft.

En zeker nieuwste pakket ook echt goede kwaliteit en ziet er als nieuw uit! En mijn smaak

Ben benieuwd of ik hier het gemiddelde nou mee omlaag haal
Hoi Dames,



Ik heb vandaag dochter meegenomen naar de schoenenwinkel en dat was maar goed ook. Ze heeft nl. 2 verschillende maten (1 voet maat 22 en de andere 23). Ik heb wel andere gekocht omdat diegene die ik eerder postte inderdaad te stug.



Dit zijn de laarsjes die ik gekocht heb



http://www.schuurman-scho ... nderboot-voor-meiden.html



Nog bedankt voor de adviezen!
Alle reacties Link kopieren
@rendier: ligt er ook een beetje aan, genoeg forummers hier die ook voor bijna nop leuke combi's shoppen. Voor een meisje zou ik denk ik veel goedkoper uit kunnen zijn, leuke jongenskleding is al snel erg duur (wat ik dan leuk vind, smaken verschillen natuurlijk ).



Qua tweedehands/MP: in die kleine maatjes slijt het ook niet zo snel, de meeste kinderen zijn daar zo uit. Bestel voor de lol eens een pakket in maat 92 jongenskleding



@eentje1977: ik vind het hele leuke laarsjes. En een hele praktische 'neus'!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik koop 2x per jaar 2e hands op een kledingbeurs. Maar omdat ik daar ook verkoop speel ik dat quite of ik houd er iets aan over. Voorgaande keren was ik elke keer tussen de 40 en 50 euro kwijt.



Per jaar 5-10 broeken van koopjes tot Vingino (outlet, hooguit 40E), shirtjes eigenlijk altijd in de uitverkoop of goedkoop, tenzij het iets heel bijzonder moois is. Er liggen zo'n 30 longsleeves in haar kast, 20 t-shirtjes, 10 mouwloze dingen. 1/3 is ongeveer 2ehands, de rest nieuw.

Dan nog vesten/hoodies: daar heeft ze altijd (te) veel van. Zo'n 15-20E per vest, op dit moment 6 stuks.



Ik ga zo even rekenen wat ik ongeveer per maand kwijt ben. Vind het ook wel leuk om te weten. Eens kijken of de kinderbijslag wat uit kan
Oh, valt best mee. Ik kom rond de 70E per maand uit.
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 augustus 2014 @ 07:41:

Ik kom juist weer alleen maar winterspul tegen al haha!

Maar Teuntje, als ze de legging te koud vind kan ze toch gewoon een broek aan ik zou gewoon een normale legging/maillot doen en als alternatief een broek geven. Wie weet ben je dan ook van de rokjes/jurken-periode af haha!

In theorie zou dat kunnen, maar ze trekt echt geen broek aan. Ik zeg wel tegen haar dat een broek warmer is, maar ze wil niet. Kan d'r moeillijk dwingen he. Dus ik zit met smart op mijn okkie bestelling van zachte broekjes te wachten. Dit weekend al besteld, nog geen verzendbevestiging.... had iemand anders daar nu ook wat besteld?



Ik heb geen idee wat ik uitgeef. De kinder bijslag kon wel altijd uit, maar nu we verhuisd zijn heb ik het opnieuw aangevraagd.... dat is dus nog niet zo makkelijk.

Ik koop we duurdere dingen, maar het liefst wel afgeprijsd
Ik heb je gepm't sitka!



Wat ik uitgeef, pffff....lastig. Ik denk zo'n 70-100 euro per maand. Maar dat is dan wel met alles, schoenen, jassen, ondergoed, zwemkleding, sokken en ook beddengoed zit daar bv bij in.



Dochter heeft vannacht voor het eerst in haar ledikant geslapen met de zijkant eruit gisteravond hoorde ik haar ineens huilen, was ze eruit gevallen haha! Is niet hoog, en er ligt dikke vloerbedekking met nog een dekbed naast haar bed dus pijn kon het nooit doen. Denk dat ze gewoon schrok. Vannacht nog 1 keer wakker en toen zei ze "hekje moet terug!" heb gezegd dat we daar vandaag wel even naar gingen kijken, maar heb nu niks meer gehoord erover dus zal wel goed zijn. Als ze 3 word, krijgt ze een nieuw bed dus een beetje voorbereiding voor het eruit vallen is wel

handig leek me
Toch besteld, vind hem te leuk....

Alle reacties Link kopieren
Super leuk pakje siska!



Ik heb de afgelopen dagen longsleeves bij Zara gekocht en een vest van PoP. Toen ik ze in de kast van mijn zoontje legde, viel me ineens op dat alle kleertjes een beetje.. hoe zal ik het zeggen.. saai waren. Het was vooral blauw, grijs en wit wat er lag. En dat terwijl bijna elke kleur hem leuk staat (hij is half Aziatisch en heeft een heel licht tintje).

Hebben jullie nog tips voor betaalbare shirtjes? Ik heb wat gezocht, maar zie vooral shirtjes van rond de 25 euro en dat is toch net even wat boven budget
Life is far too important a thing ever to talk seriously about
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer trouwens de uitgaven elke maand onder de 50 euro te houden. Nu heeft hij alleen net een groeispurt gehad, dus gaan we dat niet redden...
Life is far too important a thing ever to talk seriously about
Alle reacties Link kopieren
Welke maat Fry?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Shirtjes haal ik overal en nergens, vaak H en M, C en A, zeeman, wibra, Hema, v en d, Bristol, noem maar op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven