Kan ik dat haar vragen....??

03-08-2014 15:00 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wellicht een beetje vreemde vraag van mij.

Sinds 1 jaar ben ik gescheiden. Woon alleen en heb ook nog geen behoefte aan relatie op welke wijze dan ook. Ik zoek even rust in de ruime relatiezin van het woord.

Maar ja, ik ben een gezonde vent en dan kriebelen er nog wel eens dingen.

Sinds een maand een leuk en gezellig contact met een alleenstaande vrouw bij mij uit de straat. We appen wel eens, en nu 2 keer bij elkaar even op de koffie geweest. Gisteravond was zij even bij mij en we hebben heel gezellig buiten gezeten tot na middernacht. Veel gepraat en de tijd vloog. Nu ga ik morgen voor mijn werk weer een maand naar het buitenland en sinds 2 dagen bekruipt mij een gevoel en een vraag.

Voordat ik weer ga, zou ik graag met haar willen vrijen..........tsja, en hoe vraag je dat.

Gisteravond hing er wel een soort van 'spanning'. En ik weet dat zij niet zoekende is naar een nieuwe relatie. Wil dat ook nog helemaal niet.

Wanneer ik haar via een omweg zoiets zou vragen, zou dat toch eigenlijk ontzettend debiel of pervers of welke naam je het kunt geven zijn? Een dilemma vind ikzelf. Kan het niet loslaten.



Hoe zou een van de vrouwelijke lezers daarop reageren?

Let wel, dit is echt een serieuze vraag en geen intentie om hier iets of iemand te scoren.



Alvast bedankt voor de goedbedoelde reacties!
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 03 augustus 2014 @ 18:48:

Nodig haar uit voor een afscheidsborrel (hoe lang ga je weg?) en zie waar het schip strand. Als er een klik en soort van spanning tussen jullie is dan gaat het vanzelf. Niets pushen en forceren, hou het gezellig.Ook een prima tip, inderdaad :-)
Alle reacties Link kopieren
Even een update, voor wie geïnteresseerd is....

Na een aantal weken een paar dagen thuis en een feestje in de stad, waar zij ook was. Haar verder niet gesproken. Na afloop even bij haar met een aantal anderen nog een gezellig bakkie koffie gedronken. Ik als laatste de fiets op, omdat de anderen mijn fiets blokkeerden en ik ook een andere richting uit moest. Haar bedankt voor de koffie en gezellige avond, terwijl ze bij me stond om doei te zeggen. En voor ik het wist kuste ik haar, of zij mij....in ieder geval kusten we elkaar. Vanzelf.

Fiets in de hoek gezet en samen naar haar slaapkamer gerend, bijna. Om vervolgens ontzettend heerlijk met elkaar te vrijen.

Uren later pas weer de fiets op naar huis. Haar de volgende dag weer even gesproken en de afgelopen weken ook via app.

Nog wel goed met elkaar over hebben hoe ieder dit nu ziet en voelt. Wel dat het nu niet relatie moet zijn, maar vooral ook samen met elkaar genieten van sex met elkaar. Daar we allebei single zijn en in verder opzicht niet elkaars type. We hadden het allebei wel even nodig om los te gaan, zoals we met elkaar deden. En zeker geen spijt van.

We houden het ook op 'we zien wel wanneer weer een keer'. Als het maar leuk blijft.



Wilde ik even delen....
always look on the bright side of life
Superchill!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je even een update geeft! En doe haar de groeten van ons.
Hmmm geil.
Neukmaatje gevonden. Goed gedaan.

Dat duurt nooit eeuwig, ze krijgt er gevoel bij of er gaat iets anders knel zitten. Kortom, neem het er van en geef haar er goed van langs zolang het vrijheid blijheid is.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heerlijk ! Enjoy en wie weet....
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed!



Nu willen we natuurlijk wel op de hoogte blijven... Ben best benieuwd hoe dit zich ontwikkeld over een maand, 2 maanden, etc..
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Have fun zo lang het duurt...

Jammer dat ze de buuf is, want als het niet meer zo gezellig wordt, dan zie je haar nog vaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik een keer "friends with benefits" heb gedaan en dat dat uit gelopen is op de negatieve manier.

Ik dacht ook weetje lekker eens seks en als we zin hebben nog eens. Dat is ongeveer 6 "afspraakjes" gelukt.

Daarna ben ik zelf emoties beginnen krijgen voor hem en dan is het enorm verwarrend en dat kan gewoon niet goed aflopen behalve als de man ook ineens gevoelens zou krijgen.



Ik denk dat wel veel vrouwen het idee goed vinden maar ik betwijfel dat er echt veel vrouwen zijn die dit kunnen....
Alle reacties Link kopieren
lees net dit verhaaltje pas. Goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan!

Ik heb bijna 2,5 jaar een friend with benefit gehad totdat ik verliefd werd op iemand.

Heb nog steeds heel goed contact met hem dus het hoeft allemaal niet zo negatief te zijn als geschetst word hier boven.
Alle reacties Link kopieren
Even een update....voor de geïnteresseerden.

Inmiddels deze week weer even in de gelegenheid geweest een avond met haar door te brengen. Erg genoten samen, met veel wilde dingen haha.



Ook hebben we veel contact daarnaast, waarbij we ook steeds blijven praten over hoe ieder van ons er nu in staat. Tot nu hetzelfde: friends with benefits. We hebben beiden erg de intimiteit gemist met iemand van het andere geslacht. We passen goed in elkaar op dit vlak. Maar voor een serieus iets liggen onze interesses, denkwijzen en achtergronden weer teveel uit elkaar. Het hoeft ook niet verder dan dit. Het is ontzettend lekker samen, zo. Kijk al uit naar over een paar weken. Zij volgens mij evenzo.



Tot zover eventjes weer!
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:mart72 schreef op 03 oktober 2014 @ 17:46:

We passen goed in elkaar.



Haha, nou dat blijkt. :-)



Sorry voor de flauwe grap. Fijn dat het (voor nu) zo goed klikt en geniet er samen even van!
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Als je iets begint met iemand die je regelmatig blijft tegenkomen moet je goed weten wat je doet, als je twijfels hebt maar wel behoefte aan sex: niet doen, probeer ergens anders een ONS te scoren of ga lekker naar de hoeren
Alle reacties Link kopieren
Wat ik eigenlijk tussen de regels door lees vind je de dame in kwestie een leuke vrouw, waar je goed mee kan babbelen en je seksueel tot aangetrokken voelt.



Je hoeft toch niet meteen vol in een relatie te gaan, maar je kan toch ook gewoon zien waar het schip strand? Als je maar duidelijk bent. De mooiste dingen ontstaan onverwachts



Ik zou het zeker niet vragen, maar nodig haar gewoon lekker uit voor een wijntje bij je thuis op de bank. En dan zoen je haar gewoon per ongeluk express. En van daaruit zie je wel verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 03 augustus 2014 @ 15:52:

[...]



Hoezo? Als beide partijen zich er in kunnen vinden zie ik geen probleem.



Alleen zet seks een (vriendschaps)relatie in een andere dimensie en de vraag is of dat je vriendschap waard is.Helemaal mee eens. Als inderdaad zowel man als vrouw het prettig vinden, wat is het probleem dan. Mart, als je aangeeft dat je denkt dat zij het ook wel ziet zitten, kun je haar eens 's avonds uitnodigen en ziet hoe het er van komt. Ik snap ook niet hoe veel andere mensen hier reageren dat deze vriendin wordt gezien "als een gratis prostituee " als zij ook casual sex zou willen (zoals Mart denkt). of "tsja, mannen hè". Komt naar mijn idee voort uit het traditionele man-vrouw denken dat mannen altijd sex willen hebben en vrouwen dat echt niet willen als zij geen relatie hebben met een man. Wat wel zo is, is dat het je vriendschap in een andere dimensie kan zetten, wat Istar al zei.
Do I wanna know?
Alle reacties Link kopieren
quote:mart72 schreef op 03 oktober 2014 @ 17:46:

Even een update....voor de geïnteresseerden.

Inmiddels deze week weer even in de gelegenheid geweest een avond met haar door te brengen. Erg genoten samen, met veel wilde dingen haha.



Ook hebben we veel contact daarnaast, waarbij we ook steeds blijven praten over hoe ieder van ons er nu in staat. Tot nu hetzelfde: friends with benefits. We hebben beiden erg de intimiteit gemist met iemand van het andere geslacht. We passen goed in elkaar op dit vlak. Maar voor een serieus iets liggen onze interesses, denkwijzen en achtergronden weer teveel uit elkaar. Het hoeft ook niet verder dan dit. Het is ontzettend lekker samen, zo. Kijk al uit naar over een paar weken. Zij volgens mij evenzo.



Tot zover eventjes weer!Klinkt goed & gezellig zo! En fijn dat jullie er hetzelfde over denken. Hopelijk blijft dat ook zo in de toekomst en wie weet wat er nog uit voorkomt? Enjoy in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven