Slaapkamer muur, iemand suggesties?

17-08-2014 20:20 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een wand in mijn slaapkamer opknappen. Het is een wand waar ik tegenaan kijk en die volledig vrij is (dus geen kast ofzo).

Het is nu een saaie witte wand, dus daar moet wel iets mee te doen zijn. Behangen lijkt me geen optie, omdat ik dat zo'n gedoe vind. Ik zit te denken aan een muursticker of een groot canvas doek. Heeft iemand nog andere suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Heb je misschien een foto?
Grote gordijnen aan een rails?
Alle reacties Link kopieren
@pamela ik zal binnenkort wel een foto maken. Maar het is een wand van ca. 4 meter breed bij 2,50 meter hoog. Redelijk strak gestuct.
Alle reacties Link kopieren
IKEA heeft tegenwoordig een soort fotodoeken van 140 bij 200 cm. Misschien vind je die leuk?
Muursticker met een spreuk oid?

(Waarschuwing: op viva zijn ze geen fan Spreuken op de muur)
Mijn echt góede ideeën ga ik jou natuurlijk niet aan je neus hangen!
Allemaal fotolijstjes met foto's van mensen, dieren, plaatsen en momenten om bij weg te dromen.
Alle reacties Link kopieren
* Lijsten met foto's/posters/kunstwerken/mooi behang.



* Wandkleed



* Muurstickers
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
VT-wonen:



What a nuanced anxiety
Bij tuincentra, bij voorbeeld bij Intratuin, hebben ze grote canvas 'buitenschilderijen', maar die zijn binnen ook goed te gebruiken en relatief niet duur.

Zeker nu Intratuin opruiming heeft!
Alle reacties Link kopieren
Ixxi heeft een leuk systeem en goede collectie van hele grote afbeeldingen.

Www.allposters.com heeft ook mooie 'murals'
Alle reacties Link kopieren
Mocht je voor een of meerdere afbeeldingen gaan zou ik je willen adviseren een schilderijrails op te hangen. Je koopt een rails voor ¤15/¤20 en je hebt nooit meer gaten in de muur die je moet verbloemen bij het veranderen. Mocht je een collega willen maken ook wel zo makkelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel uiteraard collage, ipv collega
Alle reacties Link kopieren
Simpele plankjes hangen en daar foto's of andere leuke dingen op zetten. Muurstickers kunnen ook leuk zijn of een spreuk aan de wand.

















Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 17 augustus 2014 @ 20:36:

IKEA heeft tegenwoordig een soort fotodoeken van 140 bij 200 cm. Misschien vind je die leuk?







Alle reacties Link kopieren
Ja lastig kan dat zijn he. Ik hou zelf nooit van allemaal troepjes/plankjes 'home is where the heart is' achtige spreuken in je slaapkamer, maar je wilt wel 'iets'. Wat ik laatst bij iemand heb gezien is een mooie plaat in een frame. Ik heb toen zelf ook zitten kijken: wallstars.nl

Ook heb ik ooit iets gezien met allemaal kleinere plaatjes naast elkaar, maar weet niet meer wat dat was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een kleine slaapkamermuur en laatst aangepakt. Er was eigenlijk maar weinig nodig om het wel aan te kleden maar toch rusitg te houden:



Een nieuwe kleur verf (lichtblauw in dit geval), een speels klein hoekplankje waar 3 boekjes op staan en een klein schilderijtje.
quote:kersopdetaart schreef op 18 augustus 2014 @ 16:26:

Ook heb ik ooit iets gezien met allemaal kleinere plaatjes naast elkaar, maar weet niet meer wat dat was.Dat is ixxi volgens mij, maar dat schijnt nogal van bedenkelijke kwaliteit te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst in het echt een ixxi en die viel me toch mee. Wel dun idd, maar niet van papier maar kunststof.
Alle reacties Link kopieren
Altijd zo'n ding hè iets aan de muur. Ik vind het ook altijd lastig. Ik denk wel dat je een schilderij foto achtig ding minder snel zat bent dan een plank met spullen, dat heb ik tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle suggesties!



Ik heb het allemaal bekeken en de "winnaars" zijn tot nu toe twee grotere afbeeldingen aan de wand.



Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00176853/



Wallstars: http://wallstars.nl/produ ... chtstralen-in-het-bos.htm



Dit weekend maar een knoop doorhakken. Waarbij ik neig naar het laatste beeld. Toch net wat specialer.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Alle reacties Link kopieren
Oh mooi, ik houd van bomen.



Die tweede vind ik het mooist, meer harmonieuze kleur dan de eerste en minder hard/somber.
What a nuanced anxiety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven