Heb ik een appel- peer- of banaanfiguur?

20-08-2014 11:13 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop momenteel bij een diëtiste en die vertelde dat het appelfiguur gevaarlijker en slechter voor je gezondheid was dan het peerfiguur. Nu ben ik toch wel benieuwd waar ik onder val. Ik las ook iets over banaanfiguur. Mijn vriend denkt komkommer (maar dan dik haha) en ik zelf denk appel. Ik kom er gewoon niet uit. http://uploadenfoto.nl/pi ... e3577b53d4674db82b22b.jpg Dit ben ik. Ik heb mijn hoofd weggehaald ter herkenbaarheid.

Opmerkingen over dikheid of wanstaltig heb ik genoeg gehad en hoor ik liever niet, loop niet voor niets bij een diëtiste.



Voor de volledigheid: mijn borsten lijken daar groot, door het vestje, zijn ze ook wel, cup C, maar in verhouding tot de rest niet erg groot. Onderarmen en benen zijn slank in verhouding (op zichzelf staand niet natuurlijk). Mijn billen zijn vrij groot en breed en ietsjes ronder.
Ja hier ook bellen hoor.



[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-08-2014 19:41
Reden: ongepast
% gewijzigd
Wauw, wat een uitspraken. Dus als je iemand niet de grond intrapt vanwege het gewicht dan moedig je obesitas aan? Bijzondere motivatietechniek.



En waarom zou je zomaar mogen zeggen dat dikke mensen lelijk zijn? Vul op de plek van 'dikke' even in 'zwarte' of 'kleine' of 'arme' of wat dan ook.....
Alle reacties Link kopieren
Ook dikke mensen zijn leuk gekleed tegenwoordig! Zo zie ik regelmatig dezelfde dikke vrouw, die er super leuk uit ziet in haar kleding! En ze heeft ook nog eens een leuk gezicht om naar te kijken, en ja er bestaan ook zeker lelijke dikzakken, zoals Rinus en Romana, maar die hebben ook een errug hoog tokkiegehalte. En je ziet ook niet aan iemands overgewicht of het komt door veel en ongezond eten of door een celletje wat niet goed werkt.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 20 augustus 2014 @ 17:51:

Ja hier ook bellen hoor.



[...]Wow, die is er wel heel ver over.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-08-2014 19:41
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-08-2014 19:42
Reden: ongepast en op de man
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Appel
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb jij een heel mooi karakter.
Alle reacties Link kopieren
Al zou TO een troll zijn die kickt op aandacht en dikke mensen, ze is lang niet de lelijkste in dit topic. Tjongejonge zeg.
What a nuanced anxiety
quote:WellieB schreef op 20 augustus 2014 @ 18:21:

[...]

Wauw.





Wauw.





Wat heb jij een moddervet karakter.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-08-2014 19:44
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven