Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Alle reacties Link kopieren
Ach zus, wat ontzettend jammer en verdrietig!

Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je binnenkort een berichtje kan sturen waarin staat dat je weer zwanger bent (maar misschien wil je daar nu nog ff niet aan denken, sorry)

Dikke knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
heel veel sterkte zus!



ook veel, sterkte voor Clifford



Hoop dat jullie ook snel een positieve zwangerschap hebben!
Alle reacties Link kopieren
@ zus1987 dat is verdrietig nieuws. Ik moest de hele ochtend aan je denken. Hoop dat je je heel snel meldt met goed nieuws. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Zus: Jemig wat jammer!! Hoopte zo op een goede afloop. Hoop dat je lichaam schoon is en er snel weer een zwangerschap volgt die helemaal goed gaat!



Belle: Ja ik ben voorlopig thuis (heel ouderwets) en wil als dit kindje 1 is weer aan het werk. Meneer hier is nu de enige werker maar dat lukt nu nog prima zo.



Cleo: Ja, ik ben bij allemaal ziek geweest en de laatste meerdere malen opgenomen geweest ivm uitdroging dus weet wat je doormakt. Ik hoop voor je dat het alleen de eerste 3 maanden is want ik vond het niet echt een roze wolk toen.
Alle reacties Link kopieren
@Zus ook hier nogmaals mn medeleven pfff echt erg voor je.. Dikke knuffel



@ababy bleeh is vervelend he constant overgeven... Ik ben ook al wat afgevallen vooral in mn geZicht... Hopelijk gaat het snel minderen. Maar relaxe een homemama il werk 16 uur en dat is prima.. En als het gaat waarom niet toch?



@echo ik heb pas in mn 12e week n echo dus voordat il ons wondertje ga zien duurt nog eff.



@gelacht zoooo benieuwd en spannend vind ik het! Bij de vorige zw wisten we noet wat het werd nu willen we het wel graag weten. Als het maar gezond is dat is t aller belangrijkste!
Alle reacties Link kopieren
Zus, wat verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Zus wat afschuwelijk........ heel veel sterkte de komende tijd meissie.....
Alle reacties Link kopieren
Ah nee zus wat verdrietig. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Zus wat verdrietig nieuws, wens jou en je man heel veel sterkte toe. Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
jeetje zus1987 wat vreselijk.. veel sterkte de komende tijd...





@ikbenme vriendinnen van mij zijn bij dr papa geweest. zit in amsterdam die schijnt heel goed te zijn daar ga ik ook naar toe als het zo ver is
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Even spuien hoor ;) heb vandaag echt een off day!! Zo verschrikkelijk moe, een heeeel kort lontje en met vlagen heel musselijk. Kindlief is vannacht in touw geweest dus kort nachtje gehad. Lig nu op bed ga zo lekker slapen ;) (zo nu genoeg geklaagd)
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Zus....



Hier ook hoor lely89, man heeft me toen hij thuiskwam het huis uitgeschopt en ik ben lekker half uur wezen joggen. Nu keuken opruimen want had zin in bakken, en dat betekent bij mij heul veul troep
Alle reacties Link kopieren
Zus:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Zus en Clifford, wat vreselijk nieuws zeg. voor jullie beide.
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal, zouden jullie eens met mij mee willen denken?

Ik ben vorige week (tot maandagochtend) heel erg misselijk geweest, waardoor ik af en toe licht in m'n hoofd werd en van gekheid niet meer wist wat ik moest doen.

Maandag heb ik contact met de verloskundige en huisarts gehad. Ik heb toen medicijnen gekregen tegen de misselijkheid, maar ik voelde me maandag en gister eigenlijk niet meer misselijk, dus heb ik het nog niet genomen.

Ik ben nu net terug van een paar uur werken en voel me weer heel erg misselijk. Zouden jullie het medicijn nemen of niet??? Ik twijfel een beetje, omdat ik weet dat ik er een beetje suf van zal worden en de komende dagen steeds 4 uur in een kledingwinkel moet werken...en misschien hoort het gewoon bij het zwanger zijn...

Andere rede waarom ik het gekregen heb is omdat ik al ruim 3kg was afgevallen...

Medicijn heet: Emesafene

Weet dat jullie (waarschijnlijk) ook geen arts zijn, maar gaat om het idee...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb emasafene gebruikt de vorige zwangerschap en daarna primperan. Het deed bij mij helaas een paar daagjes wat het moest doen (de misselijkheid onderdrukken) en vervolgens was het over met de pret want ik was weer terug bij af. Ik ben er nooit extreem suf van geweest. Gewoon wat relaxter. Ik had het in zetpil vorm vanwege het spugen. Wat heb jij?
Alle reacties Link kopieren
Hier net nog rijst gemaakt met garnalen. Daar ga ik dus nu even van genieten. Ik word helemaal gek van de honger! Dit gaat 24/7 door. Hoeveel ik ook eet.. ik hou honger. Zelfs vanmorgen na het spugen was ik mezelf al weer aan het vol proppen. En ik heb niet honger naar een snoepje oid.. neeeee naar complete maaltijden. Deelt iemand dit met mij?
Alle reacties Link kopieren
@ababy: bedankt voor je snelle reactie!!

Heb tabletten gekregen waarvan ik er een met water moet innemen voordat ik ga slapen. Ik hoef gelukkig niet heel veel te spugen, maar voel me nu weer een beetje licht in m'n hoofd en ga helemaal krom staan om de misselijkheid te onderdrukken....



Mijn vriend zegt ook steeds 'je bent zwanger, je bent niet ziek', maar zo misselijk zijn is ook niet fijn....het maakt me in ieder geval wel aan het twijfelen over wel of geen medicijnen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
@ababy: eetsmakelijk!

Ik heb elke dag maar zin in één bepaald gerecht. Iets anders dan dat krijg ik dan ook niet door mijn keel.

Bijvoorbeeld toen ik zondag aardappels wilde eten en die op bleken te zijn, kreeg ik geen rijst door m'n mond en at ik niks.

Sorry beetje raar voorbeeld misschien hihi
Alle reacties Link kopieren
Ach zus, wat verdrietig voor jullie... Ik hoop voor je snel weer zwanger bent (al moet je daar nu misschien nog niet aan denken). Luister goed naar jezelf en naar je lichaam, het is niet niks! Heel veel sterkte en een dikke knuffel.



Bij mij is het bloedverlies gestopt (heb zo'n tweeënhalve dag helderrood bloedverlies gehad, daarna drie dagen druppels bruin bloedverlies) maar heb eigenlijk geen symptomen meer terwijl ik daarvoor hele gevoelige tepels had en wat misselijk was. Dus ik ga er vanaf dat het bij mij helaas ook mis is. Als ik terug ben van vakantie bel ik nog wel even met de verloskundige voor advies mbt wel of niet een echo laten maken. Ik neig nu naar wel een echo zodat het laatste beetje onzekerheid weg is en zodat je weet dat je baarmoeder leeg is en je weer door kunt. Ik las dat zwangerschappen vlak na een miskraam een betere prognose hebben dus dat is dan wel weer goed nieuws!
@noaaa, ik ben heel blij dat ik gister een echo heb gehad. Ik was heel opgelucht dat ik zekerheid had en dat ik wist dat mijn baarmoeder schoon was (wij gaan namelijk volgende week op vakantie en op een curettage zat ik niet te wachten) en dat alles er verder prima uitzag.

Jij ook sterkte noaaa!



Er was op de echo geen enkele aanwijzing voor een zwangerschap. Hierdoor begon ik heel erg te twijfelen aan mezelf. Heb ik het me allemaal verbeeld? Maar die 10 positieve testen bewijzen wel dat ik echt zwanger ben geweest.



Bedankt allemaal lieve meiden voor de steun! Ik heb daar veel aan gehad.

Voorlopige laat ik dit topic voor wat het is en over een tijdje kom ik wel weer neuzen hoe het met jullie allemaal gaat :-)
Alle reacties Link kopieren
Arme zus&noa, ik weet hoe rot dit voelt. Heel veel sterkte en hoop voor jullie dat het snel weer raak is!



Hier gaat alles goed, vandaag 8 weken( gerekend vanaf mijn laatste menstruatie), maar waarschijnlijk iet minder ver volgens de vk( late eisprong) vanavond echo! Heel spannend!

Heb nu wat minder last van misselijkheid, misschien omdat er weer beetje regelmaat in mijn leven zit waardoor ik ook regelmatiger eet. Ben wel al beetje mijn buik aan het verbergen, normaal plat buikje dus dat valt snel op.



Gister een luxe etentje, gezegd dat ik hoofdpijn had om onder de alcohol uit te komen en het voorgerecht, carpaccio heel sniekie op mijn vriends bord geschoven. Was best grappig, we worden er steeds beter in , alleen drinkt en eet hij nu wel meer dan normaal
Alle reacties Link kopieren
@Mamadees: ik heb geen ervaring met dit medicijn, sorry. Ik zou aan je ha een ander medicijn vragen die misselijkheid onderdrukt maar waar je niet suf van wordt.



@Ababy: ik heb veel honger de hele dag, maar als ik dan 'eindeijk' eet, eet ik maar een heel klein beetje....

en als ik ergens zin in heb, moet ik indd ook echt alleen DAT hebben en anders niet!



Hebben jullie trouwens ook veel meer zin in sex Ik had dit bij de vorige zwangerschap vooral op het eind, van het begin vd zwangerschap kan ik het me niet herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Haha zomer, dat herken ik! Maarre op het einde, gaat dat dan allemaal nog wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet, ben er veel te moe voor avonds. en ochtends weer vroeg op voor werk (werken beide fulltime).



@princess84 heb jij vandaag de echo gehad? En hoe was het?`

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven